Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että mua kaipaa joku, mutta en tiedä kuka se on.
Mua saisi kaivata ihan kuka tahansa, olen niin puutteessa.
Eihän se sun puutteisiin vaikuta, jos joku jossain kaipaa.
Saattaisi se vaikuttaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että joku kaipaa juuri sua.
En viitsi kertoa kun en halua että mua tunnistaa hän tai joku muu, mutta tieto on 100% varma.
Vierailija kirjoitti:
K mitä sä toivoisit multa
Kuka on K? Ja mitä sinä toivoisit häneltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No laitapa tuntomerkkejä ehkä joku kaipaa sua täällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viitsi kertoa kun en halua että mua tunnistaa hän tai joku muu, mutta tieto on 100% varma.
Tiedäthän sä sitten sen kaipaajasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaisi se vaikuttaakin.
Millä tavalla muka vaikuttaisi?
Joku jossain salaa kaipaa = et kostu siitä yhtikäs mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis tunnistanut itsesi, mutta sulla riittää vaihtoehtoja kaipaajissa? (toinen kyselijä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä. Mut hän ehkä tunnistaa mut jos kerron mistä tiedän, ei se tarkoita et mä tietäisin silti kuka se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis tunnistanut itsesi, mutta sulla riittää vaihtoehtoja kaipaajissa? (toinen kyselijä)
Ei liity tähän palstaan mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ehdotus vaan kirjoitti:
Oisko kiva jos täällä heti ilmotettais jo kirjoittaessaan viestiä onko miehelle vai naiselle (ja mieluusti myös onko ite kumpi vai joku muu)? Kuten tiedätte että suuri osa viesteistä on tyyliä "ootko mies vai nainen". Vai onko jollain joku perustelu miksei laita jo aloitusviestiin näin oleellista tietoa, se ei kelpaa perusteluksi että et toivokaan tunnistamista, mut silti joku tulee sitä kysymään.
Ootko mies vai nainen?
Selkeästi mies. Lueskellut iltasella tuon viestin missä joku pelkkien villasukkien kanssa ilmoitti nukkuvansa, yön sitte se mielikuva mielessään ollut ja ny ku aamulla paljastu miehen lähettämäksi niin silmiään pessyt että sais mielikuvat pois XD
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Ehdotus vaan kirjoitti:
Oisko kiva jos täällä heti ilmotettais jo kirjoittaessaan viestiä onko miehelle vai naiselle (ja mieluusti myös onko ite kumpi vai joku muu)? Kuten tiedätte että suuri osa viesteistä on tyyliä "ootko mies vai nainen". Vai onko jollain joku perustelu miksei laita jo aloitusviestiin näin oleellista tietoa, se ei kelpaa perusteluksi että et toivokaan tunnistamista, mut silti joku tulee sitä kysymään.
Lepakot tykkää nimenomaan pimittää tuon tiedon. Eihän heidän viesteihinsä muuten tulis yhtäkään vastausta. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkään olet kaivannut häntä? Milloin huomasit rakastuneesi häneen?
Olen kaivannut häntä siitä lähtien kun hän sanoi nimensä.
Millainen ääni hänellä on, kuvaile esim joillakin adjektiiveilla.
Ihanan matala, muttei kuitenkaan möreä ja siinä on jokin jännä sointi. Mielestäni maailman makein ääni ja puhetapa.
Joku muu katsoi asiakseen vastata puolestani. Vähemmän makeaa tuollainen tunkeilu.
Mitä sinä vastaisit, millainen ääni sillä sinun hänellä on?
Hän puhuu minulle korostetun asiallisesti ja pitää äänensä tasaisena, ei kiirehdi. Viipyilee, kuin hänen sanojensa välissä olisi enemmän tilaa kuin muille puhuessaan. Lauseiden välissä hän katsoo minua totisena, miltei huolestuneen näköisenä. Kerran olin aivan hänen lähellään, ja hänen äänensä oli vain hieman kuiskausta kovempi. Hän saattaa aloittaa keskustelun leikillisesti, kuin kujeillen, mutta vakavaksi se päätyy kuitenkin.
Mutta olenhan kuullut kuinka hän puhuu muille. Kun hän on närkästynyt, äänessä on uhmaa ja naputtava, kärkäs rytmi. Onnellisena se on lempeän pehmeä. Useimmiten hän on kuulteni hiljaa. Eikä se haittaa minua yhtään.
Jos puhuu sulle erilailla kuin muille tai katsoo erilailla kuin muita, suhtautuu suhun muutenkin erilailla kuin muihin. Eikös tuo nyt ole ihan kaikkien into you -oppaiden klassikkokamaa?
Pystyn keksimään lukuisia syitä miksi hän käyttäytyisi minua kohtaan eri tavalla kuin muita.
Puhutko tummatukkaisen miehen äänestä?
Vierailija kirjoitti:
Ehdotus vaan kirjoitti:
Lepakot tykkää nimenomaan pimittää tuon tiedon. Eihän heidän viesteihinsä muuten tulis yhtäkään vastausta. 😂
Mitä väliä sillä pelkällä sukupuolellakaan on, kun tyyppi voi ”oikeanlaisesta” sukupuolesta huolimatta olla mikä vaan?
Edustaa jotain sellaista, mistä et missään nimessä viehäty?
Täällähän on vaan nämä tekstit, ja ainakin itse lähinnä puran tuntojani, haikailen ja ilahdun välillä muiden teksteistä.
Ei täällä olla sillä tavalla henkilöitä, eihän sitä tosiaan voi tietää minkälainen tyyppi minkäkin tekstin on kirjoittanut.
T: heteronainen, mut harrastaisin kyllä heittämällä mieluummin s*ksiä kauniin ja itseäni viehättävä naisen kanssa kuin epäviehättävän miehen, jos pakko olisi valita
Sehän nyt on muutenkin omalla vastuulla vastata jonkun ”Kaipaan sinua, milloin näemme jälleen?”-tyyppiseen viestiin jotain ”Minäkin sinua, mutta itsehän et halunnut nähdä”-tyyppistä, ja omaa typeryyttä jos oikeasti luulee juttelevansa kaivattunsa kanssa.
Muistan, kun täällä joku oli ilmeisesti oikeasti paskana kun luki muidenkin kaivatuilla olevan tyyliin siilitukka, tatuointeja, väriset silmät ja A:lla alkava nimi.:D
Kyseinen nainen luuli, että muutkin kaipaavat hänen kaivattuaan ja selitti täällä, kuinka paha mieli nyt on.
Tai se tyyppi, joka joskus rages et joku erittäin laajalti käytetty perussanastoon kuuluva termi (en nyt muista mikä), on HÄNEN käyttämänsä ja muut omii ja matkii.
En tiedä onko enemmän koomista vai huolestuttavaa, kuinka tynnyrissä jotkut elää.
Ei mitään suhteellisuudentajua.
Ai niin, yksi naurettava juttu täällä on kans se, kun joku tuollainen vähän yksinkertainen hömelö luulee viestittävänsä Juuri Hänen kanssaan, ja sitten kun käy ilmi joku häneen sopimaton yksityiskohta, tää hömelö LOUKKAANTUU.
Vierailija kirjoitti:
Ehdotus vaan kirjoitti:
Oletko itse niin t0llo, että luulet kaivattusi viestittelevän täällä?
Petyt sitten kun tajuat, ettei keskustelukumppanisi olekaan kaivattusi tai edes mies, joten purat nöyryytyksen ja häpeän tunteesi loukkaantumalla ja haukkumalla ”lepakoiksi”?
Yrität saada heidät näyttämään typerältä, ettet itse näyttäisi niin s a atanan urvelolta?
Painat toista alas nostaaksesi itseäsi ylemmäs?
Ahdistaa. Niin ikävä sua enkä voi nähdä. Sä muutit niin kauas, että sattumalta törmääminen on mahdotonta. Eikä mulla ole mitään asiaa sinne missä olet. Nyt mua kuluttaa hirveä kaipuu sisältä tyhjäks, olen pelkkä nahistunut kuori vailla tarkotusta.
Ei mitään mihin purkaa tätä. Huudan tyynyyni ikävääni joka vaan kasvaa.
Minäkin kaipaan E-miestä, neljä kirjainta . Harmi että kaikki E-miehet täälä kaipaa jotain toista..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkään olet kaivannut häntä? Milloin huomasit rakastuneesi häneen?
Olen kaivannut häntä siitä lähtien kun hän sanoi nimensä.
Millainen ääni hänellä on, kuvaile esim joillakin adjektiiveilla.
Ihanan matala, muttei kuitenkaan möreä ja siinä on jokin jännä sointi. Mielestäni maailman makein ääni ja puhetapa.
Joku muu katsoi asiakseen vastata puolestani. Vähemmän makeaa tuollainen tunkeilu.
Mitä sinä vastaisit, millainen ääni sillä sinun hänellä on?
Hän puhuu minulle korostetun asiallisesti ja pitää äänensä tasaisena, ei kiirehdi. Viipyilee, kuin hänen sanojensa välissä olisi enemmän tilaa kuin muille puhuessaan. Lauseiden välissä hän katsoo minua totisena, miltei huolestuneen näköisenä. Kerran olin aivan hänen lähellään, ja hänen äänensä oli vain hieman kuiskausta kovempi. Hän saattaa aloittaa keskustelun leikillisesti, kuin kujeillen, mutta vakavaksi se päätyy kuitenkin.
Mutta olenhan kuullut kuinka hän puhuu muille. Kun hän on närkästynyt, äänessä on uhmaa ja naputtava, kärkäs rytmi. Onnellisena se on lempeän pehmeä. Useimmiten hän on kuulteni hiljaa. Eikä se haittaa minua yhtään.
Jos puhuu sulle erilailla kuin muille tai katsoo erilailla kuin muita, suhtautuu suhun muutenkin erilailla kuin muihin. Eikös tuo nyt ole ihan kaikkien into you -oppaiden klassikkokamaa?
Pystyn keksimään lukuisia syitä miksi hän käyttäytyisi minua kohtaan eri tavalla kuin muita.
Puhutko tummatukkaisen miehen äänestä?
”Naputtaminen” kuulostaa minusta naiselta! Eikä kovin hyvältä.
Juha antaisin *mitä* vaan hetkestä kahden.