Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
1761/16650 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua itkettää, jos ajattelen sua. Haluan ajatella, että vihaan sua, mutta totuus on se toinen ääripää. Blääh.

Vierailija
1762/16650 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua ihan hullun paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1763/16650 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä.

Vierailija
1764/16650 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku mustasukkainen mamma taas selvästi luulee, että hänen mies kirjoittelee täällä.

No ei luule, mutta harmittaa toisten puolesta kun yksi haluaa omalla toiminnallaan pilata muidenkin elämän.

Ei mua ainakaan yhtään harmita anonyymien ihmisten asiat. Mulla onkin oma elämä ja mielenkiintoinen sellainen, että ei tarvitse anonyymien ihmisten viesteistä harmistua. Pitäiskö sunkin hankkia sellainen? Oma elämä? Oisko mitä?

Oletkin selkeästi sellainen hieman yksinkertainen ja laajempaan ajatteluun kykenemätön egoistitallukka etkä siksi ymmärrä, että tietyt asiat todellakin kuuluvat muille.

Tuollaisten aikuisten haluamiset ja siitä traumatisoituneiden lasten ongelmat säteilevät laajalti yhteiskuntaan aloittaen pahimmillaan jopa sukupolvien mittaisen pahoinvoinnin kierteen.

Emotionaalista turvattomuutta, juurettomuutta, kiintymyssuhdeongelmia ym. jotka voivat eskaloitua masennukseksi ja sitä myötä päihdeongelmiksi ja muiksi addiktioiksi (esim. sokeri ja rasva, jatkuva matkustelu ja extreme-elämykset, videopelit, haitallinen seksikäyttäytyminen), jotka kuormittavat koko yhteiskuntaa monin eri tavoin.

”Mutkumähaluuuun ja mä nyt satuin rakastuun toiseen ja mun liitos on tylsä vaihe menossa ja mun puoliso loukkas mua”-aikuisten valintojen seurauksia ei kanna vain ne juuri ne aikuiset, vaan seurauksia kantavat tosiaan viattomat ihmiset pitkänkin ajan jälkeen.

Siksi tällaiset asiat kuuluvat kaikille ja siksi on oikein, että jotkut jaksavat tökkiä jopa tuntemattomia oikeaan suuntaan, vaikka tosiaan on se omakin elämä elettävänä.

Tämä koskien siis niitä, joilla on lapsia.

Sivusta

PS. Tänne kirjoittelu on kyllä ihan hyvä tapa purkaa tunteita jos on ihastunut toiseen, kunhan ei tee irl mitään liikkuja.

Ps. Mä tiedän kuka tää palstalla julistava mies on, voin kertoa että petti aviovaimoaan. Et sellainen jeesustelija se.

Kirjoittaa palstaa piukkaan ketjuja ylläolevasta ”totuudesta”, kännissä lipsahtaa sujuvasti sarjaan Illuminaatia pukkaa. Legenda on megan m on leikattu naiseksi.

Jahas, semmonen meedio siellä sitten.:D

Edelleenkään en ole mies, en ollut koskaan naimisissa tai pettänyt ketään, kännissä viimeksi vuosia sitten ja palstan muita ketjuja luen harvoin.

Taidat olla se tyyppi, joka luulee suunnilleen koko vauvapalstan olevan yhden ihmisen tekosia...

Vierailija
1765/16650 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltaa, rakas. Mitä päivääsi on kuulunut ja katsotko kisoja?

Töitä ja kuntoilua. En katsonut kisoja. Miten sinulla?

Vierailija
1766/16650 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä enää sanoisin. Päässä pyörii pelkkää tyhjää.

Miksi?

Siksi, kun mulla olisi sitä rakkautta liikaa annettavana. Se ihan tulvii yli sydämestä. Ja sitten se pitää vain tappaa ja tukahduttaa. Se viiltää niin syvältä kun en saa olla sen ihmisen lähellä kenelle halusisin kertoa kaiken tämän ja pitää niin hyvää huolta kuin ikinä osaisin.

Vierailija
1767/16650 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö sä koko ajan, että mä kirjoitan sulle täällä.

Vierailija
1768/16650 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan lopettanut suhdetta tai tapailua tai antanut pakit itse ja jäänyt sitten kuitenkin kaipaamaan sitä henkilöä? Haluaisin tietää, tapahtuuko sellaista ja minkä verran. Miksi toimit niin? Ja miten nyt käyttäydyt kyseistä ihmistä kohtaan? Kaikki lisävalaistus aiheesta on plussaa.

Itse lopetin tapailun koska huomasin olevani ihastunut tyyppiin enemmän mitä hän minuun. Säikähdin omia tunteita liikaa kun taustalla oli pari huonosti päättynyttä tapailua/suhdetta, joissa siis loukkasin itseni pahasti. Tähän liittyi muutakin jota en nyt tässä avaa, mutta juu, ihan mahdollista on jäädä kaipaamaan, itse olen kaivannut tuota ihmistä jo monta vuotta. Tai jäin varmaan kaipaamaan sitä tietoa että olisko siitä mitään sit tullut jos asiat olisi mennyt toisin. Nykyään ei olla tekemisissä juurikaan, hän tuskin mua muistaakaan :(

Kiitos vastauksesta, se on mielenkiintoinen (luo toivoa sille, ettei asiat ole niin yksiselitteisiä). Mistä tiesit tai päättelit, ettei hän ollut yhtä ihastunut? Mietin, olisiko hän voinut tulkita minua niin väärin.

Se oli monen tekijän summa, mutta mm. Siirteli meidän tapaamisia koska oli unohtanutkin jo sopineensa jonkun jutun jota ei voi perua, vastaili hitaasti viesteihin ym ym hankala selittää, kyllä sen vaan jotenkin tietää ettei toinen oo täysillä mukana, vaikka kiinnostunut olikin...

Mutta itse en usko että asiat on koskaan yksiselitteisiä, ihmiset voi tehdä ihan päinvastaista mitä oikeesti haluis, monista eri syistä.

Vierailija
1769/16650 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Siksi, kun mulla olisi sitä rakkautta liikaa annettavana. Se ihan tulvii yli sydämestä. Ja sitten se pitää vain tappaa ja tukahduttaa. Se viiltää niin syvältä kun en saa olla sen ihmisen lähellä kenelle halusisin kertoa kaiken tämän ja pitää niin hyvää huolta kuin ikinä osaisin.

Hanki lapsia niin saat tukahdutettua pahimman hoivavietin..

Vierailija
1770/16650 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin että onneksi me ei saatu lapsia yhdessä, eihän ne olis pärjänny tässä maailmassa yhtään. 

Vierailija
1771/16650 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä kuulostaisi, jos katsottaisiin jotain elokuvaa tai sarjaa? Tulisit tänne minun kainaloon. Silittelisin sinua samalla. Saat valita, mitä katsotaan.

Vierailija
1772/16650 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin niin nähdä sinun nainen tulevan.

Töistä vai kaupasta?

Vierailija
1773/16650 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Antaisin paljon siitä, että tämä olisi minulle henkilöltä, jota ❤️

Miksi et saa olla lähellä, eikö hän halua vai etkö uskalla kertoa?

Vierailija
1774/16650 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilinen tarjous laittoi hymyilemään, oli se sitten huumoria tahi ei. Muuten pidän eräänlaista pihtailuasi lähinnä hassuna.')

Mikä tarjous?

Vierailija
1775/16650 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteet ne on minullakin.

Vierailija
1776/16650 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärä aika.

Väärä elämäntilanne.

Väärät iät.

Väärää kaikki.

Hyvää kesää silti! <3

Olet oikeassa. Hyvää kesää!

Vierailija
1777/16650 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähelläsi voisin vasta rauhoittua. Sinä olet saanut mut eloon, rakastamaan myös itseäni. Haluaisin nähdä saman tarpeen katseessasi, kun saisimme vihdoin toisemme. Öitä rakas.

Vierailija
1778/16650 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensikerralla mulla on muuten menoa, että ei nähdä enää koskaan. Välttelemisiin!

Millä kerralla?

Vierailija
1779/16650 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensikerralla mulla on muuten menoa, että ei nähdä enää koskaan. Välttelemisiin!

Millä kerralla?

Sillä milloin ollaan yleensä nähty. Hyvin harvoin, mutta jatkossa ei ollenkaan. Parempi niin.

Vierailija
1780/16650 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

🗣📈

Kyllä ↗️

🌜❤️

Ketju on lukittu.