Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Kohtalokasta tuntuu olevan enää vain se, että hetkeä ennen juttelin veljeni kanssa ja hän kehotti vielä yrittämään sanoen, ettei se ole noloa.
Ja sitten BOOOOOOMMMMMM, tajuntaani iskeytyi vasaraniskujen lailla tietoisuus siitä, ettei se ole totta. Ettei se ole molemminpuolista.
Ettei hän kokenut niin.
Millainen tilanne? Jos olet varma, että asia on noin, niin se on hyvä tietää, ettei tarvi jäädä vuosikausiksi miettimään. Pääset yli. Itse en tiedä, mitä hän ristiriitaisen käytöksensä alla tunsi, enkä siksi taida koskaan päästä todella yli. Hän kaiketi kuitenkin tiesi tunteeni, vaikka meninkin eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtalokasta tuntuu olevan enää vain se, että hetkeä ennen juttelin veljeni kanssa ja hän kehotti vielä yrittämään sanoen, ettei se ole noloa.
Ja sitten BOOOOOOMMMMMM, tajuntaani iskeytyi vasaraniskujen lailla tietoisuus siitä, ettei se ole totta. Ettei se ole molemminpuolista.
Ettei hän kokenut niin.Mitä jos rohkeasti lähestyt häntä, ja juttelette. Kai hän on sen verran sivistynyt, ettei iske luuvitosella nekkuun kun menet juttelemaan.
En halua rikkoa itseäni enää lisää.
Kuumia mielikuvia meistä ollut tänään. Kaikin tavoin sinuun syvemmin tutustuminen vailla kiirettä saisi sydämet laukkaamaan villisti.. Luonnon helmassa, auringon laskiessa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei hän kokenut niin.Millainen tilanne? Jos olet varma, että asia on noin, niin se on hyvä tietää, ettei tarvi jäädä vuosikausiksi miettimään. Pääset yli. Itse en tiedä, mitä hän ristiriitaisen käytöksensä alla tunsi, enkä siksi taida koskaan päästä todella yli. Hän kaiketi kuitenkin tiesi tunteeni, vaikka meninkin eteenpäin.
Hän etsii kumppania tai jotain sen suuntaista, eli selvä tilanne.
Itselläni ei ole ollut halua etsiä ketään muuta ja hänellä on, eli tuntemukset eivät kohdanneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei hän kokenut niin.Millainen tilanne? Jos olet varma, että asia on noin, niin se on hyvä tietää, ettei tarvi jäädä vuosikausiksi miettimään. Pääset yli. Itse en tiedä, mitä hän ristiriitaisen käytöksensä alla tunsi, enkä siksi taida koskaan päästä todella yli. Hän kaiketi kuitenkin tiesi tunteeni, vaikka meninkin eteenpäin.
Itselläni ei ole ollut halua etsiä ketään muuta ja hänellä on, eli tuntemukset eivät kohdanneet.
Jos teillä on jotain sählinkiä taustalla, niin koita selvittää juttu vielä oman mielenrauhasi vuoksi. Joka tapauksessa halaus sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni ei ole ollut halua etsiä ketään muuta ja hänellä on, eli tuntemukset eivät kohdanneet.Jos teillä on jotain sählinkiä taustalla, niin koita selvittää juttu vielä oman mielenrauhasi vuoksi. Joka tapauksessa halaus sinulle!
Ei tässä ole oikein mitään selvitettävää.
En oikeasti kestä enää sellaista roikottamista mitä hän on tehnyt enkä halua nähdä ja kuulla sen kiusaantunutta olemusta, kun se sanoo jotain ”sori mut ei vaan natsaa”-tyyppistä kliseetä.
Tiedän, etten pysyisi kasassa eikä siitä jäis kenellekään kuin paha mieli.
Olen jo luovuttanut tässä suhdeasiassa kokonaan omalla kohdallani. Olen liian ongelmainen tapaus suhteeseen, mutta sinua en silti koskaan unohda. Olet ainutlaatuinen.
Vierailija kirjoitti:
Kuumia mielikuvia meistä ollut tänään. Kaikin tavoin sinuun syvemmin tutustuminen vailla kiirettä saisi sydämet laukkaamaan villisti.. Luonnon helmassa, auringon laskiessa..
Nyt en saa tätä mielikuvaa pois mielestä. Milloin tutustutaan toisiimme syvemmin?
Voisitko mies tehdä jotain tälle ikävälle? Ihan mitä vaan, että se menisi pois. Olen epätoivoinen.
Vierailija kirjoitti:
Rakas.
Niin ootkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T sinussa on kaikki!
T:llä on penis
Tosi pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en saa tätä mielikuvaa pois mielestä. Milloin tutustutaan toisiimme syvemmin?
Milloin sinulle vaan sopii. Minä olen valmis. Mielikuvat ovat niin vahvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T sinussa on kaikki!
Tosi pieni.
Ootko nähny?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin sinulle vaan sopii. Minä olen valmis. Mielikuvat ovat niin vahvoja.
Mulle sopii vaikka heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi asiaa sinulle, voisitko sattua vastaan jossakin. Mun sydän pakahtuu kun olen sinuun niin ihastunut, pakko saada kertoa se sinulle. Ihanaa, että minullakin on taas pitkästä aikaa joku, jota kaivata ❤
Samat ajatukset myös täällä. Kiva tunne, mutta samalla myös erittäin stressaava. Haluaisin tietää kannattaako tässä odotella vai kehitellä jotain muuta. Paikallaan oleminen tuntuu erittäin ahdistavalta. Mikään ei tunnu miltään. Toivottavasti kohtaat ihmisen keneen olet ihastunut. :)
Kehen olet ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää kannattaa (täytyy) odottaa..Kauniita unia kulta!
Vierailija kirjoitti:
Miksi T saa alapeukkua????
Kateus.