Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Oot idiootti kun et tajunnut et olin parasta mitä sulle on pitkään aikaan tapahtunut. Mut psyyke ei enää kestä. Et hyvää loppuelämää...
Toivottavasti psyykesi hajoaa lopullisesti, olet itse kävelevä esimerkki idiootista. Ilkeyteen vastataan ilkeydellä kuten huomaat.
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen rakastelemisesta kanssasi. Minulla on vaikka mitä erilaisia fantasioista mielessä. Toteutuukohan ne koskaan...
Ja mä sun kanssa! Pistetäänkö toteutumaan.......
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen rakastelemisesta kanssasi. Minulla on vaikka mitä erilaisia fantasioista mielessä. Toteutuukohan ne koskaan...
Kerrothan vähän lisää...?
Sulla on varmaan fiilikset katossa siellä? Toisilla on.
Vierailija kirjoitti:
Pimeä ja kylmä ilta. Mieluummin olisin käynyt lenkillä sinun kanssasi kuin yksin. Odotin, että soittaisit vaikka eihän sinulla ole minun numeroani. Odotin kuitenkin, koska en muutakaan voi. Hyvää yötä. (mielikuvitusmiehelle)
Täällä on sellainen sateinen ilta, jolloin maa tuoksuu syksylle ja olisi ihana käpertyä peiton alle yhdessä. Ikävöin koko illan, mutta en tosiaan löytänyt numeroasi mistään. Etsin joka paikasta: lenkkitossun pohjallisen alta, kahvinkeittimen takaa sekä siitä laatikostosta, jota en koskaan jaksa siivota. Taisin etsiä vääristä paikoista kuten aina. Laitoin ruokaakin ja mietin olisitko tykännyt siitä. Olisi ollut mukava kokata yhdessä, nauraa ja rakastaa. Kaipaan sinua. Hyvää yötä.
Tunteet vaan meneeeeeeee, vaikka haluaisi niistä ei saa enää kiinni ja mielen valtaa rakastumisen jälkeinen tyhjyys
Seuraavan rakkaan haluan kohdata kadulla.
Tykkäätkö mies häpykarvoituksesta? Vai mieluummin ilman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sullakaan kyllä varmaan helppoa ole ollut.
Ei niin. Enkä tiedä mitä tunnet. Olen kai masentumassa...
Miksi?
Tämän tilanteen. Koska aika luovuttaa ja turhia haaveilla. Toivottavasti pystyn joskus unohtaa.[/quote
Toivottavasti pystyn joskus unohtamaan. Kielitaju puuttuu näemmä teineiltä. Toivottavasti olet teini, karseaa jos aikuisen kieljtaju tuolla tolalla.
Vierailija kirjoitti:
Lähen mielisairaalaan. Oon hullu.[/quote
Yksi realistisimmista ja asiallisimmista kommenteista tässä ketjussa. Kaikkea hyvää siulle.
Et muuten ole hullu - hullu ei ikänä tajuvais olevasa sellane.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vedätit näin kauan ja leikit kanssani? Todella julmasti tehty, sekoitit elämäni pitkäksi aikaa. Olen surullinen ja pettynyt sinuun. Kaikesta huolimatta toivon, että paranet ja että olet tulevaisuudessa onnellinen.
Juuri samat fiilikset täällä. Toinen nautti kai liikaa huomiosta ja tunteilla leikkimisestä. Kai se on eräänlaista vallankäyttöä, joka koukuttaa.
Miä tarjosin siulle salamivakkia ja siä panit pellii koko elämäis. Ystävällisyys ei oo lirttiä, eikä missää tappauksessa kosinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähen mielisairaalaan. Oon hullu.[/quote
Yksi realistisimmista ja asiallisimmista kommenteista tässä ketjussa. Kaikkea hyvää siulle.
Et muuten ole hullu - hullu ei ikänä tajuvais olevasa sellane.
Kyllä ne aika usein tajuaa, varsinkin jos on kokemusta jo aiemmista sekoamisista.
Haluaa vaan hilluroida vielä hetken ja mennä sairaalaan sitten, kun ei enää pysty olemaan.
Hyvää yötä. Voisin syödä sinut kokonaan. Nuku hyvin.
Reino Nordin -Kyynelten virta
Hyvän yön toivotus, suukko & hali elämäni naiselle mieheltä 30km ja kahen kuntarajan takaa. Hyvää yötä! Etunimemme samalla ääntiöllä. Tulin just töistä ja ajattelin siua koko päivän tänäänkin.
Joka aamu on aloitettava alusta, kuten rakkauskin, Puhtaalta pöydältä. Avoimena, alastomana.
Siivoan tänään. Aamusta. Perusteellisesti.
Uudet tuulet puhaltavat sisään, annan tulla, olla, jäädä.
Nautin vain näkemästäni. Koko sieluni silmin. Ihmettelen ja ihastelen.
-minä-
Hyvää päivää hänelle sinne.
Pimeä ja kylmä ilta. Mieluummin olisin käynyt lenkillä sinun kanssasi kuin yksin. Odotin, että soittaisit vaikka eihän sinulla ole minun numeroani. Odotin kuitenkin, koska en muutakaan voi. Hyvää yötä. (mielikuvitusmiehelle)