Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
13021/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että ajatteletkohan mies minua edes puoliksi niin usein kuin minä sinua? Tuskin. 

Ei ole tyypillistäni jäädä kaipailemaan sen jälkeen kun juttu on laitettu jäihin. Olen sen verran periaatteen ihminen että en ota enää yhteyttä, vaikka sydänhän tässä pakahtuu. :(

Vierailija
13022/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katon sekavaa leffaa, jossa jonkun mies on kuollut, ja sit seuraavana päivänä taas hengissä, sit seuraavana taas kuollut, jne. Oli ihan pakko tarkistaa, ootko hengis. Messengeris aktiivinen tunti sit, whatsapis minuutti sit 😊💖 Hyvää yötä. Oot niin rakas. ❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13023/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin että ajatteletkohan mies minua edes puoliksi niin usein kuin minä sinua? Tuskin. 

Ei ole tyypillistäni jäädä kaipailemaan sen jälkeen kun juttu on laitettu jäihin. Olen sen verran periaatteen ihminen että en ota enää yhteyttä, vaikka sydänhän tässä pakahtuu. :(

Hmm kirjoitit mun ajatukset, eipähän tarvi ite. :)

Vierailija
13024/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin saan tuntea taas sun kosketuksen? Milloin? Olen odottanut liian kauan enkä jaksa enää odottaa.

Vierailija
13025/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet minulle nainen suurinta mitä elämässäni on tapahtunut. Harmi etten koskaan saanut tunteistasi selvyyttä. Minun tunteeni tiedät, ne ovat ennallaan.

Kiitos tästä

Vierailija
13026/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että et ole onnellinen ja se surettaa minua. Toivon että voisin auttaa sua jotenkin, mutta tiedän ettei se ole mahdollista.

Vierailija
13027/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sinua. Hyvää yötä ja lempeitä unia.

"Missä meren aallot milloin hiljaa

ja milloin riehuin myrskyisinä käy

vaalii kaksi syöntä lemmen viljaa

ja lempi tää ei maailmalle näy.

Palvovat he rakkautta suurta

niin puhtaina kuin kilo auringon.

Heillä aartehena kalliina on lempi tahraton,

kaksi onnellista lasta auringon."

(Auringon lapset)

Vierailija
13028/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi eiiii mä en kestä, sun kuva oli lehdessä!! 😍😍😍😍

Vierailija
13029/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että et ole onnellinen ja se surettaa minua. Toivon että voisin auttaa sua jotenkin, mutta tiedän ettei se ole mahdollista.

Oletko sinä onnellinen?

Vierailija
13030/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä. Kun tulin kysyneeksi pitäisitkö hieromisesta, niin nyt päässäni pyörii ajatus käsistäni kaikkialla kauniilla öljytyllä vartalollasi hellästi hieroen ja hyväillen. Niin kuuma ja kaunis ajatus. Kuinkahan tässä taas ensi yönä nukutaan? Jos olisit tässä, niin suutelisimme piiiitkään ja toisistamme huumaantuen. Rakastan sinua ja haluan sinut. Nuku hyvin, rakas.

Vierailija
13031/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä rakas, olet kaikista rakkain. Ikävä sinua koko ajan.

Vierailija
13032/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katon sekavaa leffaa, jossa jonkun mies on kuollut, ja sit seuraavana päivänä taas hengissä, sit seuraavana taas kuollut, jne. Oli ihan pakko tarkistaa, ootko hengis. Messengeris aktiivinen tunti sit, whatsapis minuutti sit 😊💖 Hyvää yötä. Oot niin rakas. ❤️

Onks tää se leffa, kun mies kuolee onnettomuudessa ja sitten joka toinen päivä eletään sitä onnettomuutta edeltänyttä viikkoa? Katsoin saman kans äskettäin, se ei ollut ihan täysin paska.

Vierailija
13033/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suutelen unelmissani kanssasi. Näen katseesi kuuman, tunnen ihosi polttavan, humallun tuoksutasi, huulistasi, kosketuksestasi.. haluan tuntea sinut! Rakastelumme olisi tulista ja kiihkeää.

Jos olisit hän...meidän on puhuttava ja tavattava. Tiedät mistä minut löytää, lähden mukaasi jos tulet hakemaan.

No mistä sut löytää? Hakisin vaikka heti, mutten kyllä ole paikasta varma!

Vierailija
13034/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet minulle nainen suurinta mitä elämässäni on tapahtunut. Harmi etten koskaan saanut tunteistasi selvyyttä. Minun tunteeni tiedät, ne ovat ennallaan.

Kiitos tästä <3. En ole kaivattusi, mutta minua lohduttaa että kaltaisiasi tosielämän Darcyja on olemassa. Minunkin tunteeni häntä kohtaan ovat ennallaan, ja tulevat aina olemaan, näin luulen.

Miksi oletat, että kirjoittaja on mies?

Sivusta

Vierailija
13035/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kattelen sua tennarinainen.

Kerro jotain lisätunnisteita!

T. Tennarinainen

Vierailija
13036/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö sinulla ikinä mies mielessä että haluaisit piipahtaa kylään ilmoittamatta?

Vierailija
13037/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä rakkaus tee sinusta hullua? Minä en enää tunnista itseäni. Sinä olet tyyni ja rauhallinen. Minä taas välillä täynnä raivoa ja surua. Vain koska olen tässä tunteiden vankilassa. Haluaisin vain puhua kaikesta.

Vierailija
13038/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipasin sua joskus niin että kurkkua kuristi ja jäseniä särki. Olit ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Olin sokeasti rakastunut vuoden ajan.

Nyt aikaa on kulunut enkä enää jaksa kunnolla edes jutella sun kanssa. En olisi ikinä uskonut tätä silloin, mutta nyt tää tuntuu hyvältä ja itsestään selvältä.

Terveiset siis kaipaamalleni henkilölle menneessä muodossa.

Miehelle vai naiselle?

Tehdäänpä niin, että sä annat tarpeeksi spesifit tunnisteet ja mä kerron että osuiko. Teen tämän kerran joten rajaa huolellisesti.

Vierailija
13039/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks tää se leffa, kun mies kuolee onnettomuudessa ja sitten joka toinen päivä eletään sitä onnettomuutta edeltänyttä viikkoa? Katsoin saman kans äskettäin, se ei ollut ihan täysin paska.

Jep.

Vierailija
13040/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö sinulla ikinä mies mielessä että haluaisit piipahtaa kylään ilmoittamatta?

Kävisi, jos olisin murtovaras.

Ketju on lukittu.