Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
12261/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä. Sinua vain M.

Ja minulla sinua H

Vierailija
12262/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä. Olet elämäni rakkaus nainen. Oli yllätys, että löysin sinut. Eivät kaikki kohtaa koskaan elämänsä rakkautta.

Mutta olenko minä sinun elämäsi rakkaus?

Jos koet, että olen, niin onhan meidän jotenkin kohdattava toisemme. Minä olen valmis mihin vaan kanssasi.

Mutta entä sinä? Nuku hyvin.

Toivoisin että olisin sinun elämäsi rakkaus, mutta en voi olla. Hän on minulle aika selvästi oikeassa elämässä ilmaissut että ei halua minua elämäänsä. Toivottavasti löydät hänet tätä kautta kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12263/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pelkästään yhdelle henkilölle, vaan lähetän tervetulokutsun mahdollisimman monelle nuorelle muslimimiehelle. Eli tervetuloa Suomeen!

On hyvä että teillekin samaa sukupuolta kaipaaville on tällainen kanava jolla voitte tuntojanne tuoda ilmi

jep, vähänkö katkeraa trollausta!

Vierailija
12264/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kerrottiin, että sinäkin olet rakastunut minuun, mutta et uskalla kertoa tunteistasi. En ihmettele, en minäkään uskalla kertoa sinulle. Me vain emme koskaan voi olla yhdessä muuten kuin ystävinä - minkäs teet. Ja EI, huokailijoille tiedoksi - kumpikaan meistä ei ole varattu. Suhde vaan ei koskaan tule kysymykseen.

Vierailija
12265/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kerrottiin, että sinäkin olet rakastunut minuun, mutta et uskalla kertoa tunteistasi. En ihmettele, en minäkään uskalla kertoa sinulle. Me vain emme koskaan voi olla yhdessä muuten kuin ystävinä - minkäs teet. Ja EI, huokailijoille tiedoksi - kumpikaan meistä ei ole varattu. Suhde vaan ei koskaan tule kysymykseen.

Mitä serkumpi sitä herkumpi.

Vierailija
12266/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sekään :D Emme ole sukua toisillemme. Emme edes kaukaista (paitsi tietysti Aatamin ja Eevan kautta, mutta sitähän me olemme kaikki) - arvaapa uudestaan :D

Vierailija
12267/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mä olen tehnyt sulle? Jääkausi on lievä ilmaisu sun käytökselle.

Joskus mä olin susta vielä ihana. Näin sen sun silmistäs.

Miehelle saarella.

Vierailija
12268/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sekään :D Emme ole sukua toisillemme. Emme edes kaukaista (paitsi tietysti Aatamin ja Eevan kautta, mutta sitähän me olemme kaikki) - arvaapa uudestaan :D

Ikäero? Vaikka eihän se edes ole kunnon este.

Vierailija
12269/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se oli kevennys enemmänkin. En ehdi jäädä arvailemaan, mutta kerran voin veikata että on sisaruksen/parhaan ystävän exä. Jos ei ole jotain tuollaista takana niin kannattaisi edes puhua asiasta tai kaipailet lopun elämäsi kun molemminpuoleiset tunteet lähes varmoja.

Vierailija
12270/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä olet mulle ilmaa enkä välitä kuulla susta enää. Toisena hetkenä haluan työntää sut seinää vasten ja suudella. K:lle

Ja miksiköhän hän on sulle ilmaa etkä välitä hänestä kuulla? Tehnyt jotain?

Vierailija
12271/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se oli kevennys enemmänkin. En ehdi jäädä arvailemaan, mutta kerran voin veikata että on sisaruksen/parhaan ystävän exä. Jos ei ole jotain tuollaista takana niin kannattaisi edes puhua asiasta tai kaipailet lopun elämäsi kun molemminpuoleiset tunteet lähes varmoja.

Niinhän tuosta on myös sanottu, että minun pitäisi tehdä aloite, mutta vellihousuna en uskalla. On muutamakin tekijä, miksi suhde ei mielestäni tule kyseeseen - yksi on se, että hän on liian läheinen ystävä omalle läheiselleni, ja meidän suhteemme olisi hänestä varmasti kiusallinen.  Roikutaan tässä sitten - löysässä hirressä kumpikin. Ja minä ulisen tänne kaipuutani :D :D :D :D

Vierailija
12272/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä ainakaan itsellä tule mieleen muuta varsinaista syytä (jos molemmat olette täysi-ikäisiä) kuin läheinen sukulaisuussuhde tai se että olisi toinen olisi varattu. Tai sitten joku mahdoton ammatillinen asetelma, mutta vaikea keksiä siitäkään mitään esimerkkiä. Muut ovat tekosyitä.

Vierailija
12273/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä ainakaan itsellä tule mieleen muuta varsinaista syytä (jos molemmat olette täysi-ikäisiä) kuin läheinen sukulaisuussuhde tai se että olisi toinen olisi varattu. Tai sitten joku mahdoton ammatillinen asetelma, mutta vaikea keksiä siitäkään mitään esimerkkiä. Muut ovat tekosyitä.

Keksin nyt ainakin muutaman pätevän syyn: toinen on päihdeongelmainen, niin pahasti mt-ongelmainen tai persoonallisuushäiriöinen ettei kykene kumppanuuteen, toinen haluaa ehdottomasti lapsia toinen ei missään nimessä, toinen ei pysy paikallaan ja toinen ei halua liikkua, toinen on syvästi uskonnollinen ja haluaa kumppanikseen vain toisen kaltaisensa, molemmat ovat syvästi uskonnollisia mutta eri tavoin ja haluavat kumppanikseen saman uskonnon edustajan, parisuhdearvot eivät kohtaa oleellisilta osilta, perhearvot eivät kohtaa oleellisilta osilta tai käsitys rakkaudesta käytännössä on yksinkertaisesti niin eriävä, ettei yhteiselo ole mielekästä kummallekaan.

Vierailija
12274/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Toinen ei voi sietää hammastuubin puristamista "väärästä" kohdasta tai wc-paperirullan "väärinpäin" olemista. Toiselle se väärinpäin oleminen on oikeinpäin oleminen. Kumpikaan ei anna periksi.

Vierailija
12275/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään muru matkoille. Joko lähdetään?

Vierailija
12276/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Toinen ei voi sietää hammastuubin puristamista "väärästä" kohdasta tai wc-paperirullan "väärinpäin" olemista. Toiselle se väärinpäin oleminen on oikeinpäin oleminen. Kumpikaan ei anna periksi.

Ei mistään arjen pikkuasioista ja tavoista ollut kyse, miksi sellaiset tähän vedit?

Vierailija
12277/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla siis neuvoisit lähimmäistäsi antamaan periksi esim. päihdeongelman tai pahan persoonallisuushäiriön edessä?

Millä tavoin ihmisen tulisi mielestäsi joustaa ja antaa periksi vakaumuksellisissa asioissa?

Vierailija
12278/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelet nainen "meistä"?

Kaipaan sinua.

Vierailija
12279/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla siis neuvoisit lähimmäistäsi antamaan periksi esim. päihdeongelman tai pahan persoonallisuushäiriön edessä?

Millä tavoin ihmisen tulisi mielestäsi joustaa ja antaa periksi vakaumuksellisissa asioissa?

En tarkoittanut päihde- enkä vakaumuksellisia asioita, vaan vertauskuvallisesti mikä toisesta on väärin voi toisesta olla oikein ja miten asiat tehdään; toisesta voi olla oikein, kun toisesta se on väärin.

Vierailija
12280/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelet nainen "meistä"?

Kaipaan sinua.

Keneltä naiselta kysyt?

Ketju on lukittu.