Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna mun olla edes hetki sun lähellä.
Miehelle vai naiselle?
Naiselle.
Juha en keksi tälle mitään muuta selitystä, että rakastuin niin kuin olisin juossu päin seinää. Täysillä ja kipeesti, puhumattakaan kuin järkevää alunperinkään. Sattuu vieläkin, varsinkin kun jätit mut yksin tänne huutelemaan.
Kato kuin meri hakkaa rantakiviin just nyt. Yhtä paljon mun sisällä myrskyää. Mulla on ikävä sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle vai naiselle?
Naiselle.
Jos tämä olisi minulle, niin antaisin todellakin sun olla mun lähellä. Mietin vain että mihin se sitten johtaisi?
Oi Mikael Gabriel, kuinka näinkään susta viime yönä unta 😍
Mistähän ihmeestä sekin tuli :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle vai naiselle?
Naiselle.
Oletko vielä kertaakaan päässyt häntä liki?
Olen jo pitkään tiennyt, millainen pohjimmiltasi olet. Viimeisimmän jälkeen kaikki luotto ja arvostus sinua kohtaan on karisseet. En voi olla enää mitenkään ystäväsi. Tiedätjän, ettet voi pakottaa muita pitämään sinusta.
Sinun.pitää nyt vain elää tekojesi kanssa.
En enää ole nähnyt unia pitkään aikaan tai en ainakaan muista, vajoan vain pehmeään harmaaseen hämärään sinua ajatellen. Siitä samasta hämärästä herään ikään kuin ajatus ei olisi välillä katkennut lainkaan. Ehkäpä olen lainannut unet sinulle avuksesi? Pidä toistaiseksi. Turhautumisista huolimatta... kuin olisit pudottanut paksun, mutta keveistä läpinäkyvistä harsoista tehdyn peiton, joka kulki lävitseni. Olen ollut hämmentynyt ja koen hyvin ristiriitaisia tunteita, vedät minua mukaasi. Ovatkohan uneni sinulla senkin takia, etten tietäisi aamulla mitä on tapahtunut? Tuntoaistin puolelle on kuitenkin jäänyt muistijälkiä.
Se oli mukavaa kuulla, hienoa jos olen voinut olla hyödyksi :)
Tämä ikävä on musertavaa. Mitä tälle voi tehdä?
I can't stop loving you. You are so deep in my heart.
Mä laitan sulle aina välillä faceen täkyjä, mut et sä koskaan tartu niihin... Joko liian huonot syötit, tai sit et edes seuraa mua. Luultavasti jälkimmäinen. Synttärionnittelusta sentään tykkäsit silloin keväällä :)
Vierailija kirjoitti:
En halua enää edes nähdä sinua.
Tiedän. Siksi haluankin kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä sä kaipaat, millainen kaivattusi on? (sivusta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti asia järjestyy. Tai ehkä sä löydät uuden rakkaan?
Vierailija kirjoitti:
Olen jo pitkään tiennyt, millainen pohjimmiltasi olet. Viimeisimmän jälkeen kaikki luotto ja arvostus sinua kohtaan on karisseet. En voi olla enää mitenkään ystäväsi. Tiedätjän, ettet voi pakottaa muita pitämään sinusta.
Sinun.pitää nyt vain elää tekojesi kanssa.
Luulin tietäväni, kunnes tiesin luulevani. Vai mitä kultu?
Kirjoitellaanko me ja kaivataanko me toisiamme aina vaan täällä ketjussa vai haluaisitko tavata myös oikeassa elämässä?
Ei olisi pitänyt avata koko aihetta. Jotenkin pahasta olosta muodostunut usva peittää pari viimeistä sivua. Kuuntelenkin heti Röllin kauniin Usvametsän neito kappaleen ja laitan foorumin kiinni, kokeillaan huomenna uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitellaanko me ja kaivataanko me toisiamme aina vaan täällä ketjussa vai haluaisitko tavata myös oikeassa elämässä?
Eiköhän kaikki laiteta tapahtumaan. Kiinnostuksen ilmaisu viikot käyntiin?
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi pitänyt avata koko aihetta. Jotenkin pahasta olosta muodostunut usva peittää pari viimeistä sivua. Kuuntelenkin heti Röllin kauniin Usvametsän neito kappaleen ja laitan foorumin kiinni, kokeillaan huomenna uudelleen.
Huomenna (aina huomenna) kaikki on paremmin.
Miehelle vai naiselle?