Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Ei mun pitänyt suhun ihastua ja myönsinkin sen itselleni vasta tänävuonna. Se oli muuten väsyneen ja kiitollisen katse. En yrittänyt pokailla sinua. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet minulle jotain niin kaunista, että voisin luulla sinua ihanimmaksi uneksi. Kuitenkin olet niin totta ja niin rakas. Hyvää yötä. Kaipaan sinua syliini. Silloin olisin onnellinen.
Olisipa tämä häneltä minulle. Tämän on oltava. *Rakastunut*
Harmittaa kun en enää asu sun naapurissa, niin ei törmätä.
⚪️⚪️🔵⚪️⚪️🔵🔵🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️⚪️🔵⚪️
⚪️🔵🔵⚪️⚪️🔵⚪️⚪️⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵
🔵⚪️🔵⚪️⚪️🔵🔵🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵🔵🔵
🔵🔵🔵🔵⚪️🔵⚪️⚪️⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵
⚪️⚪️🔵⚪️⚪️🔵🔵🔵⚪️⚪️🔵⚪️⚪️🔵⚪️🔵
Hyvän yön toivotuksia sinulle kaikkein rakkaimmalle. Ikävä on koko ajan. En saa sinua pois mielestäni. Saisinpa vain painautua sinua vasten. Olisin kanssasi maailman onnellisin.
Nimesi alkaa vokaalilla, joka on minun nimeni alkukirjaimesta katsottuna seuraava vokaali aakkosissa.
Ajatella, että tuolla jossakin on nainen, joka saa aina halutessaan suudella ja halata sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin että onneksi me ei saatu lapsia yhdessä, eihän ne olis pärjänny tässä maailmassa yhtään.
Olette molemmat hallitsevia kontrollifriikkejä?
Sellaisten lapsillahan on usein vaikeinta pärjätä, kun normaalit selviytymismekanismit ja minän kehitys tukahdutetaan pienestä saakka.Ei olla kun me ollaan just päinvastoin, ei pystytä hankkimaan itsellemme niitä asioita elämässä joita halutaan ja tarvitaan tai ainakin se on hyvin vaikeaa. Ehkä vähän avuttomia ollaan.
No jos ei ole edes alkeellisia taitoja huolehtia itsestään, selviytyä erilaisissa tilanteissa ja luovia elämässä eteenpäin, niin ei tietystikään pidä lisääntyä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvän yön toivotuksia sinulle kaikkein rakkaimmalle. Ikävä on koko ajan. En saa sinua pois mielestäni. Saisinpa vain painautua sinua vasten. Olisin kanssasi maailman onnellisin.
Nimesi alkaa vokaalilla, joka on minun nimeni alkukirjaimesta katsottuna seuraava vokaali aakkosissa.
Monta kirjainta teidän nimissä on yhteensä; sun ja hänen (etunimet ja sukunimet)?
Olenkohan mä sinulle jonkun laastari, korvike tai joku sen kaltainen vaan?
Sulla on ihan erilainen elämä kuin mulla, ja sellaista sä haluat elää. Mun sydäntä särkee myöntää, etten kuulu sun maailmaan nyt enkä koskaan myöhemminkään. Päivä päivältä oon lähempänä hetkeä, jolloin en ole tekemisissä enää tätä vähääkään sun kanssa. En vaan jaksa tätä enää, eikä mun ole pakko. Kiitos kun sain tutustua suhun niin lähellä, mutta niin kaukana.
Luultavasti et saanut häntä jota oikeasti halusit ja aloitkin sit olemaan yhteydessä muhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutko mieluummin kuin kuuntelet? Eikö sua ikinä kiinnosta saada vastauksia. Mua kiinnosti se mitä tiesit ja näit. Olihan elämäsi erilainen.
Mielummin kuuntelen ja kiinnosti saada vastauksia. Tuntuu vaan, että olisin tehnyt kaikkeni ja ehkä jopa vaikeuttanut sinun elämääsi käyttäytymällä lemmenkipeänä pikkupoikana.
Huomasin kyllä lapsellisen käytöksesi. Käyttäydyit kuin pikkupoika, joka teki kaikkensa saadakseen huomioni, vai pitäsikö sanoa koiranpentu. Taisin kerran tiuskasta sulle kun mua ärsytty niin paljon sun huomion kerjäämisesi.
Oliko niin että hän halusi vauvan (sun kanssa) ja sinä et ollut valmis? Oliko se siitä kiinni?
Muistatko mut vielä Heidi? :)
Tuleekohan tämä koskaan selkiytymään yhtään tämän enempää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta kirjainta teidän nimissä on yhteensä; sun ja hänen (etunimet ja sukunimet)?
26, jos laskin näin pikaisesti oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä enää sanoisin. Päässä pyörii pelkkää tyhjää.
Miksi?
Siksi, kun mulla olisi sitä rakkautta liikaa annettavana. Se ihan tulvii yli sydämestä. Ja sitten se pitää vain tappaa ja tukahduttaa. Se viiltää niin syvältä kun en saa olla sen ihmisen lähellä kenelle halusisin kertoa kaiken tämän ja pitää niin hyvää huolta kuin ikinä osaisin.
Antaisin paljon siitä, että tämä olisi minulle henkilöltä, jota ❤️
Miksi et saa olla lähellä, eikö hän halua vai etkö uskalla kertoa?
Hän tietää tunteeni, mutta haluaa olla toisen oma 😢
Vierailija kirjoitti:
En linkitä mut sä olet J.
Yritä vielä kerran ottaa yhteyttä, katso miten se vastaa. irl
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
26, jos laskin näin pikaisesti oikein.
Onko kaivattusi mies vai nainen?
Sinä olet minulle jotain niin kaunista, että voisin luulla sinua ihanimmaksi uneksi. Kuitenkin olet niin totta ja niin rakas. Hyvää yötä. Kaipaan sinua syliini. Silloin olisin onnellinen.