Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän mies reagoisit jos kertoisin että olen joutunut lapsena seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi? Mietin että näkisitkö minut liian rikkinäisenä, likaisena tms. vai reagoisitko välinpitämättömästi.
Miksi sä tällaista halusit kaipausketjussa kertoa?
No,varmaan siksi, että pervopena hopeakettu miettii tällaisia...
Jos vaikka joku onneton alkais sen kanssa puhua tosissaan, pervopena on myös psykiatri ja todella kiltti, joten...
Ei sattunut oikein kohdilleen sinulla Hopeaketun miettimiset. Kun tuota kommenttiasi miettii niin suruinen olen kyllä puolestasi ja jotenkin tunnen että taitaa minulla sittenkin olla pääkopassani asiat hyvin. Kiitokset siitä vaikka se ehkäpä ei ollut alkuperäinen tarkotuksesi ☺️
Ei varmaan sitten kannattaisi laittaa nicknameksi palstan virallisen perverssin nimeä!
Palstan virallinen perverssi? 😆
Mistäs hitosta minä tiedän mikä teillä täällä on virallinen perverssi ku alta kuukauden olen vasta kirjoitellut/lukenut 😀
Tavallaanhan kyllä vois ajatella että hyvä homma, en ainakaan pysty tuota nicknamea pilaamaan tai vetämään lokaan ku se valmiiksi siellä on☺️
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Lisätään vielä, että te avohoitopotilaat voisitte jo hakea kovemmat lääkkeet tai päättää sen elämän jos lääkitys ei riitä. Sanattomaksi vetää taas.
On yp paniikki päällä, kun delete käytössä ahkeraan?
15.9. saat varmasti nimelläsi kunniaa koko palstan leveydeltä. Jos mies on kävelevä vitsi, se on, juuri mitä ikänä voi palatapersusta kuvitella, se on totta.
Läski, on
Kouluttamaton, on
Sivari, on
Epäonnistunut työssä aina, on
Sinkkuna esittää naisille vaatimuksia, juu
Jne.
Paniikki?
Vierailija kirjoitti:
Lisätään vielä, että te avohoitopotilaat voisitte jo hakea kovemmat lääkkeet tai päättää sen elämän jos lääkitys ei riitä. Sanattomaksi vetää taas.
Oletpahan erittäin sikke tapaus itse. Lueppa mitä kirjoitit ja oikein ajatuksen kanssa. Onko tapanasi kehoittaa eri foorumeilla ihmisiä tekee itsemurha? Koetko jotain sairasta ylemmyydentuntoa noin kehoittaessasi? Sanattomaksi et vedä,vaan saat aikaan syvän halveksunnan ja inhon puistatuksen. Olet varmasti tosi kipeä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt muutaman arvoituksen laittaisit alamaisille vrt kruunut vauvalla ( kuka aikuinen mies ikinä voi keksiä mitään noin banaalia? ).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On yp paniikki päällä, kun delete käytössä ahkeraan?
15.9. saat varmasti nimelläsi kunniaa koko palstan leveydeltä. Jos mies on kävelevä vitsi, se on, juuri mitä ikänä voi palatapersusta kuvitella, se on totta.
Läski, on
Kouluttamaton, on
Sivari, on
Epäonnistunut työssä aina, on
Sinkkuna esittää naisille vaatimuksia, juu
Jne.Paniikki?
Alkoi ahdistaa kyllä tämä meininkiä, mutta ei noi tuntomerkit kyllä natsaa sitten yhtään. Joo, hyvästi hullut. Tunnistelkaa ihan rauhassa, kehoitan kaikkia selväjärkisiä lähtemään samalla oven avauksella. :D
PS. Mä vielä itse kirjoitin joku päivä, että minutkin tunnistaa kirjoitustyylistä helposti. Varmaan päivää kahta myöhemmin tulen leikkimään raiskattua. Jos olisin uskovainen niin rukoilisin puolestanne.
Keitin teetä ja hörpin sitä täällä sohvalla, yksin kuten aina. Ei olisi varmaan pitänyt enää näin myöhään teetä juoda, koska en sitten saa yöllä unta. Saisinko unta muutenkaan? Missä sinä olet? (mielikuvitukseni tuotteelle)
Rakastetaanko me enää toisiamme niinkuin silloin joskus?
Vierailija kirjoitti:
Sydäntäsärkevää kun täällä kysellään tällaisia. Kysy suoraan häneltä ihminen hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Milloin joskus?
Mentäisiinkö me nainen naimisiin, kun ei sinua voi eikä halua unohtaakaan. Kaipaan ääntäsikin kuin fani idolinsa musiikkia. Do you know that your beautiful, sexy voice turns me on, my love. Just like that and I'm on fire.
Mä yritän tulla jo järkiini. Eli lopettaa tämän toivottoman haaveilun. Tiedän että kaikki on mahdotonta vaikka sydän on ollut itsekäs ja itsepäinen. Halunnut edes pientä vinkkiä että tunteet edelleen tallella hänelläkin. Paljon hukkaan mennyttä aikaa yli 2 vuotta. Tervetuloa järki takaisin! Toivottavasti ei kestä enää kauan odotella.
Vierailija kirjoitti:
Mentäisiinkö me nainen naimisiin, kun ei sinua voi eikä halua unohtaakaan. Kaipaan ääntäsikin kuin fani idolinsa musiikkia. Do you know that your beautiful, sexy voice turns me on, my love. Just like that and I'm on fire.
Mitä muuta hänessä on kuin tuo ääni?
Vierailija kirjoitti:
Mennään vaan, komea hurmurini 👰
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän mies reagoisit jos kertoisin että olen joutunut lapsena seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi? Mietin että näkisitkö minut liian rikkinäisenä, likaisena tms. vai reagoisitko välinpitämättömästi.
Miksi sä tällaista halusit kaipausketjussa kertoa?
No,varmaan siksi, että pervopena hopeakettu miettii tällaisia...
Jos vaikka joku onneton alkais sen kanssa puhua tosissaan, pervopena on myös psykiatri ja todella kiltti, joten...
Ei sattunut oikein kohdilleen sinulla Hopeaketun miettimiset. Kun tuota kommenttiasi miettii niin suruinen olen kyllä puolestasi ja jotenkin tunnen että taitaa minulla sittenkin olla pääkopassani asiat hyvin. Kiitokset siitä vaikka se ehkäpä ei ollut alkuperäinen tarkotuksesi ☺️
Ei varmaan sitten kannattaisi laittaa nicknameksi palstan virallisen perverssin nimeä!
Palstan virallinen perverssi? 😆
Mistäs hitosta minä tiedän mikä teillä täällä on virallinen perverssi ku alta kuukauden olen vasta kirjoitellut/lukenut 😀Tavallaanhan kyllä vois ajatella että hyvä homma, en ainakaan pysty tuota nicknamea pilaamaan tai vetämään lokaan ku se valmiiksi siellä on☺️
Sä oot mahtava isod...eiku siis Hopeakettu! Mä alan kohta kaipaamaan sua 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisätään, että minä en kyllä koskaan leikkisi noin vakavilla asioilla. Mikä motiivi mulla edes olisi kirjoittaa viesti jostain raiskauksesta? Hae. Hoitoon. Hullu. Laita "mun" kuva tänne huomenna niin otetaan printscreenit ja pistetään ne poliisit ohjaamaan sinne hullujenhuoneelle. Tehdäänkö enää lobotomiaa?
Mä laitan sen kuvan sitten, huom ja vain, jos joku vaivautuu kirjoittamaan kritiikin. Palstan pelisäännöt on, että kun joku mediapläjäys, sitten voi antaa mennä. Sun tapauksessa ei tarvitse laittaa kuin olkaatte hyvät: palstapersu/zinkkumies/pervopera/hopeskettu/sana/kaffebulla jne ja tiedot, niin tahaton komiikka valmis.
Omat sääntösi, joten mikä ongelma?
Ihan sama mitä teet, mutta jos laitat sen kuvan siitä raukasta ketä luulet stalkkeriksesi niin toivottavasti joku ottaa sen printscreenin ja laittaa poliisille tiedon eteenpäin. Ja ei pelota kun ei noi sun tuntomerkit osunut sitten vähääkään, ei siinä että pelottaisi muutenkaan. Tämän viestin jälkeen en edes lue viestejä eli ihan sama mitä vastaat tähän. Hopeakettu on ainut joka noista nimimerkeistä sanoo mitään, mutta jos ymmärrän oikein niin tossa on jotain vauvafoorumin käyttäjiä ties kuinka pitkältä ajalta. Onnea ristiretkelle. :)
Vierailija kirjoitti:
Lisätään, että minä en kyllä koskaan leikkisi noin vakavilla asioilla. Mikä motiivi mulla edes olisi kirjoittaa viesti jostain raiskauksesta? Hae. Hoitoon. Hullu. Laita "mun" kuva tänne huomenna niin otetaan printscreenit ja pistetään ne poliisit ohjaamaan sinne hullujenhuoneelle. Tehdäänkö enää lobotomiaa?
Mun mielestä se läpänheitto raiskauksesta oli niin karmivaa käytöstä, että ilmiannoin sen viestin. Rajansa muiden ivaamisella, oikeasti.
Missäköhän oot ja mitä teet? Viimesimmät videos oli kivoi kun juttelit paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä meidän tilanne sun mielestä on?
Olen niin rakastunut sinuun, etten enempää voisi olla. Haluaisin sinut. Entä sinä? Mitä haluaisit minun tekevän?
Näin aluksi voisit vastata yhteydenottoihini. Esim. voisit hyväksyä some-pyyntöni. Jostainhan meidän on aloitettava!
Aika pahaa raivoamista täällä. Kapeakatseista, kurttuotsaista, ei herätä sympatiaa tuollainen käytös. Se naama voi jäädä kurttuun, jos jatkuvasti näyttää vihaiselta ja pettyneeltä.