Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Tätä palstaa ei ole enää mikään kiva lukea. Siis ihan oikeasti. Olette pelottavia suoraan sanottuna. Taidan lopettaa palstan lukemisen ja hyvän yön toivotusten lähettämisen. Täällä alkaa meno olla vähän liian harhaista ja sekopäistä.
Hyvää yötä rakas. Vaikka emme voi koskaan olla yhdessä, haluan silti että tiedät kuinka paljon minulle merkitset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä meidän tilanne sun mielestä on?
Olen niin rakastunut sinuun, etten enempää voisi olla. Haluaisin sinut. Entä sinä? Mitä haluaisit minun tekevän?
Näin aluksi voisit vastata yhteydenottoihini. Esim. voisit hyväksyä some-pyyntöni. Jostainhan meidän on aloitettava!
Minkä some-pyynnön? En ole tietääkseni saanut sellaista.
Sitten viesti ei ollut sinulle, idiootti.
Huomio sivusta.
Elämäni vaikeimpia vuosia takana, ja sitten sinä.
Ei mikään ihme, etten osannut olla.
Ei sullakaan kyllä varmaan helppoa ole ollut.
Hyvää yötä, rakas. Kauniita unia.
Hyvän yön toivotus, suukko & hali rakkaalleni, ihanalle naiselle 30km päähän mieheltä kahen kuntarajan takaa, vielä tunti sitten olin työssä vain yhen kuntarajan takana. Etunimemme alkaat samalla ääntiöllä ja niissä on sama määrä tavuja. Olemme kumpikin esikoisia. Nuku hyvin rakas.
Vierailija kirjoitti:
Ei sullakaan kyllä varmaan helppoa ole ollut.
Ei niin. Enkä tiedä mitä tunnet. Olen kai masentumassa...
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän mies reagoisit jos kertoisin että olen joutunut lapsena seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi? Mietin että näkisitkö minut liian rikkinäisenä, likaisena tms. vai reagoisitko välinpitämättömästi.
Miksi sä tällaista halusit kaipausketjussa kertoa?
No,varmaan siksi, että pervopena hopeakettu miettii tällaisia...
Jos vaikka joku onneton alkais sen kanssa puhua tosissaan, pervopena on myös psykiatri ja todella kiltti, joten...
Ei sattunut oikein kohdilleen sinulla Hopeaketun miettimiset. Kun tuota kommenttiasi miettii niin suruinen olen kyllä puolestasi ja jotenkin tunnen että taitaa minulla sittenkin olla pääkopassani asiat hyvin. Kiitokset siitä vaikka se ehkäpä ei ollut alkuperäinen tarkotuksesi ☺️
Ei varmaan sitten kannattaisi laittaa nicknameksi palstan virallisen perverssin nimeä!
Palstan virallinen perverssi? 😆
Mistäs hitosta minä tiedän mikä teillä täällä on virallinen perverssi ku alta kuukauden olen vasta kirjoitellut/lukenut 😀Tavallaanhan kyllä vois ajatella että hyvä homma, en ainakaan pysty tuota nicknamea pilaamaan tai vetämään lokaan ku se valmiiksi siellä on☺️
Sä oot mahtava isod...eiku siis Hopeakettu! Mä alan kohta kaipaamaan sua 😄
Voi ei... ...taas yksi! Lakonisesti voisi tuumata että tervetuloa klubiin :( Siis jäseniähän on jo grillaava hintahtava naapurin Pena, tuonelan sanansaattaja ja jopa Väinämöistä taitavampi suohonlaulaja exsä. Sitten tuo mikä lie, kirjoitusasusta ja suorahkosta kirjallisesta ilmiasusta päättelisin olevan miehen kyseessä? Hankala hahmottaa kun anonyyminä joten taidan ristiä hänet jollain nimellä. Olkoot vaikkapa anonyymianssi, tosin aika pitä sana joten käytän lyhyempää muotoa Analdude. Niin ja sitten sinä :) En haluaisi sinua moittia mutta kovin vaatimatonta on tuo sinun kirjallinen tuotoksesi, puuttuu muiden klubilaisten intohimo, kiivaus, ruokoton kielenkäyttö ja eroottinen lataus. Toki klubiin pääsemisessä ei ole pääsyvaatimuksena noi vaan jostain syystä on vaan valikoitunut täältä tuollaisia... ..ööö... ...intensiivisiä henkilöitä.
Tavallaan siis olet virkistävä poikkeus :) Niin, ja nimenhän sinäkin tieteskin tarvitset. Siveä sussu lie olisi hyvä nimeksi?
Vaan eipä edelleenkään näy sitä jota kaipailen, sitä naista ihanaista, kulkusieni kuopsuttajaa.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Mua ei haittaa Tolkien vaikka olisit hullu. Odotan että tulet kuntoon. Älä lue noita ilkeitä viestejä tästä ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä rakas. Vaikka emme voi koskaan olla yhdessä, haluan silti että tiedät kuinka paljon minulle merkitset.
Haluat, että hän tietää... Ja kirjoitat anonyymin viestin vauva-palstalle? Toivottavasti ymmärrät, ettei se täältä tavoita sitä henkilöä.
Tai ehkä tarkoitit, että haluaisit hänen tietävän, vaikket ole voinut (vielä) sanoa. Toivottavasti saat tilaisuuden kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän mies reagoisit jos kertoisin että olen joutunut lapsena seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi? Mietin että näkisitkö minut liian rikkinäisenä, likaisena tms. vai reagoisitko välinpitämättömästi.
Miksi sä tällaista halusit kaipausketjussa kertoa?
Täytyy myöntää, että alkuperäistä kysymystä lukiessa ensin itsekin vähän hätkähdin. Näistä ei vieläkään paljoa puhuta ja on surullista, että uhri joutuu vielä häpeilemäänkin kaiken muun lisäksi. En vastannut siihen kun en ole kysymyksen kohderyhmää, mutta tässä samalla voimia ja lisää rohkeutta ap:lle!
Tämä vastakysymys mietityttää, tuntui vähän kylmältä. Ehkä se oli vain hätäisesti kirjoitettu ensireaktio? Tämähän on hyvä paikka harjoitella kertomista ja testata anonyymisti muiden reaktioita, selvästikin hän haluaisi kertoa asian miehelle. Minusta on ihan terveellistä välillä pohtia pusipusiviestien lomassa vakavampiakin suhteeseen vaikuttavia asioita.
Kiitos ymmärryksestäsi ja tsempistä. Lähinnä kiinnostikin miten erityisesti miehet reagoisivat jos kuulisivat tämänkaltaisen asian heidän kaivattunsa menneisyydestä. Haluaisin, ja kertoisin kyllä miehelle asiasta jonain oikeaksi kokemassa hetkessä. En ole aikaisemmin kertonut asiaa miehelle josta välitän ja sen takia kiinnosti yleisesti miten siihen reagoitaisiin, erityisesti silloin kun tunteita pelissä toista kohtaan.
Tiedän myös että en ole "likainen" tms. ja että asiaa ei kuuluisi hävetä tai syyttää itseään tapahtuneista. Silti häpeä tapahtuneesta on jotenkin niin syvällä.
Olen viestin 12955 kirjoittaja. Huomasit ehkä, että en sanonut mitään siitä, oletko liian rikkinäinen. Tämä on asia, jota ulkopuolinen ei voi sanoa, koska hyväksikäyttö voi vaikuttaa niin monella tapaa suhteeseen. Olen ollut pitkässä parisuhteessa naisen kanssa, jota oli käytetty hyväksi. Rakastin häntä paljon ja nautin hänen seurastaan niin kokonaisvaltaisesti, että seksuaalisuuteen liittyneet ongelmat eivät tuntuneet liian isoilta ratkaistaviksi. Valitettavasti en aina reagoinut hyvin puolisoni ongelmiin, mikä johtui lähinnä siitä, että niin kauan kuin en tiennyt hyväksikäytöstä, otin kumppanini vaikeudet läheisyydessä henkilökohtaisesti. Tässä mielessä asiasta kertominen voi olla hyvinkin tärkeää, koska se auttaa ymmärtämään, että mahdolliset pelkotilasi tai häpeän tunteesi eivät johdu kumppanistasi vaan menneisyydestä. Joillekin miehille ongelmat voivat olla ylitsepääsemätön asia, mutta kun löydät itsellesi sopivan miehen, hän kyllä haluaa olla kanssasi ja rakastaa sinua, vaikka menneisyytesi ilmeisestikin vielä heijastuu nykyhetkeen seksuaalisuuteen liittyvän häpeän muodossa.
Voi sinua, mun saavuttamaton rakkauteni. Onneksi voin haaveilla sinusta vaikka et mun koskaan olisikaan.
Kipinöinti välillämme on miltei sietämättömän ihanaa - haluan pitääkin sen tällaisena. Jännittävänä, saavuttamattomana ja ihanan kutkuttavana ;) Sinä olet niin ihana.
hiekan helmet Marko💓Rhea😍😍😍😍😍😍💋💋💋💓💓🐽🐽🐽🍻🍻🍻🍻🍻🍻
Mä olen epävarma susta enkä suostu enää olemaan meistä ainoa joka laittaa itseään likoon. Vietän viikonlopun mielihyvin yksin jos sä et pyydä mua sun luo.
Mä epäilen vahvasti, että et edes tajua omaa passiivisuuttasi, koska olet aina saanut kaiken yrittämättä. Mutta mua et saa. Saat mut vain jos mullakin on haluttu olo, muuten et.
Miehelle tarkoitettu kirjoitti:
Mä yritän tulla jo järkiini. Eli lopettaa tämän toivottoman haaveilun. Tiedän että kaikki on mahdotonta vaikka sydän on ollut itsekäs ja itsepäinen. Halunnut edes pientä vinkkiä että tunteet edelleen tallella hänelläkin. Paljon hukkaan mennyttä aikaa yli 2 vuotta. Tervetuloa järki takaisin! Toivottavasti ei kestä enää kauan odotella.
Täältäkö etsit vinkkiä miehen kiinnostuksesta?
Minkä some-pyynnön? En ole tietääkseni saanut sellaista.