Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
1621/16650 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sulla tänään vaaleenpunasta päällä?

Vierailija
1622/16650 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli vaaleanpunainen takki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1623/16650 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain todella kuoli ja hajosi pirstaleiksi.

En saa enää kiinni muistoista, en tuoksua nenääni vaikka miten yrittäisin enkä olemusta verkkokalvolleni.

Tilalla tyhjyys ja ontto tunne rinnassa.

Ehkä kaikki olikin unta?

Vierailija
1624/16650 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalokasta tuntuu olevan enää vain se, että hetkeä ennen juttelin veljeni kanssa ja hän kehotti vielä yrittämään sanoen, ettei se ole noloa.

Ja sitten BOOOOOOMMMMMM, tajuntaani iskeytyi vasaraniskujen lailla tietoisuus siitä, ettei se ole totta. Ettei se ole molemminpuolista.

Ettei hän kokenut niin.

Vierailija
1625/16650 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin suorastaan skitsofreninen harhoissani. Näinkin näkyjä.

En voi luottaa enää edes itseeni.

Vierailija
1626/16650 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on ikävä sua, sun hymyäsi, kosketusta ihollani ja huuliasi huulillani. Haluaisin taas päästä syliisi, mutta en tiedä yhtään koska se on mahdollista. Toivottavasti vielä jonain päivänä.

Vierailija
1627/16650 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista. Ainakin toivon niin. 😊

Vierailija
1628/16650 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli se juttu, joka sai sinut ihastumaan/ rakastumaan häneen? Millainen tilanne, mitä hän teki, tai sanoi, että sinun tajuntaasi iskeytyi tosiasia että olet ihastunut/ rakastunut häneen? ; )

Itse vastaan, että hänessä miehessä jo ekalla silmäyksellä huomasin hänen komean ulkonäkönsä, ja  myöhemmin selvisi että hänellä on mukava huumorintaju. Saa minut nauramaan ja hymyilemään herkästi. Paljoakaan en hänestä tiedä, kun en tunne sen paremmin. Ja en odota meille mitään romanssia, saan kai olla ihan vain salaa ihastunut häneen. Saan hänestä virtaa jaksaa. 

Vierailija
1629/16650 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas.

Vierailija
1630/16650 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sinua, aina vaan enemmän ja enemmän.

Minäkin sinua, miten tämä on mahdollista?

Rakkautta ei voi järjellä selittää.

Vierailija
1631/16650 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin/rakastuin kaivattuuni ensisilmäyksellä viime elokuussa työpaikalla. Olin varmaan ensimmäistä päivää siellä töissä. Olemme samassa työpaikassa, mutta emme tee samoja töitä. En tunne häntä paremmin enkä tiedä hänestä mitään, mutta kaivattuni vaikuttaa herttaiselta ja ihanalta luonteelta. Meissä vaikuttaa olevan jotain samaa. Olemme molemmat ujomman ja rauhallisemman puoleisia ihmisiä. Vaikka en tunne häntä paremmin, jotenkin silti tunnen, että meissä on jotain samaa. Olisimme varmasti hyviä ystäviä. Hänen seurassaan olisi helppo olla, jos vain saisin tutustua häneen. Joistakin ihmisistä vain tulee heti tunne, että välillämme on joku yhteys. Olen aika varma, että tunteeni eivät ole olleet yksipuolisia. En voi uskoa, että olisin kuvitellut päässäni kaiken, mitä välillämme oli. Mitään ei sitten tapahtunut, koska olemme kummatkin niin ujoja. Nyt surettaa, koska luultavasti minulla vaihtuu työpaikka syksyllä enkä enää näe häntä.  

Kaivattuni takia olen mennyt joka päivä mielelläni töihin ja olen jo viikonloppuna odottanut maanantaita. Olen saanut hänestä todella paljon voimia. Minulla on ollut raskas vuosi. Menetin useamman lähisukulaisten lyhyen ajan sisällä ja omakin terveys on tuottanut huolta. Kaivattuni on tuonut elämääni valtavasti iloa ja voimia. Kunpa hän vain tietäisi, miten paljon hän on merkinnyt minulle. Ikävä on suuri. Harmittaa, jos tämä päättyy näin. 

Vierailija
1632/16650 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alusvaatteet.

Vierailija
1633/16650 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtalokasta tuntuu olevan enää vain se, että hetkeä ennen juttelin veljeni kanssa ja hän kehotti vielä yrittämään sanoen, ettei se ole noloa.

Ja sitten BOOOOOOMMMMMM, tajuntaani iskeytyi vasaraniskujen lailla tietoisuus siitä, ettei se ole totta. Ettei se ole molemminpuolista.

Ettei hän kokenut niin.

Mitä jos rohkeasti lähestyt häntä, ja juttelette. Kai hän on sen verran sivistynyt, ettei iske luuvitosella nekkuun kun menet juttelemaan.

Vierailija
1634/16650 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän hämmästyi niin että unohti hymynsä. Siinä katseessa oli jotain mitä en osannut tulkita, pysäyttävää ja tutkimatonta. Tajusin vasta myöhemmin että sinne meni sydän, meneekö se teillä muilla niin? Että eräänä päivänä sitä vain löytää itsensä hymyilemästä hölmönä, ihastuu kuin salaa itseltään. Näin minulle on käynyt aina silloin kun joku kolahtaa todella. Yhden käden sormilla.

Vierailija
1635/16650 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin vielä kerran pääseväni syliisi. Pitäisin sinusta tiukasti kiinni, ettet pääsisi karkuun.

Vierailija
1636/16650 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öisellä rannalla

kesäyön lämpö ympärillämme

suljemme toisemme

halaukseen.

Hetki johon tahtoisi jäädä

sillä miksi kaivata muualle

kun kaikki on tässä hetkessä

siinä silmänräpäyksessä

kun katsoessani silmiisi

tunnen onnen olevan tässä

sinun sydäntäsi vasten.

Vierailija
1637/16650 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin vielä kerran pääseväni syliisi. Pitäisin sinusta tiukasti kiinni, ettet pääsisi karkuun.

Miehelle vai naiselle?

Vierailija
1638/16650 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

T sinussa on kaikki!

Vierailija
1639/16650 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle vai naiselle?

Miehelle. Harvemmin varmaan mies naisen sylissä istuu :D

Vierailija
1640/16650 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T sinussa on kaikki!

Mitä kaikkea?

Ketju on lukittu.