Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua.
Minäkin rakastan sinua. Aina. Huolimatta kaikesta. Olen sanonut sen sinulle. Muu häviää, se ei.
Olen niin epävarma sun tunteista minua kohtaan. Mitä sinä oikeasti tunnet ja mitä haluat? Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sullakaan kyllä varmaan helppoa ole ollut.
Ei niin. Enkä tiedä mitä tunnet. Olen kai masentumassa...
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Miehelle tarkoitettu kirjoitti:
Mä yritän tulla jo järkiini. Eli lopettaa tämän toivottoman haaveilun. Tiedän että kaikki on mahdotonta vaikka sydän on ollut itsekäs ja itsepäinen. Halunnut edes pientä vinkkiä että tunteet edelleen tallella hänelläkin. Paljon hukkaan mennyttä aikaa yli 2 vuotta. Tervetuloa järki takaisin! Toivottavasti ei kestä enää kauan odotella.
Täältä, tuolta ja sieltä. En ole kylläkään tätä palstaa seurannut kun vähän aikaa. Enemmän hukannut aikaa muualla. Tämä on täysin turhaa hommaa tällä ja muilla foorumeilla.
Täältäkö etsit vinkkiä miehen kiinnostuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Koska et laita viestiä oma-aloitteisesti, eikä nähdä ikinä. Se on yksi syy, miksi olen niin masentunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Koska et laita viestiä oma-aloitteisesti, eikä nähdä ikinä. Se on yksi syy, miksi olen niin masentunut.
Häntä ei siis kiinnosta tarpeeksi, muista hoitaa ja rakastaa itseäsi.
T: alkup
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua.
Minäkin sinua.
Mä oon niin kiitollinen sulle. Autoit ratkaisun tekemisessä. Kiitos🙏💕
Haaveilen sinusta nainen. Tuli mieleen, mahtaisitko pitää hieronnasta. Jos pitäisit, niin voisin hieroa sinua hierontaöljyä käyttäen päästä varpaisiin. Miltä ajatus tuntuisi? Olisi ihana katsoa, jos nauttisit siitä. Saisit vain olla ja nauttia, sanoa mikä tuntuu hyvältä. Tuntuu siltä, että nykyään kaikki haaveeni liittyvät sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen sinusta nainen. Tuli mieleen, mahtaisitko pitää hieronnasta. Jos pitäisit, niin voisin hieroa sinua hierontaöljyä käyttäen päästä varpaisiin. Miltä ajatus tuntuisi? Olisi ihana katsoa, jos nauttisit siitä. Saisit vain olla ja nauttia, sanoa mikä tuntuu hyvältä. Tuntuu siltä, että nykyään kaikki haaveeni liittyvät sinuun.
Kerro vähän tästä naisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Tämän tilanteen. Koska aika luovuttaa ja turhia haaveilla. Toivottavasti pystyn joskus unohtaa.
Mikään ei ole ennallaan. Toivottavasti joskus vielä voin olla onnellinen. Voi hyvin rakkaani.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole ennallaan. Toivottavasti joskus vielä voin olla onnellinen. Voi hyvin rakkaani.
Mitä on tapahtunut?
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole onnellinen ilman sinua. Rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Ap: What you think about the body massage, my love? I love you and I'm grazy for you.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Tämän tilanteen. Koska aika luovuttaa ja turhia haaveilla. Toivottavasti pystyn joskus unohtaa.
Ei tarvitse unohtaa, kunhan kipeät tunteet ja aktiivinen kaipailu haihtuu.
Siinä on aika iso ero, kaipaako sielu vereslihalla vai muisteleeko hymy huulilla hiukan haaveillen.
Eipä tullut sittenkään törmättyä tällä viikolla. En nähnyt vilaustakaan sinusta, ihan kuin et ois töissä ollutkaan. No eniten mua ois kiinnostanut vain sun ilme.
Rakastan sinua.