Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
12381/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vain yksinäinen ja surullinen mies , anteeksi , että loukkasin tunteitasi. ei kannata sanoa enää muuta :(

Millainen sun kaivattusi on vai olet sä muuten vaan eksynyt tähän ketjuun? Pyydät sä anteeksi joltain täällä vai kaivatultasi? Anyway, halaus sinulle. (sivusta)

Hän tietää kyllä. Its useless...  kiitos sinulle :) tiedän vain pilanneeni kaiken ja kadun sitä, en oiken edes pysty nukkumaan tämän takia, harmittaa.

Vierailija
12382/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

😆

https://www.savonsanomat.fi/ulkomaat/Tieteen-Kuvalehti-Ärsyttävätkö-kie…

Jep, mutta kaivattuni täytyy käyttää työssään hyvää suomen kieltä. Havainnollistin siis ihan muuten vaan, miten täällä voi säästää aikaansa – jos nyt ylipäätään on kiire yhtikäs mihinkään. Ja kaivattuni olisi itse asiassa saattanut alkaa kirjoittaa myös relatiivilauseista... mutta on varmaan aivan liian rento moiseen...

Mutta eihän palstakirjoittaminen ole sama asia kuin työkirjoittaminen! Minäkin kirjoitan työkseni paljon, mutta kun palstailen tai sometan, kirjoitan lähes pelkkää tajunnanvirtaa ja typotan minkä kerkeän, enkä edes aina oikolue tekstiäni ennen lähettämistä. Välinekin on eri, vapaa-ajan kirjoittamiseen käytän puhelinta kun taas työjutut kirjoitetaan näppiksellä. Ihan eri tilanne, ihan erilaista tekstiä.

Tämä palsta on ainakin mulle samanlainen keskustelualue kuin jokin kahvipöytä. Ja niinpä tuota on julkiset, hiotut puheetkin erikseen vapaamuotoisesta juttelusta.

Ps. Kiitos silti analyysistäsi, se oli kiinnostavaa luettavaa.

-eri ja sivusta

hyviä pointteja ja olin kyllä funtsinut itsekin noita. itse en kirjoittele juurikaan puhelimella, koska ärsyttää hidastella isojen alkukirjainten ja välimerkkien kanssa. jotenkin kuitenkin on sellainen fiilis, että kaivattuni ei sutaisisi tähän ketjuun mitä tahansa tajunnanvirtaa. voin toki olla väärässäkin. ehkä hän on rennompi kuin luulinkaan.

vaikka nakkelin tuossa aiemmin yksityiskohtia, tarkastelen viime kädessä aina kokonaisuutta. esimerkiksi sinun tekstisi olisi voinut napsahtaa nimenomaan hänen puhelimestaan... vaikkapa hampaanpesun yhteydessä.

huh, onpas rumaa tekstiä. o_O

hyvää yötä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12383/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan kyllä, että säkin olet ihastunut muhun, mutta jotenkin en usko, että mahtuisin sun elämään. Ei sulla ole aikaa mulle.

Vierailija
12384/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään aika pateettinen, kuuntelin Les Miserablesin biisiä On My Own ja ajattelin sua. 

Vierailija
12385/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätköhän mies enää minusta?

Vierailija
12386/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaistoni kertoo että me törmätään tällä viikolla pitkästä aikaa. Muista sitten että jos et enää tykkää minusta, niin näytä se vihaisella tai tympeällä ilmeellä. Vaikka sua kuinka naurattais minä ihmisenä, niin minä en erota sun huvittunutta naurua hymystä, joten ota se huomioon ja näytä mielummin se tympääntynyt ilme jos niin on. Väliinpitämätön ilmekin käy, jos se on sun fiilis, mutta hymy vain jos oikeasti tykkäät ihmisenä.

Vierailija
12387/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nähnyt sua tänään töissä. Ikävä.

Vierailija
12388/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vain yksinäinen ja surullinen mies , anteeksi , että loukkasin tunteitasi. ei kannata sanoa enää muuta :(

Millainen sun kaivattusi on vai olet sä muuten vaan eksynyt tähän ketjuun? Pyydät sä anteeksi joltain täällä vai kaivatultasi? Anyway, halaus sinulle. (sivusta)

Hän tietää kyllä. Its useless...  kiitos sinulle :) tiedän vain pilanneeni kaiken ja kadun sitä, en oiken edes pysty nukkumaan tämän takia, harmittaa.

Miksi loukkasit hänen tunteita? Jos et saa nukuttua, kirjoita se ylös yön pitkinä pimeinä tunteina. Saattaa helpottaa oloasi vaikka se kirje ei koskaan lähtisi.

Vierailija
12389/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ajatuksissani.

Hyvää yötä, miljoonittain halauksia ja kauniita unia. Nuku hyvin.

Vierailija
12390/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaistoni kertoo että me törmätään tällä viikolla pitkästä aikaa. Muista sitten että jos et enää tykkää minusta, niin näytä se vihaisella tai tympeällä ilmeellä. Vaikka sua kuinka naurattais minä ihmisenä, niin minä en erota sun huvittunutta naurua hymystä, joten ota se huomioon ja näytä mielummin se tympääntynyt ilme jos niin on. Väliinpitämätön ilmekin käy, jos se on sun fiilis, mutta hymy vain jos oikeasti tykkäät ihmisenä.

Saat aidon hymyn, jos näen sinun kasvosi yllättäen. Jos taas näen sut ensin kauempaa ja minulla on aikaa asetella naamani, saatan yrittää näyttää neutraalilta. Irvistelemään en ala.

Vierailija
12391/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatko kun sinä iltana suutelin kaulaasi?

Haluaisin tehdä sen uudestaan.

Haluaisin tutustua sinuun paremmin.

Mutta en uskalla ottaa yhteyttä. Ota sinä minuun.

- M

Vierailija
12392/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätköhän mies enää minusta?

Lievästi sanottuna tykkään. Oikeasti tunnen paljon enemmän. Se ei mene pois, vaikka mitä tapahtuisi tai ei nähtäisi enää koskaan.

Vierailija
12393/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, sinä ihana ja rakas. Vain sinä saat minut hymyilemään. Näin polttavaa rakkautta en ole kokenut. Sinä olet hän, jota rakastan ja haluan. Minä vain tiedän sen, koska sydämeni sanoo niin. Rakastava suudelma sinulle. Nuku hyvin.

Vierailija
12394/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat aidon hymyn, jos näen sinun kasvosi yllättäen. Jos taas näen sut ensin kauempaa ja minulla on aikaa asetella naamani, saatan yrittää näyttää neutraalilta. Irvistelemään en ala.

Ps. Et huvita mua ihmisenä, tai no ehkä ihan vähän, mutta hyvällä tavalla.

Vierailija
12395/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän yön toivotus, suukko & hali elämäni naiselle mieheltä 30km ja kahen kuntarajan takaa. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä ja niissä on sama määrä kirjaimia ja tavuja. Olemme opiskelleet samassa oppilaitoksessa.

Vierailija
12396/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein, kun olen lähelläsi siellä missä näemme, tunnen kuin jokin energia väreilisi välillämme. Lämpöä, intohimoa, halua ja hellyyttä. Tunnetko sinä sitä, vai kuvittelenko kaiken?

Vierailija
12397/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, sinä ihana ja rakas. Vain sinä saat minut hymyilemään. Näin polttavaa rakkautta en ole kokenut. Sinä olet hän, jota rakastan ja haluan. Minä vain tiedän sen, koska sydämeni sanoo niin. Rakastava suudelma sinulle. Nuku hyvin.

Milloin annat hänestä lisää tuntomerkkejä? Hyvää yötä sinulle.

Vierailija
12398/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein, kun olen lähelläsi siellä missä näemme, tunnen kuin jokin energia väreilisi välillämme. Lämpöä, intohimoa, halua ja hellyyttä. Tunnetko sinä sitä, vai kuvittelenko kaiken?

...missä näemme, voisitko tarkentaa vähän? miehelle vai naiselle tämä?

Vierailija
12399/16650 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missähän tämä törmääminen voisi tapahtua? Pelkään sitä sillä punastuisin varpaitani myöten.

Vierailija
12400/16650 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, miten hyvältä tuntuisi halata pitkästä aikaa. Missä olet kun tarvitsen sua niin..

Ketju on lukittu.