Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Oliko sulla tänään vaaleenpunasta päällä?
Minulla oli vaaleanpunainen takki.
Jotain todella kuoli ja hajosi pirstaleiksi.
En saa enää kiinni muistoista, en tuoksua nenääni vaikka miten yrittäisin enkä olemusta verkkokalvolleni.
Tilalla tyhjyys ja ontto tunne rinnassa.
Ehkä kaikki olikin unta?
Kohtalokasta tuntuu olevan enää vain se, että hetkeä ennen juttelin veljeni kanssa ja hän kehotti vielä yrittämään sanoen, ettei se ole noloa.
Ja sitten BOOOOOOMMMMMM, tajuntaani iskeytyi vasaraniskujen lailla tietoisuus siitä, ettei se ole totta. Ettei se ole molemminpuolista.
Ettei hän kokenut niin.
Olin suorastaan skitsofreninen harhoissani. Näinkin näkyjä.
En voi luottaa enää edes itseeni.
Minun on ikävä sua, sun hymyäsi, kosketusta ihollani ja huuliasi huulillani. Haluaisin taas päästä syliisi, mutta en tiedä yhtään koska se on mahdollista. Toivottavasti vielä jonain päivänä.
On mahdollista. Ainakin toivon niin. 😊
Mikä oli se juttu, joka sai sinut ihastumaan/ rakastumaan häneen? Millainen tilanne, mitä hän teki, tai sanoi, että sinun tajuntaasi iskeytyi tosiasia että olet ihastunut/ rakastunut häneen? ; )
Itse vastaan, että hänessä miehessä jo ekalla silmäyksellä huomasin hänen komean ulkonäkönsä, ja myöhemmin selvisi että hänellä on mukava huumorintaju. Saa minut nauramaan ja hymyilemään herkästi. Paljoakaan en hänestä tiedä, kun en tunne sen paremmin. Ja en odota meille mitään romanssia, saan kai olla ihan vain salaa ihastunut häneen. Saan hänestä virtaa jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua, aina vaan enemmän ja enemmän.
Minäkin sinua, miten tämä on mahdollista?
Rakkautta ei voi järjellä selittää.
Ihastuin/rakastuin kaivattuuni ensisilmäyksellä viime elokuussa työpaikalla. Olin varmaan ensimmäistä päivää siellä töissä. Olemme samassa työpaikassa, mutta emme tee samoja töitä. En tunne häntä paremmin enkä tiedä hänestä mitään, mutta kaivattuni vaikuttaa herttaiselta ja ihanalta luonteelta. Meissä vaikuttaa olevan jotain samaa. Olemme molemmat ujomman ja rauhallisemman puoleisia ihmisiä. Vaikka en tunne häntä paremmin, jotenkin silti tunnen, että meissä on jotain samaa. Olisimme varmasti hyviä ystäviä. Hänen seurassaan olisi helppo olla, jos vain saisin tutustua häneen. Joistakin ihmisistä vain tulee heti tunne, että välillämme on joku yhteys. Olen aika varma, että tunteeni eivät ole olleet yksipuolisia. En voi uskoa, että olisin kuvitellut päässäni kaiken, mitä välillämme oli. Mitään ei sitten tapahtunut, koska olemme kummatkin niin ujoja. Nyt surettaa, koska luultavasti minulla vaihtuu työpaikka syksyllä enkä enää näe häntä.
Kaivattuni takia olen mennyt joka päivä mielelläni töihin ja olen jo viikonloppuna odottanut maanantaita. Olen saanut hänestä todella paljon voimia. Minulla on ollut raskas vuosi. Menetin useamman lähisukulaisten lyhyen ajan sisällä ja omakin terveys on tuottanut huolta. Kaivattuni on tuonut elämääni valtavasti iloa ja voimia. Kunpa hän vain tietäisi, miten paljon hän on merkinnyt minulle. Ikävä on suuri. Harmittaa, jos tämä päättyy näin.
Vierailija kirjoitti:
Alusvaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Kohtalokasta tuntuu olevan enää vain se, että hetkeä ennen juttelin veljeni kanssa ja hän kehotti vielä yrittämään sanoen, ettei se ole noloa.
Ja sitten BOOOOOOMMMMMM, tajuntaani iskeytyi vasaraniskujen lailla tietoisuus siitä, ettei se ole totta. Ettei se ole molemminpuolista.
Ettei hän kokenut niin.
Mitä jos rohkeasti lähestyt häntä, ja juttelette. Kai hän on sen verran sivistynyt, ettei iske luuvitosella nekkuun kun menet juttelemaan.
Hän hämmästyi niin että unohti hymynsä. Siinä katseessa oli jotain mitä en osannut tulkita, pysäyttävää ja tutkimatonta. Tajusin vasta myöhemmin että sinne meni sydän, meneekö se teillä muilla niin? Että eräänä päivänä sitä vain löytää itsensä hymyilemästä hölmönä, ihastuu kuin salaa itseltään. Näin minulle on käynyt aina silloin kun joku kolahtaa todella. Yhden käden sormilla.
Toivoisin vielä kerran pääseväni syliisi. Pitäisin sinusta tiukasti kiinni, ettet pääsisi karkuun.
Öisellä rannalla
kesäyön lämpö ympärillämme
suljemme toisemme
halaukseen.
Hetki johon tahtoisi jäädä
sillä miksi kaivata muualle
kun kaikki on tässä hetkessä
siinä silmänräpäyksessä
kun katsoessani silmiisi
tunnen onnen olevan tässä
sinun sydäntäsi vasten.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin vielä kerran pääseväni syliisi. Pitäisin sinusta tiukasti kiinni, ettet pääsisi karkuun.
Miehelle vai naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle vai naiselle?
Miehelle. Harvemmin varmaan mies naisen sylissä istuu :D
Vierailija kirjoitti:
T sinussa on kaikki!
Mitä kaikkea?