Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
12701/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta rakas.

Vierailija
12702/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisitpa joskus viestin, mitä minulle kuuluu ihan oikeasti, eikä vain kohteliaisuussyistä. Saattaisin kertoa sinulle kaiken. Meinasin tällä viikolla ottaa sinuun yhteyttä, mutta en sitten ottanut. Ajattelin, että ei sinua kiinnosta kuulla minusta.

Haluaisin tietää, miten sinulla menee. Haluaisin kysyä yksityiskohtaisesti kaikkia pieniä ja suuria asioita elämästäsi, niin kuin silloin joskus, kun kaikki oli vielä hyvin. Voisipa ajassa kulkea taaksepäin, yhden vuoden. Minulla on niin kova ikävä kaikkea sinussa. Olet minun lempi-ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12703/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisitpa joskus viestin, mitä minulle kuuluu ihan oikeasti, eikä vain kohteliaisuussyistä. Saattaisin kertoa sinulle kaiken. Meinasin tällä viikolla ottaa sinuun yhteyttä, mutta en sitten ottanut. Ajattelin, että ei sinua kiinnosta kuulla minusta.

Haluaisin tietää, miten sinulla menee. Haluaisin kysyä yksityiskohtaisesti kaikkia pieniä ja suuria asioita elämästäsi, niin kuin silloin joskus, kun kaikki oli vielä hyvin. Voisipa ajassa kulkea taaksepäin, yhden vuoden. Minulla on niin kova ikävä kaikkea sinussa. Olet minun lempi-ihminen.

Saman viestin voisin itsekin laittaa eräälle kaipaamalleni ihmiselle. En vain enää uskalla tai halua. Hän työnsi minut pois, enkä tietysti sille mitään voi, että toisten seura on parempaa. Olisipa hienoa, jos hän olisi kiinnostunut minusta kuten ennen. Laita sinä se viesti ihmisellesi, hänelläkin on varmaan ikävä sinua.

Vierailija
12704/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman viestin voisin itsekin laittaa eräälle kaipaamalleni ihmiselle. En vain enää uskalla tai halua. Hän työnsi minut pois, enkä tietysti sille mitään voi, että toisten seura on parempaa. Olisipa hienoa, jos hän olisi kiinnostunut minusta kuten ennen. Laita sinä se viesti ihmisellesi, hänelläkin on varmaan ikävä sinua.

Miten hän työnsi sinut pois tai ilmaisi ettei kiinnosta?

Vierailija
12705/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mkm kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pimeä ja kylmä ilta. Mieluummin olisin käynyt lenkillä sinun kanssasi kuin yksin. Odotin, että soittaisit vaikka eihän sinulla ole minun numeroani. Odotin kuitenkin, koska en muutakaan voi. Hyvää yötä. (mielikuvitusmiehelle)

Täällä on sellainen sateinen ilta, jolloin maa tuoksuu syksylle ja olisi ihana käpertyä peiton alle yhdessä. Ikävöin koko illan, mutta en tosiaan löytänyt numeroasi mistään. Etsin joka paikasta: lenkkitossun pohjallisen alta, kahvinkeittimen takaa sekä siitä laatikostosta, jota en koskaan jaksa siivota. Taisin etsiä vääristä paikoista kuten aina. Laitoin ruokaakin ja mietin olisitko tykännyt siitä. Olisi ollut mukava kokata yhdessä, nauraa ja rakastaa. Kaipaan sinua. Hyvää yötä.

Sait minut nauramaan, kiitos siitä ja iloista Lauantaita sinulle.

(mielikuvitusmiestään kaipaava)

Vierailija
12706/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta rakas.

Huomenta rakas. Olisitpa luonani.

Vierailija
12707/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä piti ottaa lämmin peitto päälle lakanan sijaan ensimmäistä kertaa moneen kuukauteen, palelin pitkään. Helteet, kesän lämpö ja sisäinen hehku riittivät aikaisemmin. Nyt sydän on lamaantunut, puudutettu. Tunnistan yhä saman hehkun olevan siellä jossain, mutta päällä on vahva suojaus. Välillä vihlaisee kun jotain pyrkii ulos. Miksi en saa näitä ajatuksia samalla lailla johonkin kapseliin, jossa ne haittaisivat vähemmän? Olo on ihan yhtä sekava kuin ennenkin. Pitäisi pystyä itkemään tai olemaan vihainen sinulle, ei kumpaakaan, vain kaksi pientä kyyneltä surusta huolimatta. Jotenkin kai tiesin jo heti etteivät ne olleet vielä viimeiset sanasi. Minun pitäisi pysyä poissa täältä, sinun vieläkin visummin.

Vierailija
12708/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mietin, että olisiko mun pitänyt jotenkin vielä alleviivata sulle, että olen ihan kunnossa. Asiat ovat ihan hyvin, eivät loistavasti, mutta riittävän hyvin.

Vierailija
12709/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisitpa minua. Kuten minä sinua. Ilahtuisin viestistä. Mitä kuuluu, miten menee. Onko kaikki hyvin, viimeisen jälkeen. En uskalla itse sulle viestiä laittaa koska pelkään ettet toivo sitä. Niinpä odottelen. Miehelle. Kivaa lauantaita.

Vierailija
12710/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoit perjantaina jarrua kriittisellä hetkellä. Muuten se olisi voinut olla menoa. Mutta katseesi syöpyi taas verkkokalvoilleni, enkä pysty nyt näkemään mitään muuta. Mies, onko pakko olla niin tuskallisen ihana?

Vierailija
12711/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaisitpa minua. Kuten minä sinua. Ilahtuisin viestistä. Mitä kuuluu, miten menee. Onko kaikki hyvin, viimeisen jälkeen. En uskalla itse sulle viestiä laittaa koska pelkään ettet toivo sitä. Niinpä odottelen. Miehelle. Kivaa lauantaita.

Miksi pelkäät, ettei mies toivo viestejäsi? Onko hän niin sanonut?

Vierailija
12712/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikohan meistä on herkempi? Mitä mieltä olet?

Vierailija
12713/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa. Tajuat varmasti itsekin miten samanlaisia ollaan. Sen tiedän, että minä olen paremmin sinut oman herkkyyteni kanssa. Miksiköhän vastaan sinulle...?

Vierailija
12714/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet kova mies torjumaan, mutta se taitaakin olla maalivahtien yksi tärkeimmistä taidoista. Kumpa vaan ett torjuisi minua.

Vierailija
12715/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä herkkiä ollaan molemmat.

Vierailija
12716/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkempi toistaan kumpikin on ja kuinka nyt ne tappaa toisiaan!

Vierailija
12717/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisen viestin nainen haluaisit minulta? Ja Miten?

Vierailija
12718/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan minä, enemmän kuin mitään muuta. Milloin olet viimeksi ollut häneen yhteydessä? Laitan viestin, jos vastaat oikean päivän.

Vierailija
12719/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy, mitä kuuluu ja kerro että haluaisit jutella kasvotusten. Ehdota tapaamista.

Vierailija
12720/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä mua käymään kanssas kahvilla, tai lounaalla! Vielä aika riskitöntä mutta just sopivasti kutkuttavaa. Tai jos oot rohkee, laita tekstari ja ehdota tapaamista..

Ketju on lukittu.