Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
12241/16650 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapaat elämäsi rakkauden vain kerran. Muista käyttää se hyvin.

Sinulle.

Käytinkin. Lapset tehty elämäni rakkauden kanssa, kuinkas muutenkaan.

Ja nyt kaipailet häntä eron jälkeen vieläkin?

Hänellä on aina oma soppensa sydämessäni, hän tosin ei tiedä sitä eikä tarvitsekkaan.

Vierailija
12242/16650 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä. Olet elämäni rakkaus nainen. Oli yllätys, että löysin sinut. Eivät kaikki kohtaa koskaan elämänsä rakkautta.

Mutta olenko minä sinun elämäsi rakkaus?

Jos koet, että olen, niin onhan meidän jotenkin kohdattava toisemme. Minä olen valmis mihin vaan kanssasi.

Mutta entä sinä? Nuku hyvin.

Olen valmis ottamaan siitä selvää. Kirjoititko siitä fantasiasta joku ilta, jossa nainen tulee syliisi istumaan? Minulla on juuri sellainen mekko jonka kuvailit.

Prisma on ollut tänään ketjussa tapetilla tapaamispaikkana. Olisitko kiinnostunut tapaamaan meitä molempia lähellä olevassa Prismassa?

Kyllä minä kirjoitin siitä fantasiasta. Olisin kiinnostunut tapaamaan. Nähdään siinä Prismassa huomenna klo 10. Ilmoitathan, jos aika ei sovi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12243/16650 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä en sittenkään ole tarpeeksi syvällinen mies sinun makuusi?

Olenko minä liian syvällinen sinulle?

Vierailija
12244/16650 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä seksiä kannattaisi harrastaa kuin vähintään biologisten matchien kanssa, koska aina on mahdollisuus jälkeläisille.

Harva mieshän toimii näin ja tämä onkin syy, miksi monia miehiä on vähän vaikea kunnioittaa romanttisessa mielessä.

Vierailija
12245/16650 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä. Olet elämäni rakkaus nainen. Oli yllätys, että löysin sinut. Eivät kaikki kohtaa koskaan elämänsä rakkautta.

Jos koet, että olen, niin onhan meidän jotenkin kohdattava toisemme. Minä olen valmis mihin vaan kanssasi.

Olen valmis ottamaan siitä selvää. Kirjoititko siitä fantasiasta joku ilta, jossa nainen tulee syliisi istumaan? Minulla on juuri sellainen mekko jonka kuvailit.

Prisma on ollut tänään ketjussa tapetilla tapaamispaikkana. Olisitko kiinnostunut tapaamaan meitä molempia lähellä olevassa Prismassa?

Kyllä minä kirjoitin siitä fantasiasta. Olisin kiinnostunut tapaamaan. Nähdään siinä Prismassa huomenna klo 10. Ilmoitathan, jos aika ei sovi.

Minulla myös samanlainen mekko, mutta emme asu samassa kaupungissa.

Vierailija
12246/16650 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle.

Miksi sitten pyörit tällä palstalla :D

Jotkut jää myös leskiksi tai tulee jätetyksi, ei ne ole aina omia valintoja

Vierailija
12247/16650 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle.

Miksi en pyörisi?

Vierailija
12248/16650 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle.

Jotkut jää myös leskiksi tai tulee jätetyksi, ei ne ole aina omia valintoja

Otan osaa.

Vierailija
12249/16650 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen päättänyt valita itselleni miehen joka saa minut tuntemaan itseni aidosti halutuksi ja kaivatuksi. Joku joka tuo minusta parhaat puolet esiin, eikä herätä minussa huonouden tunnetta. Tahdon myös että sama pätee toiseen suuntaan.  Sinä valitettavasti sait minut tuntemaan itseni todella huonoksi.

Oikein teet. Jännämiehiin ei kannata haksahtaa.

Vierailija
12250/16650 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä seksiä kannattaisi harrastaa kuin vähintään biologisten matchien kanssa, koska aina on mahdollisuus jälkeläisille.

Harva mieshän toimii näin ja tämä onkin syy, miksi monia miehiä on vähän vaikea kunnioittaa romanttisessa mielessä.

Lisään, ettei naisetkaan kyllä yleisesti toimi noin eli parittele vain biologisten matchien kanssa.

Ensin tulee vain aina mieleen miesten tekemiset ja ne enempi kiinnostaa, koska heteronainen

Vierailija
12251/16650 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin näit hänet viimeksi?

Vierailija
12252/16650 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen päättänyt valita itselleni miehen joka saa minut tuntemaan itseni aidosti halutuksi ja kaivatuksi. Joku joka tuo minusta parhaat puolet esiin, eikä herätä minussa huonouden tunnetta. Tahdon myös että sama pätee toiseen suuntaan.  Sinä valitettavasti sait minut tuntemaan itseni todella huonoksi.

Samaistun. Itse jätin lyhyen tapailun jälkeen tyypin, jolla oli ilkeä tapa dissata. En halua rinnalleni ihmistä, joka saa huonon olon aikaiseksi ja yrittää painaa toista alas. Sairasta tuollainen, ei sillä tyypillä muutenkaan kaikki kunnossa.

Vierailija
12253/16650 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yp satuilee urakalla. Juomat loppuu tai lätinä jatkuu, meni poistoon!

Näin sen viestisi, mutta en raportoinut sitä. Kai tajuat ironian, että pohdiskelin juuri että pelkään eniten sitä että tietty ihminen olisi eksynyt tänne ja tunnistelisi kaikkia viestejä? Toisen psyykkeen kestävyyttä kun ei voi tietää taisin kirjoittaa. Olisihan se aika surkuhupaisaa jos kaipaavani ihminen olisi YP huutelija joka on aivan latvasta laho. Komedia leffan saisi tehtyä siitä tarinasta koska näin hullua juttua ei kukaan osaisi käsikirjoittaa.

Joo, sille toiselle kommentoidaan vielä että oli kiva keskustella. En jaksa lainata toista viestiä tähän viestiin kun makaan jo sängyssä.

Vierailija
12254/16650 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä E-naiselle E-mieheltä.

Vierailija
12255/16650 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit taas mielessäni useasti tänään. Tekisi mieleni kertoa tämä sinulle, mutta kohdatessamme tyydyn vain hymyilemään sinulle pitäen nämä ajatukset omana tietonani. Olet mukavaa seuraa, viihdyn hyvin kanssasi. Minusta tuntuu, että olisimme hyvä pari, jopa niin hyvä että toisetkin olisivat sitä mieltä. Pidän siitä tunteenpalosta, joka sinulla on. Hyvää yötä!

Vierailija
12256/16650 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Sinua vain M.

Vierailija
12257/16650 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös samanlainen mekko, mutta emme asu samassa kaupungissa.

Ei kaivattunikaan asu.

Vierailija
12258/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkästään yhdelle henkilölle, vaan lähetän tervetulokutsun mahdollisimman monelle nuorelle muslimimiehelle. Eli tervetuloa Suomeen!

Vierailija
12259/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pelkästään yhdelle henkilölle, vaan lähetän tervetulokutsun mahdollisimman monelle nuorelle muslimimiehelle. Eli tervetuloa Suomeen!

On hyvä että teillekin samaa sukupuolta kaipaaville on tällainen kanava jolla voitte tuntojanne tuoda ilmi

Vierailija
12260/16650 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N***💕 outojen ympyröiden kautta ystäviksi😂 ketähän tästä voisi kiittää 😂 voi mun elämä, ihmeellinen elämä!

Ketju on lukittu.