Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
asialinjalla tällä(kin) kertaa.
Kommentit (16650)
Sivusta, minä en ainakaan haluaisi kenenkään vähänkään vieraamman tulevan halailemaan. Ehkä nykyään se on yleisempää että halaukseen suhtaudutaan kevyesti, kuin kättelyyn, mutta meitä erilaisiakin on olemassa. Ihmisiä jotka ovat tarpeeksi tuttuja ja joista pidän, halaan oikein mielelläni.
Ihan vain vinkkinä tuolle joka rohkaisee toista halaamaan ja ajattelee ettei siitä kukaan voisi pahastua.
Vierailija kirjoitti:
Tulisitko hakemaan minut. Mennään johonkin vähäksi aikaa pois tämän kaiken keskeltä, nauttimaan toisistamme. Mitä ajattelisit tällaisesta?
Jos olisit hän ja pyytäisit, niin olisin hetkessä luonasi. Olen haaveillut siitä niin paljon.
Minä kyllä tykkäisin jos se, johon olen ihastunut tulisi halaamaan. Vaikka tulisi pyytämättä ja yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Jestas miten aina vaan olenkin sinuun näin rakastunut. Sitä yrittää jotenkin töniä kaipuuta taka-alalle, mutta tänään se on taas aivan sydämen etualalla ja toivoo niin, että voisi edes halata.
Miehelle vai naiselle?
En tiedä mitä sanoisin, tuntuu vain siltä kuin jotain pitäisi sanoa nyt. Joku himmeä hetki päässä? Sanat vähissä, vaikka oikeasti haluaisin puhua kanssasi kaikesta maan ja taivaan välillä. Toivottavasti voit hyvin. Toivottavasti asiat ovat jo paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisitko hakemaan minut. Mennään johonkin vähäksi aikaa pois tämän kaiken keskeltä, nauttimaan toisistamme. Mitä ajattelisit tällaisesta?
Jos olisit hän ja pyytäisit, niin olisin hetkessä luonasi. Olen haaveillut siitä niin paljon.
Jos olisit hän...tehdään tämä joskus? Mieluummin tietty mahdollisimman pian, kun on vähän ikävä. Eikä edes niin vähän.
Sergeant of Bailiffs kirjoitti:
Ethän sinä ole koskaan lukenut näitä viestejä, etkä tule ikinä kaipaamaan minua.
On kuitenkin ollut lohdullista kirjoitella tänne sitä sun tätä.
Kirjoittelen varmaan jatkossakin jotain.Minulla on ollut eilen ja tänään todella huono olo,
vaikka aika ajoin jaksoinkin olla oma iloinen itseni.
Lopullinen avioero on nyt sitten laitettu vireille ja täytyy alkaa kasailla itseäni.
Itkut on itketty jo melkein vuosi sitten, mutta kyllähän tämä siltikin syö miestä.
Huomenna kuitenkin töihin. Luoja tietää, missä mielentilassa.Anteeksi, että olen haaveillut sinusta.
Parantele sisimpäsi ensin ennen kuin alat uuteen suhteeseen, teet uudelle kumppanille palveluksen, kun ei joudu laastaroimaan sinua heti suhteen alussa.
Vierailija kirjoitti:
Olenko mielestäsi liian lihava?
Et, vaan juuri sopivan muhkea.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan ostanut kaivatullesi kukkia?
Tykkääkö miehet saada kukkia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen joskus vienyt miehelle kukkia.
Kyseinen mies tosin oli semmonen hippi ja tiesin, että se rakastaa kukkia ja kauniita eleitä.
Katselet niin ihanasti silmiin volkkarimies, ja juttelet kivasti. Onko se ihan vaan ystävällisyyttä vai voisiko tuosta päätellä jotain enemmänkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei erityisemmin. Joku helppohoitoinen kasvi on jees. Kaktus, rahapuu jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei erityisemmin. Joku helppohoitoinen kasvi on jees. Kaktus, rahapuu jne.
Leikkokukkia ei tarvitse hoitaa.
Taas sä jyskytät mun päässä vaikka jo päätin et en enää päästä sua sinne. Oon pitänyt itseni kiireisenä, etten vahingossa alkaisi ajattelemaan sua. Mua harmittaa, etten osaa tulkita sua kunnolla, mutta pelkään silti osuvani oikeaan ajatellessani että mä en kelpaa sulle. Mua harmittaa ajatus susta, en haluu haluta sua.
Mut siis muuten vaan halailemaan? Jos ei oo molemminpuolista tunnetta pelissä ni kyl se vähän outoa olis.
En kyl edelleenkään ite antaisi kenenkään halailla mua ellei ois tosiaan hyvä syy (esim vaikka onnittelu jostain, osanotto tms) , hyvä kaveri (sitäkin ihmettelisin jos tulis kyselemään haleja muuten vaan) tai ihminen josta olen kiinnostunut.
Eli ei halailemaan ellei oo varma toisen tunteista! Tervehtiessä tietty voi nopeasti "halata" jos se on muutenkin tapana.