Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
15841/16650 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä. Ajattelen sinua päivin, öisin sinusta unia näen. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin. En voi sille mitään, että rakastan sinua enemmän kuin ketään muuta. Hellän intohimoisia suudelmia sinulle, rakas. Nuku hyvin.

Vierailija
15842/16650 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Pihlajanmarja ja tilhi

Pihlajassa oksat miltei maata halajaa kun marjoista punaisista täyttynyt on. Syksyn kylmyys verhoaa marjat pienet, ehkä ottajaansa toivovat, nuo väriläiskät elon.

-

Tilhi kovin katselee, sisin tulissaan. Näyttävät niin samalta marjat nuo, mikähän niistä rauhan tuo? Löytää täytyisi, se erityinen pallero, kiinteä herkullinen tallero.

-

Ehkä hivenen käynyt,varttunut kypsä herkku, ah onnea kun ei ole serkku, muutoin sukulaiset sanoisivat hyvästit son viimeinen terkku.

-

Tilhi kuiten taitaa tietää kaikista marjoista yhden, marja tuo, niin hapokkaan käyneen jota haukatessa euforian tunteen luo.

-

Tilhi kuitenkin odottaa, ihmettä kummaa iltaa tummaa, siipiensä varjoon marjaa suojaan, tilhen ei auta kuin luottaa luojaan :(

Tässähän meillä on itse herra hakkeri.

Onko tämä se ruma sisältä ja ulkoa tyyppi?

Oksettava. Ei osaa edes kirjoittaa, ei jatkoon.

Vierailija kirjoitti:

Täällä on muutama jotka oikeasti osaavat kirjoittaa, tuo Hopeaketku suoltaa b-rapun tavaraa.

Kiitokset rakentavasta palautteesta, kieltämättä tämä minun kirjallinen ilmaisu on vähä niinku juostenkustu kun ei viitsi vaivautua pitemmäksi aikaa pohtimaan sanojen pyörittelyä :) Mut kannustavaahan tää on kun mulla on kaks kriitikkoa, pitänee lisätä tuotantoa XD

Juu mut aamutuimaan näin tilhen tuossa pihapihlajassa, pitkään oksalta toiselle hyppeli ennekuin löysi mieleisensä, suussa pyöritteli mehukasta marjaa kunnes nielaisi, lähtipä sitten vaikka puu notkui marjoista?  Siitäpä se sitten ajatus lähti :) Jotain symboliikkaa koin kun tilhethän noita hapokkaita napsivat ja sitten niistä kännissä ovat. Jokin hapokas punastelija minutkin joskus huumannut<3

Happo, hapokkaampi, liian hapokasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15843/16650 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

K mitä sä toivoisit multa

Vierailija
15844/16650 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä E-mies ja haluan E-naisen, ihanimmista ihanimman.

Vierailija
15845/16650 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä toinen A. Olet ihanin mies maailmassa ❤ Älä ikinä muutu. Toivon, että olet onnellinen.

Vierailija
15846/16650 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä. Ajattelen sinua päivin, öisin sinusta unia näen. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin. En voi sille mitään, että rakastan sinua enemmän kuin ketään muuta. Hellän intohimoisia suudelmia sinulle, rakas. Nuku hyvin.

Kenelle tämä toivotus?

Vierailija
15847/16650 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä. Vielä joku päivä nukutaan yhdessä. Varoituksen sanana, että nukun melkein alasti... Pelkissä villasukissa. Siinä sulle mielikuva. :)

Vierailija
15848/16650 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä kaipauspalstalaisille. Kaivataan taas huomenna lisää! Ja vähän yölläkin tietysti.

Vierailija
15849/16650 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä. Vielä joku päivä nukutaan yhdessä. Varoituksen sanana, että nukun melkein alasti... Pelkissä villasukissa. Siinä sulle mielikuva. :)

Pelkät sukat! Oi, salli mun itkeä... Toivottavasti et kuitenkaan ole miespuolinen, sitä mielikuvaa en kestä!!

Vierailija
15850/16650 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta kaikki käy. Voi voi.

Vierailija
15851/16650 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän yön toivotus, suukko & hali naiselle mieheltä 30km ja kahen kuntarajan takaa. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä ja niissä on sama määrä tavuja ja kirjaimia. Olemme kumpikin esikoisia ja vihersilmäisiä. Nuku hyvin!

Vierailija
15852/16650 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä tässä vuosien aikana olen kaivannut sua mies, jolla vaaleat hiukset ja siniset silmät. Sun nimi on kaksiosainen ja tavattiin mun työpaikalla.

Olen pohtinut miten sulla menee, vaikka jotain tiedänkin. Meidän "romanssi" oli lyhyt ja kiihkeä ja muistelen sitä hyvillä mielin, vaikka sen päättyessä surettikin. Uskoisin jääneeni sinun mieleen hyvänä muistona, koska ei tuollaista usein tapahdu sillä voimalla mitä silloin meidän välillä oli.

Kaikkea hyvää sulle. :)

Pelle-Hermanni? Kaksosanen nimi.

Mistä arvasit?!

Vierailija
15853/16650 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä sinulle. Ikävöin kaunista hymyäsi. Sen ajatteleminen lämmittää mieltä. Kauniita unia ja miljoona halausta.

Vierailija
15854/16650 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkät sukat! Oi, salli mun itkeä... Toivottavasti et kuitenkaan ole miespuolinen, sitä mielikuvaa en kestä!!

Valitettavasti mies olen. Vähän kuin Burt Reynolds Cosmopolitanissa, mutta taljan tilalla on villasukat. ;)

Jos joku ei osaa käyttää googlea niin laitetaan linkkinä...

https://ichef.bbci.co.uk/news/660/media/images/59944000/jpg/_59944322_b…

Vierailija
15855/16650 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K mitä sä toivoisit multa

Miehelle vai naiselle? Millä kirjaimella sun oma etunimi alkaa?

Vierailija
15856/16650 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kiva jos täällä heti ilmotettais jo kirjoittaessaan viestiä onko miehelle vai naiselle (ja mieluusti myös onko ite kumpi vai joku muu)? Kuten tiedätte että suuri osa viesteistä on tyyliä "ootko mies vai nainen". Vai onko jollain joku perustelu miksei laita jo aloitusviestiin näin oleellista tietoa, se ei kelpaa perusteluksi että et toivokaan tunnistamista, mut silti joku tulee sitä kysymään.

Vierailija
15857/16650 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että mua kaipaa joku, mutta en tiedä kuka se on.

Vierailija
15858/16650 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotus vaan kirjoitti:

Oisko kiva jos täällä heti ilmotettais jo kirjoittaessaan viestiä onko miehelle vai naiselle (ja mieluusti myös onko ite kumpi vai joku muu)? Kuten tiedätte että suuri osa viesteistä on tyyliä "ootko mies vai nainen". Vai onko jollain joku perustelu miksei laita jo aloitusviestiin näin oleellista tietoa, se ei kelpaa perusteluksi että et toivokaan tunnistamista, mut silti joku tulee sitä kysymään.

Ootko mies vai nainen?

Vierailija
15859/16650 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua saisi kaivata ihan kuka tahansa, olen niin puutteessa.

Vierailija
15860/16650 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että joku kaipaa juuri sua.

Ketju on lukittu.