Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
asialinjalla tällä(kin) kertaa.
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa 10 vuotta nuorempi, sitten tässä ei olisi mitään ongelmaa. Tai jos olisin mies ja sinä nainen, niin sittenkin kaikki olisi ok. Todella monet vaan katsoo pahalla jos nainen on reilu 10 vuotta vanhempi.
Kenellä siis on ongelma? Ja kuka katsoo?
Ehkä en itse vaan osaa nähdä tuossa mitään kummallista, kun esim. omalla isotädilläni on 20 vuotta nuorempi mies ja veljelläni 13 vuotta vanhempi vaimo, eikä muutenkaan suvussa kellään ole vanhempaa miestä tai miehillä nuorempaa naista.
Niin se on sillä tavalla normaalia itselleni, ettei tulisi edes mieleen miettiä tuollaisia.
Monella naisella kyllä on jokin ihme ikäero-fiksaatio, sitä en kiellä.
Mutta jospa vaan eläisit elämääsi etkä miettisi, katsooko joku mahdollisesti jossain jotenkin ”pahasti”...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
37,3 °C. Ei flunssaoireita tms. Vain kuumeinen olo, nämä hullut tunteet ja päässä pyörivät ajatukset. Mitä on tekeillä? Defrost program started? Minun sydämeni pitäisi ihan oikeasti pysyä toistaiseksi suojapaketoituna ja hehkumisen piilossa. Mitä ihmettä sinä oikein teet minulle??
Jos oot kirjoittanut enemmänkin niin tykkään tyylistäsi maalata mielikuvia, vaikka eivät yleisesti tykkäyksiä kerääkään.
Kiitos, mukava kuulla :) Aitoja tunteita...
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa 10 vuotta nuorempi, sitten tässä ei olisi mitään ongelmaa. Tai jos olisin mies ja sinä nainen, niin sittenkin kaikki olisi ok. Todella monet vaan katsoo pahalla jos nainen on reilu 10 vuotta vanhempi.
Sama ongelma... Paitsi mun kaivattu on 20v nuorempi. Siksi en koskaan kertonut tunteistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahdon rakastella kanssasi nainen. Haluan sinua niin paljon, että järki lähtee... You turn me on because you are You, my love. Loving you stronger than ever.
Modesty?
lepso
Ajattelen sinua vielä, mutta ymmärrän nyt, että ihastuin mielikuvaan sinusta (ja meistä),en sinuun. En tarkoita tällä sitä, että en pidä sinusta ihmisenä. Pidän sinusta ja olet silmissäni edelleen parempi kuin moni muu. Olisi mukava tietää pidätkö sinäkin minusta vai olenko liian erilainen kuin ne ihmiset joiden joukkoihin sinä kuulut ja haluat kuulua.
Luulin näkeväni sut sekä eilen, että tänään. Oisit voinut olla kyllä oikeastikin, mut tilanne meni niin äkkiä ohi, et en kerennyt tarkemmin katsella. Miehelle naiselta.
Naiselle kirjoitti:
Olen tässä valmiina.
Sisälläni ajatuksia meistä,
tien kulkijoista,
jotka kohtasivat yllättäen,
kuin löytääkseen uudelleen,
jotain kauan sitten kadonnutta.
Tulit vastaani,
sytytit minussa liekin,
poltteen rakkauden.
Se syttyi katseestasi sun,
sanasi, ajatuksesi,
sisimpäsi sun,
saivat minut hehkumaan.
Sytytit minut,
nyt tahdon sydämeistäin sua rakastaa,
tule rakas,
rakastellaan koko rakkautemme liekillä.
Olen kokonaan sinun.
Miksi et ota yhteyttä irl?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sinua vielä, mutta ymmärrän nyt, että ihastuin mielikuvaan sinusta (ja meistä),en sinuun. En tarkoita tällä sitä, että en pidä sinusta ihmisenä. Pidän sinusta ja olet silmissäni edelleen parempi kuin moni muu. Olisi mukava tietää pidätkö sinäkin minusta vai olenko liian erilainen kuin ne ihmiset joiden joukkoihin sinä kuulut ja haluat kuulua.
Olen aina pitänyt sinusta, koska olet hyvällä tavalla erilainen kuin muut. En koe kuuluvani mihinkään joukkoon vaan yritän tulla hyvin toimeen kaikkien ihmisten kanssa. Jos minun pitäisi kuulua johonkin joukkoon, se olisi tietysti sinun joukkosi.
Vierailija kirjoitti:
Jäikö sinulle sellainen olo, että jotain jäi kesken silloin viimeksi? Pitäisikö meidän jutella siitä vielä vai annetaanko olla? Mitä mieltä olet?
Jos olisit tuntemani nainen, niin en. Toivottavasti emme näe, tai ole yhteydessä muutenkaan. Ei ole mitään tarvetta puhua. Käyn täällä tavan vuoksi ja puran oloani. Vastaan näihin, jos se nyt sopisi minuun. Joo, olen se aikaisempi kirjoittaja, mutta väliäkö hällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäikö sinulle sellainen olo, että jotain jäi kesken silloin viimeksi? Pitäisikö meidän jutella siitä vielä vai annetaanko olla? Mitä mieltä olet?
Jos olisit tuntemani nainen, niin en. Toivottavasti emme näe, tai ole yhteydessä muutenkaan. Ei ole mitään tarvetta puhua. Käyn täällä tavan vuoksi ja puran oloani. Vastaan näihin, jos se nyt sopisi minuun. Joo, olen se aikaisempi kirjoittaja, mutta väliäkö hällä.
Samat fiilikset, mies. Toivottavasti sinäkin olet nyt yhtä onnellinen kuin minä. Kaikki on nyt paljon paremmin kuin silloin joskus, kun olimme yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te pystytte tunnistamaan kenestä on kyse, kun nämä oli niin täysin tunnisteettomia juttuja teillä? Voisi sopia tosi monelle palstalla kävijälle. Olisi reilua laittaa vähän tarkemmat tiedot, jos tuollaisia sanoo. Tuottaa pahaa mieltä väärillekin ihmisille. (sivusta)
Vierailija kirjoitti:
Aika taisi ajaa meidän ohi.
Miehelle? Naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä selvä sitten. Ehkä sun kannattaa jatkossa pysyä pois näiltä palstoilta?
Vierailija kirjoitti:
Eli onko toisin sanottuna näin: sulla on joku uusi ja se sun (ex)kaivattusi ei enään herätä kiinnostusta? Ei perhosia vatsan pohjalla jne alkuhuumaa enään? Vai mitä sä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle? Naiselle?
Miehelle
Varokaa sarjaihastujia!!! Tunteettomia paskiaisia, jotka lentävät kukasta kukkaan. Tollainen ei muista kuka edes oli kuka, kun on jo seuraavassa tulessa. Haluavat vaan vaihtelua ja jännitystä elämään ja se tapahtuu nopeaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli onko toisin sanottuna näin: sulla on joku uusi ja se sun (ex)kaivattusi ei enään herätä kiinnostusta? Ei perhosia vatsan pohjalla jne alkuhuumaa enään? Vai mitä sä tarkoitat?
Ei ole ketään. Tunteet vaan viileni ja uskon, että toisellakin (jos niitä ylipäätään oli).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle? Naiselle?
Miehelle
Minä rakastan sinua valtavan paljon, mutta en voi mitään sille, jos sinä et rakasta.
Jos oot kirjoittanut enemmänkin niin tykkään tyylistäsi maalata mielikuvia, vaikka eivät yleisesti tykkäyksiä kerääkään.