Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Sinä tarjosit vain palstajuttuja, minä olin hölmö panin peliin koko elämän.
Lämmitätkö sä Villasukka vieläkin sitä toista? Lämmittäisit mua mieluummin. 💜
Vierailija kirjoitti:
Sinä tarjosit vain palstajuttuja, minä olin hölmö panin peliin koko elämän.
Näin se menee. Jos minä Haluan jonkun sanon sen kyllä henkilölle itselleen jossain vaiheessa, en palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Äh.
Pahemmaksi vaan menee.
Ennen tulkitsin vain hänen sanojaan ja käyttäytymistään..
Nyt tulkitsen jo vauvapalstan kaipausviestejä.
Voinko mennä enää pahemmin sekaisin?!
Kerro mitä mietit, niin tulkitaan porukalla sekopäiden kesken!
Vierailija kirjoitti:
Kun et sä anna tilaisuutta lämmittää sua.
V-alkuiselle miehelle terveiset. Käytöksesi oli hämmentävän ristiriitaista, mutta veit sydämeni. Kiitos arvuutteluleikeistä.
Ei sinua M-mies kiinnosta. Jos kiinnostaisi niin et olisi käyttäytynyt noin. Jatkan matkaani. Tämä juna meni jo.
Näytätpä mies komealta työpaikkasi "mainoskuvassa".
Tunnetko mies enää intohimoa minua kohtaan?
Nähtävästi sinua N-mies ei kiinnostanutkaan seurani.
Vierailija kirjoitti:
Kuka oikeasti edes haluaa kuvitella oman kaivattunsa tänne, kun puolet on hulluja ja loput vain odottavat, että saavat imaista joka asiasta sen herneenpalon syvemmälle nenään. Ja nyt voitte alkaa jankata, että kuka tai mikä on hullu ja mistä kaikesta voi ja saa loukkaantua.
Ei niitä hulluja ja raivostuneita jankkaajia oo varmasti kuin pari, ne on vain aktiivisimpia ja äänekkäimpiä. Suurin osa on täysin normaaleja varmasti, kirjoittaa vain harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka oikeasti edes haluaa kuvitella oman kaivattunsa tänne, kun puolet on hulluja ja loput vain odottavat, että saavat imaista joka asiasta sen herneenpalon syvemmälle nenään. Ja nyt voitte alkaa jankata, että kuka tai mikä on hullu ja mistä kaikesta voi ja saa loukkaantua.
Ynnää tuohon ajatus siitä, millaisia miehiä noissa muissa ketjuissa 99-prosenttisesti kirjoittaa ja mieti, haluaisitko ihastuksesi olevan joku heistä. Miksi meinaan just tässä ketjussa kävisi jotain mystisiä eri miehiä kuin av:lla muuten?
Tuo ajatus on saanut mut suorastaan pelkäämään, kun olen joskus saanut jonkin tunnisteen osumaan itseeni. Ennemmin jää kyllä kaivattu kohtaamatta kuin paljastuu joksikin päivystäväksi av-palstaseksistiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun et sä anna tilaisuutta lämmittää sua.
Siis anteeksi mitä? Mähän antaisin vaikka elämäni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys miehille: mikä tekee kaipaamastasi naisesta ihanan?
Kauniit silmät, joihin jää kiinni ja ajatus hajoaa. Iskee hirveä ujous, jos alkaa tuijotuskilpailu *köh*. Mitäs muuta... Älykäs, sievä, nätti hymy, sanavalmis ja hiukka ilkikurinen vaaleahiuksinen nainen. Minun silmissä kauniimpi kuin koko maailmankaikkeus.
T: Nelikirjaiminen mies. Montas meitä onkaan täällä? ;)
Alkaako tämän naisen nimi H:lla? Jos ei niin millä kirjaimella? Miten hän on ilkikurinen?
Ei tarvitse arvuutella, että millä kirjaimella hänen nimi alkaa, kun voin kertoa koko etunimen ja se on Kirsi. Viikonloppuna tuli tästä käytyä täällä arvuutteluleikki (pahoittelut siitä), ja se oli vähän turhaa, kun samannimisiä on kumminkin hitosti, niin turha etunimen kanssa on ujostella.
Hän on ilkikurinen hyvä tavalla, eli sarkastinen piruilu onnistuu ja useimmiten tilannetaju on sen kanssa kohdillaan. En nyt osaa paremmin selittää asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ynnää tuohon ajatus siitä, millaisia miehiä noissa muissa ketjuissa 99-prosenttisesti kirjoittaa ja mieti, haluaisitko ihastuksesi olevan joku heistä. Miksi meinaan just tässä ketjussa kävisi jotain mystisiä eri miehiä kuin av:lla muuten?
Tuo ajatus on saanut mut suorastaan pelkäämään, kun olen joskus saanut jonkin tunnisteen osumaan itseeni. Ennemmin jää kyllä kaivattu kohtaamatta kuin paljastuu joksikin päivystäväksi av-palstaseksistiksi.
Oon nainen, mutta minä ainakin käyn vain tässä ketjussa. Mua ei kiinnosta muu palsta ja turhanpäiväinen väittely tuntemattomien kanssa. Mua kiinnostaa vain lähettää eräälle henkilölle leikisti viestejä, kun ei oikeasti voi, ja purkaa siten omia ajatuksia. Miksei joku mies vois tehdä samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh.
Pahemmaksi vaan menee.
Ennen tulkitsin vain hänen sanojaan ja käyttäytymistään..
Nyt tulkitsen jo vauvapalstan kaipausviestejä.
Voinko mennä enää pahemmin sekaisin?!Kerro mitä mietit, niin tulkitaan porukalla sekopäiden kesken!
Ahhahhaahhaaa. Mahtavaa. Lisää tämmösiä. Osui nauruhermoon😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin täällä on yksi mies, joka ei juurikaan ole muihin ketjuihin kirjoittanut. Palsta on niin täynnä mies- ja naisvihaa, että usein pitäydyn vain tässä ketjussa. On täälläkin välillä jankuttajia, mutta pääasiassa harmittomia.
Löysin tämän palstan ja tämän ketjun kesällä ja ihan vahingossa. Välillä luulen tunnistavani täältä jonkun. Tämä ketju kiehtoo minua suunnattomasti. E
Vierailija kirjoitti:
Löysin tämän palstan ja tämän ketjun kesällä ja ihan vahingossa. Välillä luulen tunnistavani täältä jonkun. Tämä ketju kiehtoo minua suunnattomasti. E
Tämä palsta on kyllä nimenomaan kiehtova.. Ja erittäin koukuttava.
Itsekin vahingossa tänne alkuvuodesta ajautunut ja tänne jäin.
(Oikeasti tää sen.suuripalsta on toivoton, tää jäi seulaan ja sehän tarkoittaa, ettei sitä ikinä julkaista, joten uusi yritys)
Niin. Oletko sinä sanonut jotain näiden vuosien aikana hänelle? Ehkä hän ajattelee samoin sinusta. Niin kuin minäkin ajattelen hänestä. Ja kir.oan, kun en tiedä mitä hän ajattelee minusta. Ja ajattelen, ettei hän ajattele mua, kun ei hän ota yhteyttä. Mutta en itsekään ota yhteyttä, kun... niin, miksen? Koska olen typ.erä, idi.ootti ja pel.kuri. On ehkä muitakin syitä, mutta en avaa niitä tässä. Ehkä hänelläkin on syynsä. Kun ei voi tietää.