Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
13941/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitellaanko me ja kaivataanko me toisiamme aina vaan täällä ketjussa vai haluaisitko tavata myös oikeassa elämässä?

Eiköhän kaikki laiteta tapahtumaan. Kiinnostuksen ilmaisu viikot käyntiin?

Samaa mieltä, kannatan lämpimästi. Ehdottomasti haluaisin nähdä kaivattuni, edellisestä kerrasta on jo ihan liian kauan.

Vierailija
13942/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin nähdä sut, mut en ajatellut tehdä mitään sen edistämiseksi enää. On varmaankin parempi että luulet et en haluu sua :) toivon kyl totisesti ettet yllätä mua missään ja pölähdä eteeni koska sillon kyllä kaikki halu varmasti näkyy musta ennen kuin kerkeen koota itseni, se ois kamalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13943/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitellaanko me ja kaivataanko me toisiamme aina vaan täällä ketjussa vai haluaisitko tavata myös oikeassa elämässä?

Samaa mieltä, kannatan lämpimästi. Ehdottomasti haluaisin nähdä kaivattuni, edellisestä kerrasta on jo ihan liian kauan.

edellinen siis eri vastaajalta

Vierailija
13944/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

A miehelle 💕

Vierailija
13945/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä aika?

Vierailija
13946/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I can't stop loving you. You are so deep in my heart.

Ottaisit yhteyttä.

Vierailija
13947/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua enää edes nähdä sinua.

Tiedän. Siksi haluankin kuolla.

Ketä sä kaipaat, millainen kaivattusi on? (sivusta)

Mies, jolla ruskeat hiukset ja silmät.

Vierailija
13948/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ikävä on musertavaa. Mitä tälle voi tehdä?

Niin on! Enkä voi varmaan koskaan hänelle kertoa miten paljon ikävöin. Ei päiväkään mene etteikö hän olis mielessä.

Vierailija
13949/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halajan kaukaa miestä, jolla on maantienväriset hiukset ja siniharmaat silmät, miehekäs sivukuva. Pituutta ehkä 165. Ihana katse ja hymy. Tänään vaaleansininen paita. Ei sormusta.

Vierailija
13950/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä aika?

Viikkoja kolme vähemmän kuin etunimissämme on kirjaimia yhteensä ja hän on mies. Aurinko paistoi, piha ja pari kävelytietä näyttämönä, puita ympärillä. Oli vähän erikoinen tapaaminen, tietäisit miksi jos olisit hän.

Vierailija
13951/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun läheinen työkaveri kiinnitti minuun epätavallisen paljon huomiota tänään sekä kysymyksillä sekä etenkin tuijottelemalla mua ihmeen pitkään. Ei ole hänelle ollenkaan tyypillistä tuo tuijottelu. Sitä ennen olin nähnyt hänet ja sinut pitkästä aikaa, tosin kaukaa. Niin kaukaa etten kyennyt erottamaan huonolla näölläni sun ilmettä. Jotain olitte kuitenkin selvästi puhuneet minusta, mutta mitäköhän?

Vierailija
13952/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voi olla että hän pitää mua nykyään vain muuten outona, mutta se tuijottelu oli vain sellaista "tiedän sinusta jotain mitä sinä et tiedä" -tyyppistä.

-14401

Vierailija
13953/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki voi olla että hän pitää mua nykyään vain muuten outona, mutta se tuijottelu oli vain sellaista "tiedän sinusta jotain mitä sinä et tiedä" -tyyppistä.

-14401

Ehkä siihen oli aihettakin.

Vierailija
13954/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin talvivaatteita kaapista esiin valmiiksi tulevaa talvea ajatellen. En olisi uskonut vielä muutama viikko sitten, että ottaisin jo Syyskuussa talvivaatteita esiin. Vaatteiden mukana kaapista tulvahti jokin tuoksu keväältä, en tiedä oliko se vain vanha pesuaineen tuoksu tai huuhteluaineen tuoksu. Siitä tuli sellainen olo, että tuota tuoksua ja ilmaa olen hengittänyt sinun kanssasi. Onko olemassa jokin maaginen näkymätön siltä kahden hetken välillä; sen kun nauroin laittaessani vaatteita kaappiin kesän tieltä ja nyt kun otin ne taas esiin? Jossain siinä välissä sinä hävisit jonnekin. Tiedän missä olet, mutta en tiedä? Miksi minä joudun yksin miettimään tätä? (mielikuvitusmiehelle)

Vierailija
13955/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi katsot mua koko ajan huoneeseen tullessas, siellä ollessas ja vielä huoneesta poistuessas? Et katsele mitään, etkä ketään muuta. Ihanko vaan hyvikses vai voisko tuosta jotain päätellä? Ymmärrätkö ihanuus, että joudun varaamaan aikaa pulssin tasoitteluun aina kun olet siinä pyörähtänyt.

Vierailija
13956/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-14401

Ehkä siihen oli aihettakin.

Niin no joo, olenhan minä kyllä todella outo. Oletetaan niin että hän piti minua vain tosi outona.

Vierailija
13957/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä aika?

Viikkoja kolme vähemmän kuin etunimissämme on kirjaimia yhteensä ja hän on mies. Aurinko paistoi, piha ja pari kävelytietä näyttämönä, puita ympärillä. Oli vähän erikoinen tapaaminen, tietäisit miksi jos olisit hän.

Mä olisin voinut olla tämä, mutta olen nainen. Ohi meni.

Vierailija
13958/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä ja voimia sinulle. Asiat järjestyvät vielä parhain päin, juuri niin kuin on tarkoitettukin.

Kenelle kirjoitat joka ilta saman viestin tasan klo 23? Mitkä asiat järjestyvät?

Vierailija
13959/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä vaikka tänäänkin nähtiin. Olisipa kiva olla sun kanssa myös iltaisin. Ja öisin.

Vierailija
13960/16650 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kirjoittelenkin tänne, jossa on tarkoitus kirjoitella kaipaamalleen henkilölle, niin mä en silti erikoisemmin kaipaa sua. Kaipaan lähinnä vain tietää mitä sinä ajattelet kaikesta, mitä ihmiset yleensä ajattelee minusta. Vaikka toisaalta nykyään millään ei ole enää mitään merkitystä, niin silti sitä vähän kuitenkin miettii että millainen maine itsestä ihmisille jää muistoksi. Tosin toisaalta mulla on vähän sellainen asenne, että ihan sama ja jotenkin välillä puolitahallisesti pyrinkin jättämään vielä huonomman kuvan kuin ehkä oikeasti olen, varmaan osittain tosin siksi että kuvitten sen kuvan olevan ennestään jo täysin paska.

Ketju on lukittu.