Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Mä sain tällä viikolla hieronnan yhdeltä aika mukiinmenevältä ja mukavalta mieheltä. Toivoin vaan et olis ollut enemmän aikaa. 😇☺️💎
Mä en saanu hierontaa keltään.
Oot idiootti kun et tajunnut et olin parasta mitä sulle on pitkään aikaan tapahtunut. Mut psyyke ei enää kestä. Et hyvää loppuelämää...
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen sinusta nainen. Tuli mieleen, mahtaisitko pitää hieronnasta. Jos pitäisit, niin voisin hieroa sinua hierontaöljyä käyttäen päästä varpaisiin. Miltä ajatus tuntuisi? Olisi ihana katsoa, jos nauttisit siitä. Saisit vain olla ja nauttia, sanoa mikä tuntuu hyvältä. Tuntuu siltä, että nykyään kaikki haaveeni liittyvät sinuun.
Miten mielelläni olisin se nainen. Haaveiden ja öljyisten hyväilyjesi kohde.
Lähen mielisairaalaan. Oon hullu.
Mä sain keväällä hieronnan yhdeltä mieheltä, mut se oli psykoosissa.
Rakastan sinua, kaipaan sinua ja haluan sinua. En tiedä mitä sinä tunnet minua kohtaan eikä epätietoisuudessa olisi kiva olla. Kerro siis minulle mitä ajattelet minusta tällä hetkellä ja mitä tunnet minua kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua, kaipaan sinua ja haluan sinua. En tiedä mitä sinä tunnet minua kohtaan eikä epätietoisuudessa olisi kiva olla. Kerro siis minulle mitä ajattelet minusta tällä hetkellä ja mitä tunnet minua kohtaan?
Kiva tietää! Mäkin tykkään susta! Soita mulle kulta!
-Timppa, 55v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva tietää! Mäkin tykkään susta! Soita mulle kulta!
-Timppa, 55v
Timppa sulta ei kysytty.
Vierailija kirjoitti:
Mistä syystä olet hullu?
Miksi vedätit näin kauan ja leikit kanssani? Todella julmasti tehty, sekoitit elämäni pitkäksi aikaa. Olen surullinen ja pettynyt sinuun. Kaikesta huolimatta toivon, että paranet ja että olet tulevaisuudessa onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä syystä olet hullu?
Elämä ei oo kohdellut hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vedätit näin kauan ja leikit kanssani? Todella julmasti tehty, sekoitit elämäni pitkäksi aikaa. Olen surullinen ja pettynyt sinuun. Kaikesta huolimatta toivon, että paranet ja että olet tulevaisuudessa onnellinen.
Juuri samat fiilikset täällä. Toinen nautti kai liikaa huomiosta ja tunteilla leikkimisestä. Kai se on eräänlaista vallankäyttöä, joka koukuttaa.
Hyvää yötä, Modesty.
"And I won't be surprised
When I open my eyes
And I see what it's like
To realize that we're
Two of a kind"
En voi enää olla ajattelematta, millaista oikea elämä olisi kanssasi. Olisitko lähtenyt mun kanssa tänään sienimetsään ja sit saunaan?Tulisitko toimeen lasteni kanssa? Luulen et tulisit, molempiin.
Mä en oo yhtään varma, saanko ajatuksia enää takaisin raiteelleen.
Tiedät olevasi osasyyllinen, toki sanoit mitä sanoit aika pahassa paikassa. Mikään mitä voi sanoa ei enää pelasta tätä vaan mun pitäis olla hiljaa, mut pelkään et en osaa.
Luulenpa, et oon rakastunut suhun.
Paskempi nakki. Ja muistan sun katseen sinä iltana. Uskoin kaiken, mut ootko kuitenkin niitä, jotka haluavat vähän huomiota ja valtaa? En vain usko, että oot. Mikä tekee asioista vielä vaikeampia.
Haluan ajatukset takaisin raiteelleen.
Vierailija kirjoitti:
Oot idiootti kun et tajunnut et olin parasta mitä sulle on pitkään aikaan tapahtunut. Mut psyyke ei enää kestä. Et hyvää loppuelämää...
Osaat ainakin itse pitää itseäsi Universumin lahjana, tuo toinen tuskin on pitänyt sua yhtään minään : )
Haaveilen rakastelemisesta kanssasi. Minulla on vaikka mitä erilaisia fantasioista mielessä. Toteutuukohan ne koskaan...
No nyt jymähti tuo fantasian lailla mieleeni kai pysyvästi ellei toteudu: sinä ja sinun ihanat kädet minun öljytyllä vartalollani joka puolella, liukuen eroottisesti ja kuumentaen huippuunsa. Ei epäilystäkään miten tarina päättyisi. Etkö jo voisi rohkaistua ja lähestyä minua?