Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
asialinjalla tällä(kin) kertaa.
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan aika surullista miten moni jaksaa päivästä toiseen elätellä toivoa siitä että se oma ihastus lukee täältä viestin.
No tuskin kukaan noin edes luulee! Kunhan kaadetaan ketjuun ne kaikki haaveet, ajatukset ja epätoivo, mitä ihastus ja kaipaus aiheuttaa. En mä ainakaan usko hetkeäkään, että mun ihastus täällä kävisi. Kirjoitan turhaumaa pois mieleni päältä, en ihastukselleni.
Minä salaa haaveilen hänen lukevan viestejäni, jotta hän muistaisi miten häntä edelleen kaipaan. Samalla tiedän ettei mikään muuta tilannetta.
Miksi mikään ei muuta tilannetta?
Ehkä muuttuisi jos eroaisin.
Onko tuo kaipaamasi sitten sinkku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun sinä ilmestyit yllättäen elämääni, olin varma se olleen merkki uudesta vaiheesta elämässäni. Pian olin valmis ihan kaikkeen vuoksesi. Aika vain loppui kesken ja lähdit, enkä saanut varmuutta tunteistasi. Mitä minun olisi pitänyt tehdä?
Voithan vaikka heittää viestiä, kysellä kuulumisia jne. Siitä olis helppo jatkaa muutakin juttua ❤
Hän lähti, ei vastannut viesteihini. Mitä minun olisi pitänyt tehdä?
Kirjoitit tänne. Teit aivan oikein ainakin siinä.
Itkin vuoden putkeen kun hän lähti. Olen mies, joka kohtasi sen oikean.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan aika surullista miten moni jaksaa päivästä toiseen elätellä toivoa siitä että se oma ihastus lukee täältä viestin.
No tuskin kukaan noin edes luulee! Kunhan kaadetaan ketjuun ne kaikki haaveet, ajatukset ja epätoivo, mitä ihastus ja kaipaus aiheuttaa. En mä ainakaan usko hetkeäkään, että mun ihastus täällä kävisi. Kirjoitan turhaumaa pois mieleni päältä, en ihastukselleni.
Minä salaa haaveilen hänen lukevan viestejäni, jotta hän muistaisi miten häntä edelleen kaipaan. Samalla tiedän ettei mikään muuta tilannetta.
Miksi mikään ei muuta tilannetta?
Ehkä muuttuisi jos eroaisin.
Onko tuo kaipaamasi sitten sinkku?
Oli ymmärtääkseni silloin. Nykytilanteesta en tiedä.
En jaksaisi enää ikävöidä. Minulle tuli selväksi, ettet halua olla missään yhteydessä ja kunnioitan sitä, mutta ei se poistanut ikävää. Tekisin vieläkin mitä tahansa vuoksesi. Olet vain niin ainutlaatuinen.
Aina vain sama ikävä. Ei tämä helpota koskaan.
Kauniita unia ja miljoona lämmintä halausta. Hyvää yötä.
Näköjään päässyt "helpolla" kun ei ole ketään ketä kaipailla kun lukee näitä viestejä.
Ehkä sä jo tunnistat mut täältä. Tai vieläkin. Tai tunnistaisit, jos kävisit.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa nainen, johon olet tällä hetkellä ihastunut?
Eikö se ole ollut selvää? En näe muista naurettavia flashbackeja unissani joissa vessahädältä vaikuttava hermostunut käyttäytyminen on jotain muuta. Ei nyt hereillä ollessa käy niin suuruudenhullut ajatukset päässä.
Vierailija kirjoitti:
And I miss you most of all when autumn leaves start to fall.
Hyvää yötä. Haluaisin katsoa kauniisiin silmiisi. Suudellaan toisemme tainnoksiin, rakas. Rakastan sinua. Tule uniini. Nuku hyvin.
Kaunis syyspäivä päättymässä, olisinpa voinut viettää sen kanssais. Nyt hyvän yön, suukon ja halin toivotus naiselle 30km ja kuntarajain taa mieheltä. Nuku hyvin rakas. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä ja niissä on sama määrä kirjaimia ja tavuja. Haluan siut elämääni.
Hyvää yötä ja voimia sinulle. Asiat järjestyvät vielä parhain päin, juuri niin kuin on tarkoitettukin.
Ei meidän välissä ollut muita kuin sinä. Sen olisin halunnut ehtiä sanomaan, itseni vuoksi. Vain sinä, ja pikkuisen tämä elämä.
Vierailija kirjoitti:
Ei meidän välissä ollut muita kuin sinä. Sen olisin halunnut ehtiä sanomaan, itseni vuoksi. Vain sinä, ja pikkuisen tämä elämä.
Avaatko vähän lisää, kenelle tämä ja miksi et ehtinyt tuota sanoa?
Nuku hyvin, Smokey Eyes 😘