Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Mä toivoin et tapaisin jonkun joka veis jalat täysin mun alta ni mä vihdoin unohtaisin sut.
Vierailija kirjoitti:
Teemu... Mitäs sulle?
Kuka kaipailee minua, lisää vinkkejä vaan tulemaan.
Minua ei murehduta onneksi yhtään, ettei ”kaivattuni” halua olla kanssani (edes tekemisissä ylipäätään).
Tunteet on siinä pisteessä, että niitä on, mutta kykenen jo ihastumaan muihinkin eli nauttimaan naiseudestani, pitämään rakastajaa jne.
Silloin hajotti ja vuodeksi katkeroittikin, kun ei kyennyt viehättymään kunnolla muista ja tuntui kuin seksuaalisuus ja nuoruus siltäosin valuisi hiekkana sormien välistä seuratessa lasin läpi muiden kauniita romansseja, nuoria ihoja, villejä hetkiä.
Ja samalla vielä tiesi hänenkin elävän niitä, minun kituessani täysin turhaan sillä tavalla rampauttavassa kaipauksessa.
Onnekseni tunteet muuttuivat ja kykenen taas olemaan vapaa.
Riutumiselta, sielulta, fyysisesti...kaikin tavoin.
Ihan mielenkiintoinen kokemus kuitenkin niin hallitsemattoman suuri ja syvä ikävä, lähti ihan matkoille siitä ihmisestä kyllä.
Ihanaa myös, kun ei tarvitse unohtaa ei murehtia eikä rajoittua elämässään yksipuolisen rakkauden vuoksi - eihän ole mikään tragedia kaivata kaukaa ja elää kuitenkin täyttä elämää.
Voi saada tavallaan kaiken. Vapauden ja kaipauksen, romantiikkaa ja dramatiikkaa, fyysistä euforiaa ja henkistä euforiaa, jännitystä elämään eikä vastentahtoista nunnaelämää kaipauksen kahleissa vain.
Sitä jos jotain katuisi vanhana, turhanpäiten tuhlattuja vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemu... Mitäs sulle?
Kuka kaipailee minua, lisää vinkkejä vaan tulemaan.
Teme hei oikeesti... lopeta! Ei se SUA kaipaa vaan yhtä ihan eri Teemua...
Täytyy vielä lisätä, etten koskaan sen vuoksi elämääni rajoittanut ja koteloitunut, että olisin kuvitellut aikamme joskus koittavan.
En vain kyennyt nauttimaan muiden ihmisten kanssa ja olemaan oikein millään muotoa vapaa, vaikka olisin halunnut ja väkisillä yritinkin.
Sanoisinkin, että se kaipauksien kaipaus täytyy vain potea pois, turha sitä on väkisillä yrittää miksikään muuttaa.:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka oikeasti edes haluaa kuvitella oman kaivattunsa tänne, kun puolet on hulluja ja loput vain odottavat, että saavat imaista joka asiasta sen herneenpalon syvemmälle nenään. Ja nyt voitte alkaa jankata, että kuka tai mikä on hullu ja mistä kaikesta voi ja saa loukkaantua.
Ynnää tuohon ajatus siitä, millaisia miehiä noissa muissa ketjuissa 99-prosenttisesti kirjoittaa ja mieti, haluaisitko ihastuksesi olevan joku heistä. Miksi meinaan just tässä ketjussa kävisi jotain mystisiä eri miehiä kuin av:lla muuten?
Tuo ajatus on saanut mut suorastaan pelkäämään, kun olen joskus saanut jonkin tunnisteen osumaan itseeni. Ennemmin jää kyllä kaivattu kohtaamatta kuin paljastuu joksikin päivystäväksi av-palstaseksistiksi.
Oon nainen, mutta minä ainakin käyn vain tässä ketjussa. Mua ei kiinnosta muu palsta ja turhanpäiväinen väittely tuntemattomien kanssa. Mua kiinnostaa vain lähettää eräälle henkilölle leikisti viestejä, kun ei oikeasti voi, ja purkaa siten omia ajatuksia. Miksei joku mies vois tehdä samoin.
Tämä! En mäkään usko että täältä ketään löytää/tunnistaa, tää on vaan sellainen tuuletusventtiili mulle.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Pihlajanmarja ja tilhi
Pihlajassa oksat miltei maata halajaa kun marjoista punaisista täyttynyt on. Syksyn kylmyys verhoaa marjat pienet, ehkä ottajaansa toivovat, nuo väriläiskät elon.
-
Tilhi kovin katselee, sisin tulissaan. Näyttävät niin samalta marjat nuo, mikähän niistä rauhan tuo? Löytää täytyisi, se erityinen pallero, kiinteä herkullinen tallero.
-
Ehkä hivenen käynyt,varttunut kypsä herkku, ah onnea kun ei ole serkku, muutoin sukulaiset sanoisivat hyvästit son viimeinen terkku.
-
Tilhi kuiten taitaa tietää kaikista marjoista yhden, marja tuo, niin hapokkaan käyneen jota haukatessa euforian tunteen luo.
-
Tilhi kuitenkin odottaa, ihmettä kummaa iltaa tummaa, siipiensä varjoon marjaa suojaan, tilhen ei auta kuin luottaa luojaan :(
Tässähän meillä on itse herra hakkeri.
Onko tämä se ruma sisältä ja ulkoa tyyppi?
Oksettava. Ei osaa edes kirjoittaa, ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on muutama jotka oikeasti osaavat kirjoittaa, tuo Hopeaketku suoltaa b-rapun tavaraa.
Kiitokset rakentavasta palautteesta, kieltämättä tämä minun kirjallinen ilmaisu on vähä niinku juostenkustu kun ei viitsi vaivautua pitemmäksi aikaa pohtimaan sanojen pyörittelyä :) Mut kannustavaahan tää on kun mulla on kaks kriitikkoa, pitänee lisätä tuotantoa XD
Juu mut aamutuimaan näin tilhen tuossa pihapihlajassa, pitkään oksalta toiselle hyppeli ennekuin löysi mieleisensä, suussa pyöritteli mehukasta marjaa kunnes nielaisi, lähtipä sitten vaikka puu notkui marjoista? Siitäpä se sitten ajatus lähti :) Jotain symboliikkaa koin kun tilhethän noita hapokkaita napsivat ja sitten niistä kännissä ovat. Jokin hapokas punastelija minutkin joskus huumannut<3
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Taas sataa. Tanssahtelin vähän tyynyn kanssa olohuoneeni hämärässä toivoen, että olisit tässä. Nyt odottelen, että kaakao jäähtyy, ja kömmin sitten peiton alle lueskelemaan. Jospa olisit vierelläni nyt. Kaakaon kanssa on vain näkkileipää, kun en flunssaisena ole voinut käydä kaupassa. Olisitko vihainen, jos murustelen näkkileipää sänkyyn? Yritän kyllä syödä siististi. Jos olisimme yhdessä, olisimme voineet tehdä teeleipiä, mutta yksin en oikein viitsi. Tule jo pian elämääni. Punatukkaiselle naiselle.
En tunne ketään kaakaota juovaa miestä. Söpöä : ) Olet varmaan 20-30 vuotias?
Jos en tietäis että siellä oot, en jatkais,
en katsettani maasta sais.
Sä sanot loppuun lauseet, jotka aloitan.
Sä oothan tässä vielä huomenna?
Oothan tässä vielä huomenna / Johanna Kurkela (sanat E. Kosonen)
Vierailija kirjoitti:
Löysin tämän palstan ja tämän ketjun kesällä ja ihan vahingossa. Välillä luulen tunnistavani täältä jonkun. Tämä ketju kiehtoo minua suunnattomasti. E
Minuakin. E
Vierailija kirjoitti:
Välillä tässä vuosien aikana olen kaivannut sua mies, jolla vaaleat hiukset ja siniset silmät. Sun nimi on kaksiosainen ja tavattiin mun työpaikalla.
Olen pohtinut miten sulla menee, vaikka jotain tiedänkin. Meidän "romanssi" oli lyhyt ja kiihkeä ja muistelen sitä hyvillä mielin, vaikka sen päättyessä surettikin. Uskoisin jääneeni sinun mieleen hyvänä muistona, koska ei tuollaista usein tapahdu sillä voimalla mitä silloin meidän välillä oli.
Kaikkea hyvää sulle. :)
Pelle-Hermanni? Kaksosanen nimi.
Aiotkohan sanoa minulle yhtikäs mitään edes sinä päivänä jolloin työni kerta kaikkiaan loppuvat. Ehkä olet helpottunut vain... jos sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas sataa. Tanssahtelin vähän tyynyn kanssa olohuoneeni hämärässä toivoen, että olisit tässä. Nyt odottelen, että kaakao jäähtyy, ja kömmin sitten peiton alle lueskelemaan. Jospa olisit vierelläni nyt. Kaakaon kanssa on vain näkkileipää, kun en flunssaisena ole voinut käydä kaupassa. Olisitko vihainen, jos murustelen näkkileipää sänkyyn? Yritän kyllä syödä siististi. Jos olisimme yhdessä, olisimme voineet tehdä teeleipiä, mutta yksin en oikein viitsi. Tule jo pian elämääni. Punatukkaiselle naiselle.
Heh, ikävä jos haavekuvasi rikkoutuu, mutta oikeasti lähempänä neljääkymmentä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin tämän palstan ja tämän ketjun kesällä ja ihan vahingossa. Välillä luulen tunnistavani täältä jonkun. Tämä ketju kiehtoo minua suunnattomasti. E
Täällä onkin kaipailtu paljon E-kirjaimella alkavia. Itsekin kirjoitan E-kirjaimella alkavalle, vaikka en sitä yleensä tuo ilmi.
E-ihmisiä on paljon täällä.
T. Yks E
Jopa E-Immeisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin esim juon kaakaota. En pidä kahvista, tee menee just ja just.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä onkin kaipailtu paljon E-kirjaimella alkavia. Itsekin kirjoitan E-kirjaimella alkavalle, vaikka en sitä yleensä tuo ilmi.
Mies- vai nais-Eelle?
Naiselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olet tehnyt musta kävelevän lorulippaan. Mitähän seuraavaksi?
Voisitko loruilla myös kasvotusten?
Taitaisi meillä tulla mitä kuuluu -tyyppinen sananvaihto. Sellainen lyhyen rytmikäs yhteisloru.
Lyhyestä virsi kaunis.
Kauniita korusanatkin, jos ovat suoraan sydämestä.
Kaksin kauniimpi loruilla, pakinoita pajatella.
Korulauseet vaikeit mulle, vaikka olis helppoi sulle
ehkä menen jonkun oppiin, taikka istumaan vaan koppiin
kunnes osaan sanoo päivää, ilman epäröinnin häivää
sitä ennen sanon rakas, vaikket koskaan sanois takas
Ja juup, menen kurssille. Monesta asiasta.
Minä olen E-mies ja kirjoitan H-naiselle.
Join tänään töissä luontoisetuna kolme kupillista erilaisia kaakaoita ja vielä parit kahvit päälle, ja oon parikymmentä vuotta ohjearvoa vanhempi.
Sua olis ihana pussailla ❤️ Me pussailtaisiin koko ajan