Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
asialinjalla tällä(kin) kertaa.
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Tahdon rakastella kanssasi nainen. Haluan sinua niin paljon, että järki lähtee... You turn me on because you are You, my love. Loving you stronger than ever.
Modesty?
Sun työpaikalta on alle 3 km siihen kauppaan jossa pistäydyn välillä.
Vierailija kirjoitti:
Tahdon rakastella kanssasi nainen. Haluan sinua niin paljon, että järki lähtee... You turn me on because you are You, my love. Loving you stronger than ever.
Ottaisit yhteyttä.
Jäikö sinulle sellainen olo, että jotain jäi kesken silloin viimeksi? Pitäisikö meidän jutella siitä vielä vai annetaanko olla? Mitä mieltä olet?
Vierailija kirjoitti:
Jäikö sinulle sellainen olo, että jotain jäi kesken silloin viimeksi? Pitäisikö meidän jutella siitä vielä vai annetaanko olla? Mitä mieltä olet?
Ota yhteyttä jos koet tarvetta puhua. Tyydyn kyllä tilanteeseen näinkin jos mielestäsi näin on parempi.
Tunnen tosi voimakkaasti, että meidän juttu ei ole vielä ohi. Tuntuu että vedät mua nyt puoleesi todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen tosi voimakkaasti, että meidän juttu ei ole vielä ohi. Tuntuu että vedät mua nyt puoleesi todella paljon.
Ajattelitko tehdä asialle jotain?
Vierailija kirjoitti:
Olit nainen unessani.
Säkin olit mun unissa, taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kattelen sua tennarinainen.
Kerro jotain lisätunnisteita!
T. Tennarinainen
Tennarinainen on blondi ja aika lyhyt.
Auts!
T. Tennarinainen, brunette 170cm
Tänään oli niin hauska päivä, että olen nauranut vedet silmissä. En edes muista, koska olen viimeksi nauranut näin paljon. Olisi hauskaa kertoa sinulle siitä. Ehkä nauraisimme yhdessä? Voisimme tehdä yhdessä niin paljon enemmänkin kuin nauraa. Etsitkö sinä minua yhtä paljon kuin minä sinua? (mielikuvitusmiehelle)
Olen tässä valmiina.
Sisälläni ajatuksia meistä,
tien kulkijoista,
jotka kohtasivat yllättäen,
kuin löytääkseen uudelleen,
jotain kauan sitten kadonnutta.
Tulit vastaani,
sytytit minussa liekin,
poltteen rakkauden.
Se syttyi katseestasi sun,
sanasi, ajatuksesi,
sisimpäsi sun,
saivat minut hehkumaan.
Sytytit minut,
nyt tahdon sydämeistäin sua rakastaa,
tule rakas,
rakastellaan koko rakkautemme liekillä.
Olen kokonaan sinun.
37,3 °C. Ei flunssaoireita tms. Vain kuumeinen olo, nämä hullut tunteet ja päässä pyörivät ajatukset. Mitä on tekeillä? Defrost program started? Minun sydämeni pitäisi ihan oikeasti pysyä toistaiseksi suojapaketoituna ja hehkumisen piilossa. Mitä ihmettä sinä oikein teet minulle??
Olisinpa 10 vuotta nuorempi, sitten tässä ei olisi mitään ongelmaa. Tai jos olisin mies ja sinä nainen, niin sittenkin kaikki olisi ok. Todella monet vaan katsoo pahalla jos nainen on reilu 10 vuotta vanhempi.
Mietin tässä, että tekisinkö palstatunnuksen vai lopettaisinko kokonaan tänne kirjoittamisen. Näin sinua tänäänkin, kaivattuni, mutta eipä ollut taaskaan tilaisuutta jutella. Normipäivä siis. Olet sinä kyllä söpö nainen. Sinulla on todella jännät ja persoonalliset kasvonpiirteet.
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa 10 vuotta nuorempi, sitten tässä ei olisi mitään ongelmaa. Tai jos olisin mies ja sinä nainen, niin sittenkin kaikki olisi ok. Todella monet vaan katsoo pahalla jos nainen on reilu 10 vuotta vanhempi.
Vanhemmat naiset on kuumia eikä ikäerossa ole mitään pahaa, oli asianosaisten sukupuolet sitten mitkä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Mietin tässä, että tekisinkö palstatunnuksen vai lopettaisinko kokonaan tänne kirjoittamisen. Näin sinua tänäänkin, kaivattuni, mutta eipä ollut taaskaan tilaisuutta jutella. Normipäivä siis. Olet sinä kyllä söpö nainen. Sinulla on todella jännät ja persoonalliset kasvonpiirteet.
Onkohan tää mulle? Missä näit tän naisen? Ja kuka sä oot? :) tunnisteita nyt
T. Persoonallisen söpö
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli niin hauska päivä, että olen nauranut vedet silmissä. En edes muista, koska olen viimeksi nauranut näin paljon. Olisi hauskaa kertoa sinulle siitä. Ehkä nauraisimme yhdessä? Voisimme tehdä yhdessä niin paljon enemmänkin kuin nauraa. Etsitkö sinä minua yhtä paljon kuin minä sinua? (mielikuvitusmiehelle)
Totta kai etsin, en vain ole löytänyt. Juuri sinä olisit minulle sopiva ja minä sinulle. Siksi tämä onkin niin vaikeaa, kun kaikkien ihmisten joukosta etsimme toisiamme. Mutta luulen kyllä, että sitten kun kohtaamme, ei tarvitse pelätä, että kävelisimme onnemme ohi. Kyllä sen huomaa sitten kun on mukava olla yhdessä, että tässä se nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn vaan iteltäni, että mitä mä sulle siellä oikeassa elämässä sitten enää sanoisin, jos tulisit vastaan. Todennäköisesti vaan tuijottaisin lallallaa tai sitten pinkoisin piiloon, jos et olisi ehtinyt huomata. Eli se olisi ihan yhtä noloa kuin se, että välillä haluan kuvitella sut tänne.
Hymyile ja heilauta vaikka kättä tervehdykseksi jos et saa puhuttua. Olet varmasti söpö nolostuneena tai hämilläsi, minunkin kaivattuni on niin että sydämeen sattuu. Älä hätäile vaan mieti hyviä asioita. Mieluiten sano ihan vaan reippaasti ääneen "Hei!" Ja sitten vaikka "Kiva nähdä" tai "Miten menee?" ja "Mennäänkö kävelylle/kahville?" Kerro sitten joskus myöhemmin kaikki jutut hänelle uudestaan, oikeasti.
Kivasti sanottu. Ehkäpä sen moin saisi kuitenkin puserrettua. Tää sosiaalinen vamma näyttäytyy näin pahana vain, kun tykkää toisesta.
Hymyile ja heilauta vaikka kättä tervehdykseksi jos et saa puhuttua. Olet varmasti söpö nolostuneena tai hämilläsi, minunkin kaivattuni on niin että sydämeen sattuu. Älä hätäile vaan mieti hyviä asioita. Mieluiten sano ihan vaan reippaasti ääneen "Hei!" Ja sitten vaikka "Kiva nähdä" tai "Miten menee?" ja "Mennäänkö kävelylle/kahville?" Kerro sitten joskus myöhemmin kaikki jutut hänelle uudestaan, oikeasti.