Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Mä toivon nyt enemmän kun mitään että näen sua ennen kun lähdet. En toivu koskaan jos ei asioita saada johonkin pisteeseen.
T
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan tämä koskaan selkiytymään yhtään tämän enempää?
Avaimet ovat sinun kädessäsi
Mukavaa päivää sinulle ihana. Kunpa olisit mun
Me tuskin tullaan enää törmäilemään, enkä sattuneesta johtuen usko mihinkään järjestettyyn kohtaamiseen niinkuin ennenvanhaan. Haluaisin sanoa jotain kuitenkin. Olet ollut mulle niin tärkeä tietämättäsi jo kolme vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Me tuskin tullaan enää törmäilemään, enkä sattuneesta johtuen usko mihinkään järjestettyyn kohtaamiseen niinkuin ennenvanhaan. Haluaisin sanoa jotain kuitenkin. Olet ollut mulle niin tärkeä tietämättäsi jo kolme vuotta.
Sano ihmeessä. Tiedät että olen somessa vain muutaman klikkauksen päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutko mieluummin kuin kuuntelet? Eikö sua ikinä kiinnosta saada vastauksia. Mua kiinnosti se mitä tiesit ja näit. Olihan elämäsi erilainen.
Mielummin kuuntelen ja kiinnosti saada vastauksia. Tuntuu vaan, että olisin tehnyt kaikkeni ja ehkä jopa vaikeuttanut sinun elämääsi käyttäytymällä lemmenkipeänä pikkupoikana.
Huomasin kyllä lapsellisen käytöksesi. Käyttäydyit kuin pikkupoika, joka teki kaikkensa saadakseen huomioni, vai pitäsikö sanoa koiranpentu. Taisin kerran tiuskasta sulle kun mua ärsytty niin paljon sun huomion kerjäämisesi.
Ei tainnut olla sulle. :D
Olen käyttäytynyt netissä kuin lemmenkipeä poika. Kasvotusten en sitä osannut näyttää (nautin kyllä katsekontakteista ja ihmettelin miten joku pystyy katsomaan itseä intentiivisemmin) ja suoraansanoen ahdistikin/hävettikin nähdä kyseistä ihmistä usein huonoimmillani. Krapulassa, uhkapelihuumassa, pienessä humalassa. Silloin en kyllä ole hakenut huomiota vaan lähinnä yrittänyt peitellä olotilaa. Tai no tietty jos olen ollut ihastunut niin onhan se voinut siltä näyttää. Itselle tosiaan myönsin kyseiset tunteet liian myöhään.
Ehkä jos nähdään vielä joskus niin voidaan keskustella hänen kanssaan asiasta. Ei vaan jaksa enää stressata. Nautitaan jalkapallo kesästä. :)
Onnea myös sinulle.
Jäin miettimään eilisiä juttuja. En tiedä onko tapaamisten siirtely yms. enemmänkin yksilön toimintamalli vai kertooko se jotain henkilön tunteista. Tuntuu että joillakin tuollainen säätäminen on vain huono tapa.
Itsekin jouduin joskus tekemään vähän tuollaista tietyn henkilön kohdalla, mutta se johtui muista tekijöistä kuin minusta. Normaalisti pysyn sovitussa. No ehkä hänkin sähläsi hieman samalla tavalla ja oli välillä muutenkin hankala. Pidin itse joskus hänen toimintaansa merkkinä kiinnostuksen puutteesta. Mutta sitten kun nähtiin, hän oli ihan toisenlainen.
Hän muuten myös vastaili melko viiveellä viesteihin. Toisaalta itsekin lähetin viestejä melko harvoin ja saatoin hieman odotuttaa, etten vaikuttaisi yli-innokkaalta. Typerää, tiedän. Mutta voiko tällaisista nyt sitten lopulta päätellä mitään? Parempi olisi puhua ihan suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan tämä koskaan selkiytymään yhtään tämän enempää?
Avaimet ovat sinun kädessäsi
Kerro miten sua pitäisi lähestyä?
Ootko monta vuotta selaillut ketjua työaikana? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosketuksesi tuntui niin ihanalta - me kosketamme toisiamme niin monesti, ihan muuten vaan, mutta joskus mietin, tuntuuko se sinusta yhtä hyvältä kuin minusta. Me olemme varmasti maailman eriskummallisin yhdistelmä, täysin mahdoton parisuhdemielessä, mutta jotain salaperäistä meidän välillämme on. Kaikki näkevät yhteyden välillämme, mutta kukaan ei tajua sitä. En edes minä.
Minun ja kaipaaman välillä on sama juttu ja itse ainakin nautin kosketuksesta/ koskettamisesta (se on kuin pienet sähköiskut liikkuisi iholla).
-m
Juuri sellaiselta se minustakin tuntuu - ihoa kihelmöi kosketuksen jälkeen pitkään. Mutta siitä toisesta on niin vaikea sanoa ja tulkita, miltä hänestä tuntuu. Joskus tuntuu "ihan kuin" ja joskus taas "äh se mitään tunne" :D
-n
Ihme alapeukutusbuumi täällä taas. Kihis noussut väärällä jalalla ylös?
Miksi eilen illalla on poistettu taas useita viestejä? Olisin halunnut vastata yhteen niistä, mutta ei sitten.
Juhis vee, salaa tulen aina olemaan sun.
Vierailija kirjoitti:
Miksi eilen illalla on poistettu taas useita viestejä? Olisin halunnut vastata yhteen niistä, mutta ei sitten.
Voithan sä laittaa kommenttia silti siihen asiaan liittyen. Millainen viesti se oli joka poistettiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvän yön toivotuksia sinulle kaikkein rakkaimmalle. Ikävä on koko ajan. En saa sinua pois mielestäni. Saisinpa vain painautua sinua vasten. Olisin kanssasi maailman onnellisin.
Nimesi alkaa vokaalilla, joka on minun nimeni alkukirjaimesta katsottuna seuraava vokaali aakkosissa.
Monta kirjainta teidän nimissä on yhteensä; sun ja hänen (etunimet ja sukunimet)?
26, jos laskin näin pikaisesti oikein.
Onko kaivattusi mies vai nainen?
Kaivattuni on nainen.
Ihan pakko kertoa sinulle nainen, että rakastan sinua edelleen ja mietin mitä kaikkea kivaa voitaisiin tehdä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan pakko kertoa sinulle nainen, että rakastan sinua edelleen ja mietin mitä kaikkea kivaa voitaisiin tehdä yhdessä.
Täällä tuon asian toteaminen taitaa mennä vähän kyllä hukkaan. Pystytkö sä kertomaan hänelle tuon irl? Voisi mennä jopa oikeeseen osoitteeseen. :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi rakastat juuri häntä?
Ihanaa aamua ☀️❤️ 12 tuntia vielä odotusta. Sitten taas koko viikonlopou yhdessä. Saunaa, grillausta, ulkoilua, tapahtumaa ja.....💕Hrrrrr....💋