Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksa enää tätä säätä

Vierailija
30.05.2018 |

En jaksa enää tätä Etelä-Suomen liian pitkään jatkunutta liian kuuma säätä. Nyt on sitä paitsi eletty vasta toukokuuta. Odotin innolla ensi viikoksi luvattua kylmää säätä, jota nyt ilmeisesti ei sitten tulekaan. Sataisi nyt edes, sillä sitten kun lopulta sataa tulee varmasti kerralla aivan hirveä kaatosade ja ukkonen. Lisäksi hirvittää tuo koulujen päättymispäiväksi luvattu kuuma sää. Tästä seuraa vain huonoa. Inhoan kesäistä säätä vuosi vuodelta enemmän ja lisäksi on liian valoisaa. Köyhänä työttömänä olen panostanut siihen, että minulla on tarpeeksi lämpimiä vaatteita talveksi, joten erityisiä kesävaatteita en osta, enkä pidä niiden ostamista Suomen olosuhteissa edes järkevänä. Kuitenkin kesä tai edes kesäinen sää ihmiset aivan sekaisin: terassit, säädytön pukeutuminen, säädytön käytös jne. Kylmää säätä ja sadetta oikeasti nyt kiitos. Ei pää enää kauaa kestä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kuuma ilma turvottaa mua ihan helkkaristi, vaikka mitä tekisin. Sais jo loppua, inhoan tätä pöhöttynyttä oloa.

Vierailija
22/25 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellevihaajat ovat päästään vialla. Suomessa on paska sää n. 9 kk vuodesta. Muutamista hellepäivistä ei pidä valittaa.

Paitsi että Suomessa on paska sää noin 11 kuukautta vuodessa, nyt on ollut pari viikkoa suhteellisen mukavaa vaikka tänäänkin oli aika kylmä fillaroida t-paita päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää kuuma ilma turvottaa mua ihan helkkaristi, vaikka mitä tekisin. Sais jo loppua, inhoan tätä pöhöttynyttä oloa.

Kannattaisiko välttää sokeria ja suolaa? Ja käydä illalla tai aikaisin aamulla lenkillä, niin turvotus  häviää?

Vierailija
24/25 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelen näistä helteistä valittavien olevan lihavia, plösöjä, joilla on ongelma pukeutumisen suhteen hellekeleillä. Häpeävät ihrojaan. Siksi toivovat kylmää säätä, jotta voivat verhota läskinsä.😎

Vierailija
25/25 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko välttää sokeria ja suolaa? Ja käydä illalla tai aikaisin aamulla lenkillä, niin turvotus  häviää?

Nuo keinot on käytössä ilman merkittävää vaikutusta. Lääkärin mukaan helteillä turpoaminen on vaan ominaisuus, joka toisilla on, eikä sille hirveästi voi mitään mitään muuta tehdä.