Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos voit valita, millaisen ihmisen viereen istut bussissa?

Vierailija
15.05.2023 |

Onko väliä

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin väliä, kunhan ei oo joku räyhäävä/haiseva deeku. 

Vierailija
2/34 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua istua ylipainoisen viereen.

(Eipä siihen taida mahtuakaan.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoinen, puhtaan näköinen nainen tai tyttö on ykkösvalinta.

N51

Vierailija
4/34 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen. Naiset eivät aiheuta ongelmia.

Vierailija
5/34 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin ja nuoren naisen viereen

M57

Vierailija
6/34 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei: ma mu, alkkis, sekakäyttäjä, narkki, bitchnaama muija.

Vierailija
7/34 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ja siisti nainen.

Vierailija
8/34 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että minun viereeni istutaan usein ensimmäisenä bussissa, kun yksittäispaikat ovat menneet. Olen +40 ikäinen tavallisen ja ystävällisen (?) näköinen nainen.

Vierailija
9/34 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua istua kenenkään viereen bussissa. Istun käytäväpaikalle tai jos tämä ei ole mahdollista jään seisomaan. Joissakin busseissa on muutama yhdenistuttava paikka ja nämä ovat tietysti aina varattuja. Toivottavasti jatkossa on bussissa enemmän yhden istuttavia paikkoja.

Vierailija
10/34 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun siihen mistä paikan saan. En ole muita arvottava, että jo linja- autossakin valikoin kenen viereen istun.

Vierailija
11/34 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka näyttää asialliselta eikä haise sen enempää hieltä tai viinalta kuin voimakkaalta parfyymiltakaan. 

Vierailija
12/34 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

22v blondi,isot tissit ja muodokas takapuoli mutta ei saa käyttää voimakkaita tuoksuja koska olen hajuherkkä ja saan voimakkaista hajuvesistä päänsärkyä M36.

Vierailija
13/34 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen valinta olisi varmaan joku kiltin ja tavallisen näköinen nainen, iällä ei väliä, ei laukkua viereisellä paikalla tai jalkatila täynnä tavaraa.

Vierailija
14/34 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua istua kenenkään viereen bussissa. Istun käytäväpaikalle tai jos tämä ei ole mahdollista jään seisomaan. Joissakin busseissa on muutama yhdenistuttava paikka ja nämä ovat tietysti aina varattuja. Toivottavasti jatkossa on bussissa enemmän yhden istuttavia paikkoja.

Ei tule olemaan, koska niissä ei ole mitään järkeä. Bussi on joukkoliikenneväline, jonka on kustannustehokkaista kuljettaa mahdollisimman monta matkustajaa kerralla. Kulje taksilla, jos pelkäät muiden vieressä istumista. 

Vierailija
15/34 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni, hän on ainoa kenen vieressä kehtaan oksentaa bussissa.

T. Matkapahoinvoinnista kärsivä

Vierailija
16/34 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin miettiä kerran asiaa, kun olen ahkera bussin käyttäjä.

Viereen istuu melkein aina joku minua muistuttava, eli noin saman ikäinen, ja suunnilleen samalla tyylillä pukeutunut nainen.

Kai tässä asiassa vastakohdat ei täydennä toisiaan.

Vierailija
17/34 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istun siihen mistä paikan saan. En ole muita arvottava, että jo linja- autossakin valikoin kenen viereen istun.

Ok. Itse taas mieluummin istun esim. sellaisen viereen, joka ei haise kahden metrin päähän pistävältä hieltä, tai jolta ei tarvitse pyytää että siirtäisi laukkuarmeijansa pois siitä penkiltä vierestään. Tuskaa oli joskus kesähelteillä istua 1,5h sellaisen miehen vieressä, joka haisi pahasti hieltä johon oli sekoittunut vähän vahvaa hajuvettä/dödöä tms. Piti hillitä itsensä ettei avoimesti peittänyt nenäänsä jollain kankaalla.

Vierailija
18/34 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Busseissa on ollut jo nyt paljon ties mitä ötököitä häiritsemässä. Viime viikolla sentään ulkomaalainen tappoi rohkeasti kännykällään jonkun bussissa häirinneen ison ampiaisen näköisen ötökän. Muutenkin HSL:n bussit ovat viime aikoina olleet todella likaisia. Tämä kyllä vaihtelee linjoittain. Selvästi tietyille linjoille annetaan parhaat, siisteimmät ja uusimmat bussit ja muilla linjoilla on sitten suunnilleen romutuskuntoista kalustoa, jota ei ole siivottu ikinä.

Vierailija
19/34 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksuton, tuoksutonta pesuainetta käyttävä, valkosipulia ruuassa välttelevä, ei tupakoi, ei juo kahvia, hyvä suuhygienia, ei parfyymia, ei lemmikkiä, ei pölyäviä materiaaleja vaatteissa, usein pyykkäävä ja ei ruuantuoksuja. Penkit kapeita niin hänen pitäisi olla tällä kertaa kapeaharteinen, kun kaksi leveäharteista ei mahdu kivutta penkeille. HIljainen, ulos tuijottava, kuin muumio. :D Paitsi jos on jotain kysyttävää tai sanottavaa, mutta silloin kai pitäisi olla suusuojaimet. Miehellä silti parempi leveät hartiat, luiskaharteinen voi epäilyttää.

Vierailija
20/34 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys käyttää antiperspiranttia joka ei tuoksu ympäristöön ja käy usein suihkussa. Kengät tuoksuttomat oli uusi tai vanha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi