Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
13041/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä rakkaus tee sinusta hullua? Minä en enää tunnista itseäni. Sinä olet tyyni ja rauhallinen. Minä taas välillä täynnä raivoa ja surua. Vain koska olen tässä tunteiden vankilassa. Haluaisin vain puhua kaikesta.

Oletko mies vai nainen?

Vierailija
13042/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi eiiii mä en kestä, sun kuva oli lehdessä!! 😍😍😍😍

Onko kaivattusi Cheekki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13043/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä rakkaus tee sinusta hullua? Minä en enää tunnista itseäni. Sinä olet tyyni ja rauhallinen. Minä taas välillä täynnä raivoa ja surua. Vain koska olen tässä tunteiden vankilassa. Haluaisin vain puhua kaikesta.

Mikä estää puhumasta?

Vierailija
13044/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö sinulla ikinä mies mielessä että haluaisit piipahtaa kylään ilmoittamatta?

Minun luokseni saat tulla ilmoittamatta. Olisin vain iloinen, kun näkisin sinut.

Vierailija
13045/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen?

Nainen

Vierailija
13046/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykö sinulla ikinä mies mielessä että haluaisit piipahtaa kylään ilmoittamatta?

Minun luokseni saat tulla ilmoittamatta. Olisin vain iloinen, kun näkisin sinut.

En tiedä hänen tarkkaa sijaintiaan.

Vierailija
13047/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän yön toivotus, hali & suukko naiselle mieheltä 30km ja kahen kuntarajan takaa. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä ja niissä on sama määrä tavuja ja kirjaimia. Hyvää yötä vihersilmättäreni!

Vierailija
13048/16650 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet minulle nainen suurinta mitä elämässäni on tapahtunut. Harmi etten koskaan saanut tunteistasi selvyyttä. Minun tunteeni tiedät, ne ovat ennallaan.

Kiitos tästä <3. En ole kaivattusi, mutta minua lohduttaa että kaltaisiasi tosielämän Darcyja on olemassa. Minunkin tunteeni häntä kohtaan ovat ennallaan, ja tulevat aina olemaan, näin luulen.

Miksi oletat, että kirjoittaja on mies?

Sivusta

Koska kirjoittaja on mies.

T: ap

Vierailija
13049/16650 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummatukkainen ja ruskeasilmäinen komistus Helsingistä, olet päivieni ilo. <3

Vierailija
13050/16650 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm❤️

Vierailija
13051/16650 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet minulle nainen suurinta mitä elämässäni on tapahtunut. Harmi etten koskaan saanut tunteistasi selvyyttä. Minun tunteeni tiedät, ne ovat ennallaan.

Kiitos tästä <3. En ole kaivattusi, mutta minua lohduttaa että kaltaisiasi tosielämän Darcyja on olemassa. Minunkin tunteeni häntä kohtaan ovat ennallaan, ja tulevat aina olemaan, näin luulen.

Sivusta

Hyvä juttu, mutta ei ollut kysymykseni. 😎

Vierailija
13052/16650 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta

Kysyit että miksi oletat kirjoittaneen olevan mies? Kyllä siihen voi vastata että teksti on mieheltä.

Tämä sivusta.

Vierailija
13053/16650 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta

Kysyit että miksi oletat kirjoittaneen olevan mies? Kyllä siihen voi vastata että teksti on mieheltä.

Tämä sivusta.

Eihän se vastaa mitenkään kysymykseen. Kysyin olettajalta. Tuskin hän tunsi tätä kirjoittajaa ja tiesi, että se on mies?

Vierailija
13054/16650 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta

Tämä sivusta.

Eihän se vastaa mitenkään kysymykseen. Kysyin olettajalta. Tuskin hän tunsi tätä kirjoittajaa ja tiesi, että se on mies?

Ja sinä oletat ettei se viestin aloittaja ollut mies, joka tuossa kertoi olevansa mies.

Mutta tämä ei ole ketjun aihe jankata turhaa vaan pysy sinä aiheessa ja siinä ketä kaipaat.

Vierailija
13055/16650 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kattelen sua tennarinainen.

Kerro jotain lisätunnisteita!

T. Tennarinainen

Tennarinainen on blondi ja aika lyhyt.

Vierailija
13056/16650 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiinko me törmätä tänään jossain? Olisi ihana törmätä sinuun ja katsoa sinua aivan läheltä. Se olisi ihaninta mitä tiedän. En osaa kuvitella mitään kauniimpaa. Silloin olisin onnellinen. En vain tiedä, missä voisin törmätä sinuun.

Vierailija
13057/16650 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitaisiinko me törmätä tänään jossain? Olisi ihana törmätä sinuun ja katsoa sinua aivan läheltä. Se olisi ihaninta mitä tiedän. En osaa kuvitella mitään kauniimpaa. Silloin olisin onnellinen. En vain tiedä, missä voisin törmätä sinuun.

Kauppaan lähden kohta. Sä olet varmaan töissä?

Vierailija
13058/16650 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keneen haluaisit törmätä? Jotain vinkkejä niin järjestetään asia.

Vierailija
13059/16650 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon rakastella kanssasi nainen. Haluan sinua niin paljon, että järki lähtee... You turn me on because you are You, my love. Loving you stronger than ever.

Vierailija
13060/16650 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahdon rakastella kanssasi nainen. Haluan sinua niin paljon, että järki lähtee... You turn me on because you are You, my love. Loving you stronger than ever.

Oletteko olleet niissä merkeissä aiemmin tekemisissä, vai onko tuo kaikki vielä ihana haave?

Ketju on lukittu.