Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysongelma sillä on.
Se on ehkä se syy miksi hänen kaivattu ei halua olla tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on nyt päässyt karkaamaan jollekin sivuraiteelle taas.
jankuttaja jankuttaa joka päivä jostain aiheesta vastaillen itse itselleen, kun ei kukaan toinen viitsi/ jaksa alkaa vääntää tyhmääkin tyhmempiä juttuja tyhjästä.
Täällä on useampi jankuttajaksi sanottu.
Minuakin on siis sanottu useampaan otteeseen jankuttajaksi, vaikka en ole vastuussa kuin pienestä osasta tän ketjun ”jankutuksista” enkä tänäänkään ole kirjoittanut tänne mitään tai harrasta tuon tyylistä keskustelua kuin vaikkapa tänään on täällä ollut.
Terkut sinulle ihana oranssitakkinen mies — jota vastaan olen ajanut autolla päivänä muutamana ja — tänään näin sinut pitkästä aikaa työpaikkasi pihalla. En uskaltanut kunnolla katsoa enkä moikata. Mulla oli tänään vielä lenkkivaatteet eli näytin ihan eriltä kun yleensä kun me on nähty. Tämmöistä se taitaa aina meillä olla. Mutta halusin vain sanoa että sun hymy on pelastanut monta päivää. 😊
Kun katselin sinua, ajattelin miksi et lähesty minua, miksi et ota yhteyttä. Et ole kiinnostunut? Et halua sotkea elämääsi? En merkinnyt sinulle kuin sinä minulle?
Muutenkin anonyymin palstan viesteistä on vähän paha alkaa kovin helposti olettamaan kirjoittajaa tai luulla useita viestejä saman henkilön kirjoittamaksi, vaikka niissä olisi kuinka ”sama tyyli”.
Itsekin näen säännöllisesti täällä ja muualla netissä tekstejä, jotka voisivat olla minun kirjoittamiani joko tyylin tai sisällön -tai molempien- perusteella, mutta eivät ole.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin tosikko etten voi palstalla rakkauttani vannoa. Se ei tavoita sitä oikeaa. Turhaan sanottu, kepein mielin.
Toinen tässä asiassa tosikko ilmoittautuu.
Heidiä eilen kaipaaltiin jopa omassa ketjussa, mutta mua hävettää olla Heidi jos kaipaus on senkaltaista.
Vierailija kirjoitti:
Heidiä eilen kaipaaltiin jopa omassa ketjussa, mutta mua hävettää olla Heidi jos kaipaus on senkaltaista.
Etunimikin kärsii "inflaation" kun sitä riepotellaan kaikissa epämääräisissä viesteissä.
Kaipaan sua pitkästä aikaa. Olet ollut mielessä, kaipaus ei. Tänään, kun olen ollut vähän riehakkaampi, muistin miten hauskaa kanssasi oli. Osittain siis, paljon oli sitä arvotonta skeidaa myös. Pyrkimys onkin nyt muistella niitä ikäviä puolia.
Voisitko sinä, joka kerrot täällä rakastavasi häntä, kertoa rakastatko miestä vai naista ja miksi rakastat juuri häntä?
Jos mun hiukset olis 10 cm pidemmät?
(Mun hiukset repi ex avomies joka sai tuomionkin siitä). Naiselta revitty 10x10cm hiuksista. Käräjäoikeuden valokuva ohessa.
Ihan tsäkää että tukka kasvaa takaisin.
Olet niin ihana. Uskon, että olisin onnellinen kanssasi mies. Sinäkin ehkä minun kanssani.
Jäin taas kiinni sun silmiin, tennarinainen. Sulla on ihana katse.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hävettää? Eihän kukaan tiedä, oletko juuri sinä se kaivattu Heidi. Et edes sinä enkä minä. Se ketju sitä paitsi lähti elämään omaa elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Kun katselin sinua, ajattelin miksi et lähesty minua, miksi et ota yhteyttä. Et ole kiinnostunut? Et halua sotkea elämääsi? En merkinnyt sinulle kuin sinä minulle?
Miehelle vai naiselle? Miksi sinä et ota yhteyttä?
Harmittaa vähän etten eilen mennyt yhteen paikkaan, jonne meinasin mennä. Turhan usein päätän viime hetkellä etten menekään jonnekin minne olen menossa ja sitten kuitenkin kadun. Tiesin että olisit ollut siellä, siksi kai minusta sitten lopulta tuntuikin etten voi mennä ja siksi minua myös nyt kaduttaa etten mennyt. No järjellä ajateltuna se oli kuitenkin hyvä juttu etten mennyt. Eikö ollutkin?
Tänään on ollut tuulinen päivä ja tuuli vei mennessään ne syklaamit jotka ostin. Ostanko uudet tilalle vai kannattaako, jos myrsky vie nekin? Mutta ei minua haittaa tuuli. Tuulesta huolimatta kuitenkin aurinkokin paistaa. Lämmittikö sama aurinko sinuakin tänään?
edellinen mielikuvitusmiehelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään on ollut hyvä päivä. Olen saanut työnnettyä sinut mielestäni taka-alalle. Alan hyväksyä hiljalleen sen, että olit minulle hyvin erityinen ja niin saa ollakin, vaikka se oli yksipuolinen tunne. Ja että näissä nykyisissä kuvioissa minulla ei ole enää varaa edes yrittää tulla sinulle millään tavalla erityiseksi, ei edes ystäväksi.
Ajattelen myös, että en voi häpeillä joitakin sanomisiani. Niillä ehkä oli se merkitys, että teit ne peliliikkeesi, jotka johtivat näihin sattumuksiin. Olen toki pahoillani, jos ahdistuit niistä. Rikoin rajojani sinun kanssasi. Et tiedä, että en ole tehnyt niin koskaan kenenkään muun kanssa enkä enää koskaan tule tekemäänkään.
Olen palautunut tähän omaan yksinäisyyteen ja toissijaisuuteen, tuttuun ja turvalliseen. Se tuntuu yllättävän hyvältä. Et sinäkään minua täältä koskaan tavoittanut, mutta jostain syytä loit minuun selittämätöntä toivoa jostain.
Huonoina päivinä tekee todella kipeää ajatus että minä menetin sinut. Ja sitten tajuta, että en itseasiassa luovukaan sinusta koska se kaikki oli lähinnä harhakuvitelmaani. Kurkottelin sinua kohti, mutta parhaimmillankin vain hipaisit kättäni. Ja hipaisun jälkeen horjahdin sinuun päin, mutta pyörähdit alta pois. Miksi ihmeessä jotain muuta ajattelinkaan, tyhmä minä.
Voisit olla hän, vaikka et tietenkään ole. Jokainen lause tekstissäsi kuulostaa kuitenkin tutulta.
En ehdi kirjoittaa pidempää vastausta, mutta haluaisin vain sanoa, että ei se sinun harhakuvitelmaasi ollut. Tunsin kaiken aivan samalla tavalla kuin sinä. Olit jotain niin erilaista kuin kukaan aiemmin tapaamani ihminen. Olisinpa uskaltanut kertoa sen sinulle, ennen kuin kaikki oli liian myöhäistä.Miksi on liian myöhäistä kertoa? Koskaan ei ole liian myöhäistä, ellei sitten yhteydenpito tai näkeminen ole täysin mahdotonta. Usein kadumme enemmän niitä asioita, joita jätämme tekemättä kuin niitä joita teemme. Uskoisin, että hän mielellään kuulisi nuo sanat sinulta itseltään ja ymmärtäisi, että teidän välillä on ollut jokin tunneyhteys vaikka se ei asioita/tilannettanne miksikään muuttaisi. Ole rohkea ja voit yllättyä kuinka helpottavaa on kun saa sanottua mieltä painavat asiat:).
Joskus on hyvä mennä oman mukavuusalueen ulkopuolelle ja kuunnella tunteitaan.
Mielenterveysongelma sillä on.