Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko minä outo koska en ole koskaan ollut treffeillä?

Vierailija
18.03.2024 |

Olen siis ikisinkkumies ja ikää reilu 30 vuotta minulla. Tietääkseni olen suht terve joka käy vakitöissä,makselee asuntolainaa pois ja elän ihan normaalia elämää. Olen ihan hetero ja minulle oman käden kautta onneen riittää eli en koe tarvitsevani parisuhdetta elämääni ja en myöskään tiedä miksi ihmiset seurustelee.

Ihan normaali lapsuus minulla on ollut. 

En ole ulisia enkä katkera asiasta kenellekkään. Onko täällä siis muita jotka ei ole deittaillut ikinä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole outo. jokainen elää niinkuin haluaa!

Vierailija
2/12 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei tunnu ajattelevan noin vaan he pitävät ikisinkkuja epänormaaleina,kaappihomoina tai sitten vaan he ajattelee heidän olevan niin huonoja ihmisiä ettei ne kelpaa kenellekkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun tutkimuksen mukaan 10% ihmisistä menee hautaan ikisinkkuna. Miehillä tuo on vielä yleisempää. Eli ei tuo mitenkään outoa ole.

Vierailija
4/12 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätavanomainen.

Vierailija
5/12 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei tunnu ajattelevan noin vaan he pitävät ikisinkkuja epänormaaleina,kaappihomoina tai sitten vaan he ajattelee heidän olevan niin huonoja ihmisiä ettei ne kelpaa kenellekkään.

Nää on ns. "normoja". He ajattelevat monien ihmisten olevan outoja, jos joku ei elä heidän mieltymyksien mukaan. Ei niistä kannata välittää. Ainoastaan jos tunnet itse kaipaavasi jotain, niin sitten on ongelma.

Vierailija
6/12 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun tutkimuksen mukaan 10% ihmisistä menee hautaan ikisinkkuna. Miehillä tuo on vielä yleisempää. Eli ei tuo mitenkään outoa ole.

Väestöliitto kertoili samaa että noin 10% nykyihmisistä ei seurustele koskaan elämänsä aikana eli melko yleistä on elää ikisinkkuna koska ne 90% ihmisistä ei myöskään kokoajan seurustele vaan heissä on myös niitä jotka on ollu vaikka 5 vuotta parisuhteessa elämänsä aikana. Ikisinkut oli kummajaisia ehkä 50 vuotta sitten mutta ei 2000 luvulla. 

Miehissä on enemmän ikisinkkuja koska naisia on vähemmän suomessa.

Vierailija
7/12 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään varsinaisesti missään treffeillä ole ollut, vaikka olen parisuhteessa.

Vierailija
8/12 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimiehet jää ikisinkuiksi koska naiset ei tykkää tasa-arvoisista miehistä jotka on liian tylsiä.

Vierailija
9/12 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. Oot outo. Ainakin hieman. Mutta kuvailemasi perusteella kuitenkin täysipäinen.

Vierailija
10/12 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pitää ottaa miehekkäästi vaikka väkisin.

Vierailija
11/12 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et edes kaipaa parisuhdetta voisitko olla autisti?

Vierailija
12/12 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et edes kaipaa parisuhdetta voisitko olla autisti?

En kai ole autisti mutta kärsin peräpukamista.