Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Näin sinusta unta toisen kerran.
Liisa, 7v sitten tänään sanoit että et halua jatkaa suhdettamme. En unohda päivää koskaan.. olit silloin ja olet yhä elämäni rakkaus
T: Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäikö sinulle sellainen olo, että jotain jäi kesken silloin viimeksi? Pitäisikö meidän jutella siitä vielä vai annetaanko olla? Mitä mieltä olet?
Jos olisit tuntemani nainen, niin en. Toivottavasti emme näe, tai ole yhteydessä muutenkaan. Ei ole mitään tarvetta puhua. Käyn täällä tavan vuoksi ja puran oloani. Vastaan näihin, jos se nyt sopisi minuun. Joo, olen se aikaisempi kirjoittaja, mutta väliäkö hällä.
Miten te pystytte tunnistamaan kenestä on kyse, kun nämä oli niin täysin tunnisteettomia juttuja teillä? Voisi sopia tosi monelle palstalla kävijälle. Olisi reilua laittaa vähän tarkemmat tiedot, jos tuollaisia sanoo. Tuottaa pahaa mieltä väärillekin ihmisille. (sivusta)
Ei pystykään, monelle palstalle kävijälle on paras vitsi ikinä! Kuka hullu leikkii yllä**don trollauksessa mukana? Ei tietty kukaan.
Hupaisinta on, että tyyppi naisena vastaa itselleen sujuvasti, että nainen kiinnostunut. Ei ole, kukaan ei ole.
Elämä on sekoitus onnea ja surullisia vaiheita. Eka toit elämääni onnea ja nyt on tuon surullisen vaiheen aika. Ikäväin sinua ihan hulluna ja kaipaan meitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika taisi ajaa meidän ohi.
Eli onko toisin sanottuna näin: sulla on joku uusi ja se sun (ex)kaivattusi ei enään herätä kiinnostusta? Ei perhosia vatsan pohjalla jne alkuhuumaa enään? Vai mitä sä tarkoitat?
Kerjää, kerjää! Se herättää, aina aamulla!
Olet ihanin mies. Olisitpa minun. Hellisin sinut piloille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika taisi ajaa meidän ohi.
Miehelle? Naiselle?
Miehelle
Minä rakastan sinua valtavan paljon, mutta en voi mitään sille, jos sinä et rakasta.
Tuo nyt ei varmasti ollut juuri siltä naiselta jota rakastat.
Ei ollut ei, se mies ei kirjoittaisi ikinä noin.
-ap
En ymmärrä miks tänne kaipausketjuun tullaan kertomaan että ei kaivata enää, jätä mut rauhaan. Ei kuitenkaan ilmeisesti itse kohteelle ilmoiteta mitään vaan "otetaan etäisyyttä". Mikä ihmeen takaportti toi nyt on? Ei oo miestä/naista sanomaan suoraan ettei kiinnosta? Tai jos joskus vaikka taas kiinnostais ni ei siks sanota vai täh? Ihan pelleilyy.
Mies, minusta tuntuu joskus siltä että minun ”parasta ennen päiväys” on jo mennyt umpeen. Miksi siis olisit minusta kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua.
Ja minä sinua <3
Harmittaa, etten koskaan saanut kertoa sinulle kasvokkain, kuinka paljon sinua rakastan. Mutta ainakin yritin. En ikinä unohda sinua, rakas.
Sinä joka kirjoitit täällä silloin pilailumielessä muka minuna ja tunnisteilla, jotka vain me kaksi tiedettiin (siis olettaen, ettet ollut kertonut eteenpäin). Mä voisin toistaa ne sun kaksi viestiä sanasta sanaan. Se on totuus, eikä mua hävetä tää tilanne yhtään nyt vielä vuosienkaan päästä eikä pelota mikään.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa, etten koskaan saanut kertoa sinulle kasvokkain, kuinka paljon sinua rakastan. Mutta ainakin yritin. En ikinä unohda sinua, rakas.
Naiselle vai miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Sinä joka kirjoitit täällä silloin pilailumielessä muka minuna ja tunnisteilla, jotka vain me kaksi tiedettiin (siis olettaen, ettet ollut kertonut eteenpäin). Mä voisin toistaa ne sun kaksi viestiä sanasta sanaan. Se on totuus, eikä mua hävetä tää tilanne yhtään nyt vielä vuosienkaan päästä eikä pelota mikään.
Anna mennä
Vierailija kirjoitti:
Mies, minusta tuntuu joskus siltä että minun ”parasta ennen päiväys” on jo mennyt umpeen. Miksi siis olisit minusta kiinnostunut?
Miksi alapeukut?
Onko sinulla kaikki hyvin puolisosi kanssa mies? Oletteko onnellisia?
Tuo nyt ei varmasti ollut juuri siltä naiselta jota rakastat.