Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Taas sataa. Tanssahtelin vähän tyynyn kanssa olohuoneeni hämärässä toivoen, että olisit tässä. Nyt odottelen, että kaakao jäähtyy, ja kömmin sitten peiton alle lueskelemaan. Jospa olisit vierelläni nyt. Kaakaon kanssa on vain näkkileipää, kun en flunssaisena ole voinut käydä kaupassa. Olisitko vihainen, jos murustelen näkkileipää sänkyyn? Yritän kyllä syödä siististi. Jos olisimme yhdessä, olisimme voineet tehdä teeleipiä, mutta yksin en oikein viitsi. Tule jo pian elämääni. Punatukkaiselle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko mies enää intohimoa minua kohtaan?
Kyllä mä intohimoa tunnen, tottakai, minnepä se musta, mutta en tiedä missä sä oot
Vierailija kirjoitti:
Löysin tämän palstan ja tämän ketjun kesällä ja ihan vahingossa. Välillä luulen tunnistavani täältä jonkun. Tämä ketju kiehtoo minua suunnattomasti. E
Täällä onkin kaipailtu paljon E-kirjaimella alkavia. Itsekin kirjoitan E-kirjaimella alkavalle, vaikka en sitä yleensä tuo ilmi.
Välillä tässä vuosien aikana olen kaivannut sua mies, jolla vaaleat hiukset ja siniset silmät. Sun nimi on kaksiosainen ja tavattiin mun työpaikalla.
Olen pohtinut miten sulla menee, vaikka jotain tiedänkin. Meidän "romanssi" oli lyhyt ja kiihkeä ja muistelen sitä hyvillä mielin, vaikka sen päättyessä surettikin. Uskoisin jääneeni sinun mieleen hyvänä muistona, koska ei tuollaista usein tapahdu sillä voimalla mitä silloin meidän välillä oli.
Kaikkea hyvää sulle. :)
Vierailija kirjoitti:
Taas sataa. Tanssahtelin vähän tyynyn kanssa olohuoneeni hämärässä toivoen, että olisit tässä. Nyt odottelen, että kaakao jäähtyy, ja kömmin sitten peiton alle lueskelemaan. Jospa olisit vierelläni nyt. Kaakaon kanssa on vain näkkileipää, kun en flunssaisena ole voinut käydä kaupassa. Olisitko vihainen, jos murustelen näkkileipää sänkyyn? Yritän kyllä syödä siististi. Jos olisimme yhdessä, olisimme voineet tehdä teeleipiä, mutta yksin en oikein viitsi. Tule jo pian elämääni. Punatukkaiselle naiselle.
Olisin kyllä vihainen.. Kammottavaa kun niitä murusia sit löytyis joka paikasta! Pidän siisteydestä. Kaakaot ois kyl kiva juoda sun kanssa sängyssä.
Kuuleman mukaan seuraawa menettelytapa on huomattu
nykyhetkellä mitä hedelmällisimmäksi:
Lyöttäydytään pakinoille siwiän neidon kanssa
ja saatetaan hänet eläwiin kuwiin,
laadultaan keweän ja ohimenewästi kiihoittawan,
oikein weitikkamaisen humoreskin pariin.
Seuraawa toiminta tapahtuu werrattain usein
ulkona wapaassa luonnossa,
waan jos kahwin paikalta kutkuttaa,
käydään wähintään toisluokkaiseen kahwilaan.
Nyt kuitenkin waikenen,
sillä olen neitoni sinisestä wiattomuudesta liikutettu.
Terweisin:
Kehitysmahdollinen nuori mies,
joka on warustettu mainetodistuksella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin tämän palstan ja tämän ketjun kesällä ja ihan vahingossa. Välillä luulen tunnistavani täältä jonkun. Tämä ketju kiehtoo minua suunnattomasti. E
Täällä onkin kaipailtu paljon E-kirjaimella alkavia. Itsekin kirjoitan E-kirjaimella alkavalle, vaikka en sitä yleensä tuo ilmi.
Mies- vai nais-Eelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E-ihmisiä on paljon täällä.
T. Yks E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko mies enää intohimoa minua kohtaan?
Kyllä mä intohimoa tunnen, tottakai, minnepä se musta, mutta en tiedä missä sä oot
Kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin tuon viestin jonka loppuun laitoin E:n. Olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Suuttuisin sulle ja pitäisin kauhean pajatuksen samalla kun huitelisin peitolla murut viimeistä myöten pois sängystä. Sitten katsoisin ihaniin spanielinsilmiisi ja hyppäisin sun syliin ja suutelisin loput näkkärinmurut suustasi, ja kietoutuisin sinuun ja pakottaisin sinut kierähtämään kanssani niin että lopulta tipahdettaisiin molemmat sängystä lattialle. Silleen siinä aina käy jos syö näkkäriä sängyssä.
tarjoankahvinhaluamassasi paikassa kirjoitti:
No aivan varmasti olet!
Niin säkin! ;)
No aivan varmasti olet!
Niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuttuisin sulle ja pitäisin kauhean pajatuksen samalla kun huitelisin peitolla murut viimeistä myöten pois sängystä. Sitten katsoisin ihaniin spanielinsilmiisi ja hyppäisin sun syliin ja suutelisin loput näkkärinmurut suustasi, ja kietoutuisin sinuun ja pakottaisin sinut kierähtämään kanssani niin että lopulta tipahdettaisiin molemmat sängystä lattialle. Silleen siinä aina käy jos syö näkkäriä sängyssä.
Muruset huolettivat, joten söinkin sitten näkkärit tässä pöydän ääressä kuten kuuluukin. Mutta jos alat pussailemaan ja kierimään kanssani sängyssä, ehkä alan murustella sänkyyn kaikenlaista rapisevaa joka päivä ;). Tai eiköhän me sitä tehtäisi ihan muutenkin. Siis pussailua, ei murustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähtävästi sinua N-mies ei kiinnostanutkaan seurani.
Mistä niin päättelit, Kaunokainen?
Et soittanut tai laittanut viestiä koskaan, vaikka numeroni sinulle annoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olet tehnyt musta kävelevän lorulippaan. Mitähän seuraavaksi?
Voisitko loruilla myös kasvotusten?
Taitaisi meillä tulla mitä kuuluu -tyyppinen sananvaihto. Sellainen lyhyen rytmikäs yhteisloru.
No aivan varmasti olet!
Ai mä vai? Kahville?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olet tehnyt musta kävelevän lorulippaan. Mitähän seuraavaksi?
Voisitko loruilla myös kasvotusten?
Taitaisi meillä tulla mitä kuuluu -tyyppinen sananvaihto. Sellainen lyhyen rytmikäs yhteisloru.
Lyhyestä virsi kaunis.
Kauniita korusanatkin, jos ovat suoraan sydämestä.
Kaksin kauniimpi loruilla, pakinoita pajatella.
Mistä niin päättelit, Kaunokainen?