Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi asiaa sinulle, voisitko sattua vastaan jossakin. Mun sydän pakahtuu kun olen sinuun niin ihastunut, pakko saada kertoa se sinulle. Ihanaa, että minullakin on taas pitkästä aikaa joku, jota kaivata ❤
Samat ajatukset myös täällä. Kiva tunne, mutta samalla myös erittäin stressaava. Haluaisin tietää kannattaako tässä odotella vai kehitellä jotain muuta. Paikallaan oleminen tuntuu erittäin ahdistavalta. Mikään ei tunnu miltään. Toivottavasti kohtaat ihmisen keneen olet ihastunut. :)
Kehen olet ihastunut.
A:lla alkavaan mieheen ❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi T saa alapeukkua????
Kateus.
Kuka on kateellinen ja kenelle?
Haluaisin ottaa sen pienen pojan sinussa syliin ja paijailla niin kauan, että sen jalkojen alle kasvais juuret jotka ylettyis maan ytimeen saakka johon ne sulaisi ja sitten pieni poika lähtisi hymyillen lentoon.
Vierailija kirjoitti:
E <3 E.
Rakastan kyllä itseäni mutta ihastukseni ei ala E:llä. T. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi T saa alapeukkua????
Kateus.
Kuka on kateellinen ja kenelle?
Vastaus kysymykseen pari sivua aikaisemmin:
"Miksi T saa alapeukkuja?". Vastasin puolueettomasti.
Ei alapeukuttaja eikä T.
E:t ovat jotenkin erityisen ihania. <3 Minunkin kaivattuni on E, mutta oma nimeni ei ala samalla kirjaimella.
Nuku hyvin rakkaani. Näen varmasti taas unia sinusta. Haluaisin niin viettää aikaa kanssasi. Rakastan sinua koko sydämestäni. Hyvää yötä.
Hyvän yön toivotus, suukko & hali elämäni naiselle, vaalealle vihreäsilmäiselle kaunottarelle mieheltä 30km ja kahden kuntarajan takaa. Etunimmemme alkavat samallla kirjaimella, kuten alkavat myös kotikatumme.
Vierailija kirjoitti:
E:t ovat jotenkin erityisen ihania. <3 Minunkin kaivattuni on E, mutta oma nimeni ei ala samalla kirjaimella.
Oletko sinä se työpaikkaihastuja?
Hyvää yötä rakkaalleni. Voisinpa peitellä sinut lämpimästi ja kertoa, miten paljon välitän. Olet ajatuksissani koko ajan. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin rakkaani. Näen varmasti taas unia sinusta. Haluaisin niin viettää aikaa kanssasi. Rakastan sinua koko sydämestäni. Hyvää yötä.
Ehkä me saamme joskus vielä mahdollisuuden? Näin itse ainakin uskon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä se työpaikkaihastuja?
Olen.
"Enkä murehdi suotta,
kun kaikki mitä saan
saa lisää janoamaan
vaan ei tuhatkaan vuotta
kai riittäis alkuunkaan
janooni sammuttamaan"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä me saamme joskus vielä mahdollisuuden? Näin itse ainakin uskon.
Saadaan! 🤗 Ehkä jo tänä kesänä?
Itse juttelisin edelleen mielellään yhden E:n kanssa kaverimielellä, mutta ei tuu koskaan tapahtumaan, joten en enää edes odota.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä rakkaalleni. Voisinpa peitellä sinut lämpimästi ja kertoa, miten paljon välitän. Olet ajatuksissani koko ajan. Nuku hyvin.
Olen nähnyt sinusta unta monena viime yönä. 😉
Hyvää yötä toinen A, toivottavasti näemme pian. Pakko jutella.
Jos olisit hän, sanoisin että sinusta jää minuun ikuinen jälki ja ikävä.