Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Tuokin on muuten typerien ja alhaisen empatiakyvyn omaavien ihmisten mantroja, tuo ”TUSKIN OLET ITSEKÄÄN MIKÄÄN PYHIMYS”
Vaarallinen ja välinpitämätön on maailma jossa kenellekään ei saa sanoa, ei ”tuomita” eikä ”toisten asioihin” puuttua.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on niin helppo vaihtaa lennossa sukupuoltakin 😁😉
Alhaisen kapasiteetin lisäksi vielä harhainenkin?
Paha yhdistelmä kyllä.....
Vierailija kirjoitti:
Hä. Onko kaipaaminen feminiinistä?
Tallukoiden mielestä kyllä.
Onko kukaan lopettanut suhdetta tai tapailua tai antanut pakit itse ja jäänyt sitten kuitenkin kaipaamaan sitä henkilöä? Haluaisin tietää, tapahtuuko sellaista ja minkä verran. Miksi toimit niin? Ja miten nyt käyttäydyt kyseistä ihmistä kohtaan? Kaikki lisävalaistus aiheesta on plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan lopettanut suhdetta tai tapailua tai antanut pakit itse ja jäänyt sitten kuitenkin kaipaamaan sitä henkilöä? Haluaisin tietää, tapahtuuko sellaista ja minkä verran. Miksi toimit niin? Ja miten nyt käyttäydyt kyseistä ihmistä kohtaan? Kaikki lisävalaistus aiheesta on plussaa.
Tuskinpa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa.
No varmaan joku on tehnyt niin. Onhan niitä on-off-suhteitakin. Jostain syystä kai siinäkin erotaan ja aletaan uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Kosketuksesi tuntui niin ihanalta - me kosketamme toisiamme niin monesti, ihan muuten vaan, mutta joskus mietin, tuntuuko se sinusta yhtä hyvältä kuin minusta. Me olemme varmasti maailman eriskummallisin yhdistelmä, täysin mahdoton parisuhdemielessä, mutta jotain salaperäistä meidän välillämme on. Kaikki näkevät yhteyden välillämme, mutta kukaan ei tajua sitä. En edes minä.
Minun ja kaipaaman välillä on sama juttu ja itse ainakin nautin kosketuksesta/ koskettamisesta (se on kuin pienet sähköiskut liikkuisi iholla).
-m
Tahtoisin taas nainen hukkua kauniisiin silmiisi. Rakastan sinua.
Mitä sä ajattelit minusta? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avohoito potilaat taas kaipailee toinen toisiaan. 😀😀😀😀😀
Noh noh, kyllä suljetultakin pääsee palstalle!
Moderointi onnistuu myös suljetulta, voi huokaus!
Näemmä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku mustasukkainen mamma taas selvästi luulee, että hänen mies kirjoittelee täällä.
No ei luule, mutta harmittaa toisten puolesta kun yksi haluaa omalla toiminnallaan pilata muidenkin elämän.
Ei mua ainakaan yhtään harmita anonyymien ihmisten asiat. Mulla onkin oma elämä ja mielenkiintoinen sellainen, että ei tarvitse anonyymien ihmisten viesteistä harmistua. Pitäiskö sunkin hankkia sellainen? Oma elämä? Oisko mitä?
Oletkin selkeästi sellainen hieman yksinkertainen ja laajempaan ajatteluun kykenemätön egoistitallukka etkä siksi ymmärrä, että tietyt asiat todellakin kuuluvat muille.
Tuollaisten aikuisten haluamiset ja siitä traumatisoituneiden lasten ongelmat säteilevät laajalti yhteiskuntaan aloittaen pahimmillaan jopa sukupolvien mittaisen pahoinvoinnin kierteen.
Emotionaalista turvattomuutta, juurettomuutta, kiintymyssuhdeongelmia ym. jotka voivat eskaloitua masennukseksi ja sitä myötä päihdeongelmiksi ja muiksi addiktioiksi (esim. sokeri ja rasva, jatkuva matkustelu ja extreme-elämykset, videopelit, haitallinen seksikäyttäytyminen), jotka kuormittavat koko yhteiskuntaa monin eri tavoin.”Mutkumähaluuuun ja mä nyt satuin rakastuun toiseen ja mun liitos on tylsä vaihe menossa ja mun puoliso loukkas mua”-aikuisten valintojen seurauksia ei kanna vain ne juuri ne aikuiset, vaan seurauksia kantavat tosiaan viattomat ihmiset pitkänkin ajan jälkeen.
Siksi tällaiset asiat kuuluvat kaikille ja siksi on oikein, että jotkut jaksavat tökkiä jopa tuntemattomia oikeaan suuntaan, vaikka tosiaan on se omakin elämä elettävänä.
Tämä koskien siis niitä, joilla on lapsia.Sivusta
PS. Tänne kirjoittelu on kyllä ihan hyvä tapa purkaa tunteita jos on ihastunut toiseen, kunhan ei tee irl mitään liikkuja.
Ps. Mä tiedän kuka tää palstalla julistava mies on, voin kertoa että petti aviovaimoaan. Et sellainen jeesustelija se.
Kirjoittaa palstaa piukkaan ketjuja ylläolevasta ”totuudesta”, kännissä lipsahtaa sujuvasti sarjaan Illuminaatia pukkaa. Legenda on megan m on leikattu naiseksi.
Iltaa, rakas. Mitä päivääsi on kuulunut ja katsotko kisoja?
Ei meillä ole mitään mahdollisuuksia, eikä koskaan ollutkaan. Jotenkin sen on tänään tajunnut. Et edes ole onnettomassa suhteessa, rakastat varmaan vaimoasi paljon. Ei ole mitään syytä, miksi meistä tulisi me, eikä mitään ole edes tapahtunut muutamaa kosketusta ja halausta lukuunottamatta, vaikka aikaa on kulunut.
Josko tämän nyt pystyisi viimein jättämään taakse ja siirtyä eteenpäin elämässä..
Näin sinut hississä tänään. Sinulla oli vihreä paita ja siniset housut.
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin taas nainen hukkua kauniisiin silmiisi. Rakastan sinua.
Minäkin rakastan sinua.
Täällä on niin helppo vaihtaa lennossa sukupuoltakin 😁😉