Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
1581/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En enää kehtaa kirjoittaa tänne mitään rakas.

Miksi et kehtaa?

Ihan siksi että jos hän tietää että käyn täällä. Hän olisi tehnyt asioita toisin jos olisi multa yhtään mitään vailla.

Vierailija
1582/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa päivää sinulle, rakas. Ikävä on suuri. Mietin täällä, mitä kaikkea haluaisin tehdä kanssasi näin kesällä. Ei sen tarvitsisi olla mitään erityistä, kunhan saisin olla kanssasi. Nyt tekisi mieli lähteä kanssasi katsomaan yhtä hienoa rantaa lähistölle. En saa sinua pois mielestäni. Ajattelen sinua koko ajan. Kuulen aina radiostakin kaikkia kappaleita, joista tulet mieleeni. Eilen tuli sellainen kuin A Shadow of Your Smile. 

"The shadow of your smile

When you have gone

Will color all my dreams

And light the dawn

Look into my eyes my love and see

All the lovely things you are to me..."

Oispa tämä minulle. Laulusi kertoo paljon, arvostat sitä mitä koimme, ehkä vielä joskus.. Kohtaamisemme on ollut ikimuistoisia. Nämä viikot on saanut tunteeni vahvistumaan. Meissä olisi sitä jotain.. Antaisin sinulle kaikkeni jos nyt voisin. Nuku hyvin rakas.

Kiitos kauniista viestistäsi. Se piristi mieltäni. Olisitpa kaivattuni. Ketä sinä kaipaat? Haluaisin tällä hetkellä eniten maailmassa olla kaivattuni sylissä. Kauniita unia sinulle. Nuku hyvin.

Kiitos itsellesi. Rakkaus saa tekemään niinkin hassuja juttuja että kirjoitan tällä tavalla tänne. Loput tiedänkin mitä tapahtuisi jos olisit sylissäni. Lopetan viesteihin vastailun. Tiedät kyllä miksi jos olet hän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1583/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan liian herkkä olemaan tekemisissä miesten kanssa.

Unelmoin silti kohtaavani joskus jonkun, joka näkisi minussa jotain sellaista kuin kaipausketjun kaipaajat kaivatuissaan.

Realismia kehiin: Täällä on kyllä lähes kaikki naisia ja Suomen tunteellisimmat miehet. Niitä on ehkä kourallinen koko Suomessa. No voittaahan toki jotkut Lotossakin. Suomalainen perusmies ei vaan pahemmin tunteile.

Niin kuten kirjoitin; liian herkkä olemaan miesten kanssa tekemisissä.

Eli ainoa vaihtoehto on sellainen ”ei-perus” tai sitten olla yksin.

Minun perheessäni ja suvussani ei ole miehiä jotka eivät tunteilisi, itkisi avoimesti, hellisi sanoin ja katsein ja elein, joten kontrasti ulkopuolisiin miehiin on kova.

Vierailija
1584/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on ihan fakta, etten kestä olla miesten kanssa tekemisissä.

Ensimmäinen ihastus oli yläasteiässä ja sen jäljiltä jouduin terapiaan, toinen ihastus parikymppisenä ja sen jäljiltä jouduin osastolle, kolmannen vuoksi pakenin maasta kun pää meinasi hajota totaalisesti ja nyt olen taas osastokunnossa, mutta selviän omin avuin ja terapialla.

En tiedä mikä minussa on vikana.

Kamalaa kun kaipaa niin paljon rakkautta, mutta ei kykene siihen tai saa sitä koskaan.

Vierailija
1585/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin itseni hyvin nopeasti hirteen, jos joutuisin jostain syystä jakamaan elämäni sellaisen tunteilemattoman ”suomalaisen perusmiehen” kanssa.

Vierailija
1586/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä rakkaani olet niin lähellä sydäntäni, että voin tuntea sinut joka hetki. Kaipaan suudelmaasi niin paljon ja unelmoin läheisyydestäsi. Rakastan sinua koko sydämestäni. Hyvää yötä rakas.

Vierailija
1587/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liisa, kanssani saisit nauttia naiseudestasi eikä sinun tarvitsisi todistella pärjäämistäsi.

Mut sä valitsit toisin...

T: M

Vierailija
1588/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä E.

kuka kaipaa? Mikä on kirjaimesi?

M.

Vierailija
1589/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En enää kehtaa kirjoittaa tänne mitään rakas.

Miksi et kehtaa?

Ihan siksi että jos hän tietää että käyn täällä. Hän olisi tehnyt asioita toisin jos olisi multa yhtään mitään vailla.

Ootko sinä saanut pakit? Älä huoli, ei täällä kukaan mitään tiedä.

Vierailija
1590/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikea löytää sanoja, joten mennään taas musiikilla. Tämäkin tuli eilen radiosta ja toi sinut mieleeni. Nyt on kyseessä Dream a little dream of me ja eilen kuulemani version esitti Cass Elliot. Nuku hyvin, sinä rakkaani. Hyvää yötä. 

"Stars shining bright above you

Night breezes seem to whisper "I love you"

Birds singing in the sycamore trees

Dream a little dream of me...

Sweet dreams till sunbeams find you

Sweet dreams that leave all worries behind you

But in your dreams whatever they be

Dream a little dream of me..."

Vierailija
1591/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa kaikki kuin silloin ennen. Se kaikki oli ihan uskomattoman jännää aikaa: hymyjä, varovaista vilkuilua ja pieniä vihjeitä. En edes haaveillut sua omakseni, vaan mulle riitti, kun joskus sain viettää hetken sun seurassa tai viestittelit mulle. Olin niistä pienistäkin asioista niin onnellinen ja ne ilahduttaa mua vielä nytkin, vuosien jälkeen. Tuskinpa olisit mulle viestitellyt, ellet olisi ajatellut mua. Olit rohkea. Toivottavasti sulla on kaikki hyvin. Rakastan ja kaipaan sua.

<3

Vierailija
1592/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjetön ikävä tuli sinua!

Vierailija
1593/16650 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kyllä usko, että ne ”suomalaiset perusmiehetkään” olisivat järjestäen kylmiä kapakaloja.

Ei tarvitse olla mikään supliikki lurittelija joka rustailee rakkaalleen runoja päivät pitkät ja rakentaa prinsessalle pumpulilinnat, ihan sellainen normaali rakkaus ja empatia riittää.

Ja ettei ole kylmä.

Vierailija
1594/16650 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rakkaussuodatin on näemmä taas rikki, ko koko eilinen meni ihan lekkeriksi, eikä tääkään aamu oo kovin vahvasti auennut. Onneksi täällä korvessa saa rauhassa riehua ja huutaa, jos se sillä vähän asettus. Kylläpä sinä oot minut pitkäaikaissekottanu silkalla olemassaololla...

Vierailija
1595/16650 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihanaa viettää kanssasi varhainen aamuhetki - sinä tarvitset minua ja minä jumaloin sinua. Olkoon niin.

Vierailija
1596/16650 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonakin aamuna haluaisin herätellä sinut nainen kiihkeillä suudelmilla tuntien vartalosi unisen tuoksun.

Vierailija
1597/16650 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko lähettää viestin`? Löysin sun työsähköpostin. Hirvee ikävä. L alkuiselle Miehelle Pirkanmaalla. Terveisin koiranulkoiluttaja

Vierailija
1598/16650 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulisit vastaan

en osaisi sinua ohittaa

kertomatta mitä tunnen

kaipauksestani vaieta,

Kaipaan hetkeä

jolloin voisin kertoa sinulle kaiken

unettomat yöt

unet joissa olemme yhdessä

taivaita tavoitelleet

aamujen kiihkeän kaipauksen

päivät ajatuksissani.

Sydämeni sanoo rakkaani

avaa minulle sydämesi

rakasta minua tänään

huomisen tuulista emme tiedä,

mutta rakkauden lämmin tuuli

taivuttaa minua puoleesi

kuiskaamaan korvaasi

rakkaus on totta.

Vierailija
1599/16650 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista. Lämpimät onnittelut lahjastasi.

Vierailija
1600/16650 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa keskiviikkoa sinulle. Olisi ihanaa viettää tämä päivä kanssasi. 

Viesti on henkilölle, jolla on tummat hiukset ja jonka nimi alkaa vokaalilla. 

Ketju on lukittu.