Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
12721/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus mietin, että olisiko mun pitänyt jotenkin vielä alleviivata sulle, että olen ihan kunnossa. Asiat ovat ihan hyvin, eivät loistavasti, mutta riittävän hyvin.

Ei sun tarvitse. Näin kyllä että kaikki oli ihan ok.

Vierailija
12722/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaisitpa minua. Kuten minä sinua. Ilahtuisin viestistä. Mitä kuuluu, miten menee. Onko kaikki hyvin, viimeisen jälkeen. En uskalla itse sulle viestiä laittaa koska pelkään ettet toivo sitä. Niinpä odottelen. Miehelle. Kivaa lauantaita.

Miksi pelkäät, ettei mies toivo viestejäsi? Onko hän niin sanonut?

Hän ei ole niin suoraa ilmaissut niitä toivovansa. Kuin miten minä esim ilmaisisin. Ollaan joskus muusta asiasta viestitelty eikä hän nyt aivan mahdottoman innokas ollut. Ei nyt mitenkään ikävä ole ollut ja hymynaamojakin sain mutta kuitenkin. Livenä mukava mutta toisinaan hieman välttelevä. Mihin voi taas olla monta syytä, kuten itse kenelläkin tilanteesta riippuen. Mutta kaipaisin pientä positiivista lisähuomiointia häneltä tai lisää pientä positiivista signaalia että lähestyminen olisi ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12723/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaisitpa minua. Kuten minä sinua. Ilahtuisin viestistä. Mitä kuuluu, miten menee. Onko kaikki hyvin, viimeisen jälkeen. En uskalla itse sulle viestiä laittaa koska pelkään ettet toivo sitä. Niinpä odottelen. Miehelle. Kivaa lauantaita.

Hän ei ole niin suoraa ilmaissut niitä toivovansa. Kuin miten minä esim ilmaisisin. Ollaan joskus muusta asiasta viestitelty eikä hän nyt aivan mahdottoman innokas ollut. Ei nyt mitenkään ikävä ole ollut ja hymynaamojakin sain mutta kuitenkin. Livenä mukava mutta toisinaan hieman välttelevä. Mihin voi taas olla monta syytä, kuten itse kenelläkin tilanteesta riippuen. Mutta kaipaisin pientä positiivista lisähuomiointia häneltä tai lisää pientä positiivista signaalia että lähestyminen olisi ok.

Noin ne varatut miehet käyttäytyy.

Vierailija
12724/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin ne varatut miehet käyttäytyy.

Ei ole varattu. Kertoi itse.

Vierailija
12725/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan minä, enemmän kuin mitään muuta. Milloin olet viimeksi ollut häneen yhteydessä? Laitan viestin, jos vastaat oikean päivän.

Tällä viikolla. En mä halua olla liian spesifi. Ihan sama mitä tänne kirjoitan, tuskin tää mies mulle viestiä laittaa. Vaikka hällä vois olla ihan ns helppo ”verukekin” varalta. ☺️

Vierailija
12726/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisen viestin nainen haluaisit minulta? Ja Miten?

Ihan vaan hei miten menee ja sit jatkettais juttua siitä. Haluaisin tietää et oon sun mielessä joskus ja haluut tietää miten mulla menee. Haluisin kysyä sitä sullakin mutta en nyt voi.

Vierailija
12727/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset sinulle, pidän lupaukseni.

Laitan vaikka muutaman ketjun vauvalle!

Vierailija
12728/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esto poistettu, vau.

Vierailija
12729/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esto poistettu, vau.

Mikä esto?

Vierailija
12730/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi sinulle olisi mieluisampi tieto kuulla: se, että olen suhteessani erittäin onnellinen, enkä aio koskaan erota? Vai että olen hyvin onneton suhteessani ja tulen eroamaan vuoden sisällä?

Vierailija
12731/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi sinulle olisi mieluisampi tieto kuulla: se, että olen suhteessani erittäin onnellinen, enkä aio koskaan erota? Vai että olen hyvin onneton suhteessani ja tulen eroamaan vuoden sisällä?

Kumpi vain, jos lopputuloksena on sun onni. Jos oot onnelinen nyt, niin hyvä. Ja jos se vaatii eron ja voit sen takia olla onnellinen tulevaisuudessa, niin hyvä.

Vierailija
12732/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, olisi kuitenkin kiva kuulla, oli kyse sitten kummasta tahansa.

Vierailija
12733/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi vain, jos lopputuloksena on sun onni. Jos oot onnelinen nyt, niin hyvä. Ja jos se vaatii eron ja voit sen takia olla onnellinen tulevaisuudessa, niin hyvä.

Jos hän eroaisi, haluaisitko olla hänen kanssaan?

Vierailija
12734/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus. Olipa synkkä kysymys. Molemmat tuskin ovat totta, ellei sinulla ole kahta eri suhdetta tai jakautunutta persoonallisuutta. Ennen kaikkea haluaisin, että olet onnellinen oikeasti etkä vain sano olevasi. Sinun pitäisi puhua puolisosi kanssa näistä, ei täällä. Oletteko jo tehneet kaiken mahdollisen, jotta saisitte suhteen toimimaan? Parisuhdekursseja ym.? Netistäkin löytyy apua. Ero on rankka vaihtoehto, jos siihen päädytte niin se pitäisi yrittää hoitaa mahdollisimman kauniisti ja pyytää ammattilaisiltakin apua keskusteluun ja sopimiseen.

Vierailija
12735/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä vietetyistä hetkistäkin onnistun varastamaan itselleni vielä ihanampia, pieniä merkityksellisiä hetkiä, katseita ja kosketuksiasi. Sinun tuoksusi huumaa minut, tunnen sen vieläkin vaatteessa, jota pidit ylläsi, kun olit luonani. 

Vierailija
12736/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hän eroaisi, haluaisitko olla hänen kanssaan?

haluaisin.

Vierailija
12737/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta pitäisi pusuttaa tuo pöljyys pois, mutta en kyllä raaskisi, koska sitten sä olisit vain korrektimus etkä enää korrektimus pöljimys, mikä on ihastuttavaa.

Vierailija
12738/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselta Espoosta terveiset juuri Helsinkiin muuttaneelle miehelle.

Tuleekohan meidän tarinaan koskaan jatko-osaa? :)

Vierailija
12739/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annie ei saanut terkkuja? Voi vitsit!

Vierailija
12740/16650 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun en uskaltanut laittaa silmäniskuhymiötä sinne väliin. Senkin voi mahdollisesti halutessaan ymmärtää väärin, vaikkapa mielenterveysvihjailuksi. Puolikuivaa huumoria, itsekseni kyllä hymyilin :)

t. yksi pöljimys

Ketju on lukittu.