Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
12741/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susta pitäisi pusuttaa tuo pöljyys pois, mutta en kyllä raaskisi, koska sitten sä olisit vain korrektimus etkä enää korrektimus pöljimys, mikä on ihastuttavaa.

Miehelle vai naiselle?

Vierailija
12742/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelisit, jos nainen kirjoittaisin sinulle ihan perinteisen rakkauskirjeen?

Sealed with a kiss.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12743/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelisit, jos nainen kirjoittaisin sinulle ihan perinteisen rakkauskirjeen?

Sealed with a kiss.

Ihanan romanttista, jokainen sinkkunainen varmasti tykkää

Vierailija
12744/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susta pitäisi pusuttaa tuo pöljyys pois, mutta en kyllä raaskisi, koska sitten sä olisit vain korrektimus etkä enää korrektimus pöljimys, mikä on ihastuttavaa.

Miehelle vai naiselle?

Miehelle!

Vierailija
12745/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet hän niin voisin suudella kanssasi tunteja. Haaveilen siitä aina.

Vierailija
12746/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sealed with a kiss.

Kyllä tekisi hyvän vaikutuksen minuun. Arvostan vanhoja hyviä aikoja ja tapoja, perinteinen kirje on mitä romanttisin tapa lähestyä. ❤👍

Vierailija
12747/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annie ei saanut terkkuja? Voi vitsit!

Mmm... ehkä olisi sinun vuorosi? Vakavasti ottaen täällä on vaikea lähettää täsmäterkkuja omalle kaivatulleen, sillä vaikka kuinka kuvittelee keksineensä hänelle suht harvinaisen lempinimen niin... ja toisaalta ei halua saattaa häntä turhan kiusalliseen tilanteeseen. 

Syy, miksi raapustelen tänne edelleen, on se, että luulin Annien (on hänellä muitakin kivoja nimiä) kirjoitelleen tänne satunnaisesti, etenkin kesä-heinäkuun vaihteessa. Olin varmaankin väärässä.

Vierailija
12748/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mmm... ehkä olisi sinun vuorosi? Vakavasti ottaen täällä on vaikea lähettää täsmäterkkuja omalle kaivatulleen, sillä vaikka kuinka kuvittelee keksineensä hänelle suht harvinaisen lempinimen niin... ja toisaalta ei halua saattaa häntä turhan kiusalliseen tilanteeseen. 

Syy, miksi raapustelen tänne edelleen, on se, että luulin Annien (on hänellä muitakin kivoja nimiä) kirjoitelleen tänne satunnaisesti, etenkin kesä-heinäkuun vaihteessa. Olin varmaankin väärässä.

Onko hänen oikea nimensä Anne? Kaipaatko häntä?

Vierailija
12749/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro jotain Anniesta. Mitä luulit hänen kirjoittaneen tänne?

Vierailija
12750/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen minkä ikäinen?

Vierailija
12751/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin hänen kirjoittaneen, että tuotan hänelle iloa ja hyvää mieltä ja että hän haluaisi tutustua minuun paremmin. Ja että hän olisi halunnut sanoa ääneen vaikka mitä, mutta että hän pelkäsi menettävänsä minut, jos kertoisi. Oma mokani. Tämä palsta on mutkistanut oikeaa elämääni aivan liikaa.

Vierailija
12752/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin hänen kirjoittaneen, että tuotan hänelle iloa ja hyvää mieltä ja että hän haluaisi tutustua minuun paremmin. Ja että hän olisi halunnut sanoa ääneen vaikka mitä, mutta että hän pelkäsi menettävänsä minut, jos kertoisi. Oma mokani. Tämä palsta on mutkistanut oikeaa elämääni aivan liikaa.

Tiedän tunteen. Minäkin olen ollut tunnistavinani kaivattuni täältä, vaikka järki sanoo muuta.

Laittoiko tuon viestin kirjoittaja sitten jotain tunnisteita, joista päättelit, ettei hän ollutkaan kaivattusi?

Vierailija
12753/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tunnistanut itseni sinun kirjoituksistasi, mutta Annie ei ole lempinimiäni

Vierailija
12754/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esto poistettu, vau.

Mikä esto?

Yllä*ito blokkasi ulos palstalta! Häiriköin hyvää trollausta ja alkaa maa poltella.

Pahasti. Lupasin kivan ketjun, jossa tähän kivaan tyyppiin voi tutustua ihan IRL.

Vierailija
12755/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vedätit näin kauan ja leikit kanssani? Todella julmasti tehty, sekoitit elämäni pitkäksi aikaa. Olen surullinen ja pettynyt sinuun. Kaikesta huolimatta toivon, että paranet ja että olet tulevaisuudessa onnellinen.

Juuri samat fiilikset täällä. Toinen nautti kai liikaa huomiosta ja tunteilla leikkimisestä. Kai se on eräänlaista vallankäyttöä, joka koukuttaa.

Miä tarjosin siulle salamivakkia ja siä panit pellii koko elämäis. Ystävällisyys ei oo lirttiä, eikä missää tappauksessa kosinta.

Liittyipä hyvinkin, mutta kosintaan vastaus oli ulko-ovi.

Niin, nyt voit blokata käytön.

Saat kyllä julkisuutta vähän enemmän kuin yhden esittelyn verran, joko miljoonat taskussa ?

Vierailija
12756/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä oon ainakin kirjoittanut useampaan kertaan eräälle että hän tuottaa mulle iloa ja hyvää mieltä ja että haluaisin tutustua häneen paremmin, ystävystyä. En ole kuitenkaan kirjoittanut, että haluaisin sanoa ääneen vaikka mitä ja että pelkäisin menettäväni hänet jos kertoisin. Olen nimittäin kertonut hänelle joskus liikaakin. Varmaan tässä ketjussa tulee monille juuri sen takia sellainen tunne että joku kirjoittaa just itselle, kun yhdistelee useamman eri kirjoittajan itselle sopivia viestejä ja tutulta kuulostavia asioita tuntuu olevan siten aivan liikaa.

Vierailija
12757/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tunnistanut itseni sinun kirjoituksistasi, mutta Annie ei ole lempinimiäni

Ei niin. Se on ihan oma juttunsa 'tässä maailmassa'.

Vierailija
12758/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Minäkin olen ollut tunnistavinani kaivattuni täältä, vaikka järki sanoo muuta.

Laittoiko tuon viestin kirjoittaja sitten jotain tunnisteita, joista päättelit, ettei hän ollutkaan kaivattusi?

Luopui ensin tunnisteen käytöstä ja sitten (kai) kirjoittamisesta. Kuka lienee olikaan. Pitäisi varmaan seurata esimerkkiä.

Vierailija
12759/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi itsensä Annieksi tunnistanut. Tämä palsta saa ajatukset sekaisin. Tiedän, että se on aika epätodennäköistä, mutta mietin silti, että entä jos sittenkin.

Vierailija
12760/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luopui ensin tunnisteen käytöstä ja sitten (kai) kirjoittamisesta. Kuka lienee olikaan. Pitäisi varmaan seurata esimerkkiä.

Ehkä hän käy täällä vielä, mutta ei ole enää kirjoittanut noista asioista.

Ketju on lukittu.