Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
11981/16650 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaan edelleen kaipaan sua. Olit oikeassa, olisit voinut tehdä asian mulle helpommaksikin. Mut yritän, ja tästäkin selvitään.

Aiempaan galluppiin: Koska en sua nähtävästi kokonaan saa enkä kai voisi ottaakaan, ystävyys riittää. Olet hyvä siinä.

Vierailija
11982/16650 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on fantasia nainen sinusta. Tulet mekossasi syliini istumaan kasvot minuun päin. Suutelemme tajunnanräjäyttävän pitkän suudelman, joka muuttuu hyvin intensiiviseksi. Suutelen korviasi, kaulaasi ja niskaasi hellästi ja haluaisin seuraavaksi suudella olkapäitäsi... Olen nähnyt sinut tuossa mekossasi

Mulla on miehestä tää sama, samalla asetelmalla. Siinä vain miehen kädet valtelee reisille, lanteille ja pepulle asap. Itselläni olisi tuossa fantasiassa ehkä vihreä mekko tai joulunaikaan punainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11983/16650 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on fantasia nainen sinusta. Tulet mekossasi syliini istumaan kasvot minuun päin. Suutelemme tajunnanräjäyttävän pitkän suudelman, joka muuttuu hyvin intensiiviseksi. Suutelen korviasi, kaulaasi ja niskaasi hellästi ja haluaisin seuraavaksi suudella olkapäitäsi... Olen nähnyt sinut tuossa mekossasi

minkä värinen kolttu? Pituus? Malli? Missä näit?

Vierailija
11984/16650 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihanalta! Kumpa tuo fantasia toteutuisi joskus! Musta mekko? Missä oikein näit? Mä en oo nähny sua!

Vierailija
11985/16650 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaakko ❤️

Vierailija
11986/16650 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sitä yhtä Juhaa.

Oon katsonut kuvaas niin paljon, että muistan täysin jokaisen kasvojes kuopan ja kohouman sormeni alla. Suljen aina silmäni ja mietin miltä se tuntuisi, lämmin iho ja karhea parta. Pehmeä korvanlehti ja kuuma niska...

palaan usein miettimään miltä tunnuit halatessa. Kielletyltä.

Ja etten koskaan enää tunne sua itseeni vasten.

Vierailija
11987/16650 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Though we gotta say goodbye for the summer

Darling I promise you this

I'll send you all my love every day in a letter

Sealed with a kiss"

(Sealed with a Kiss)

Olen pahoillani, jos olen ollut poissaoleva viime aikoina. Pelkään, että se on vaikuttanut siltä kuin olisin ottanut etäisyyttä. Nyt tuntuu pahalta, jos olet luullut niin. Välitän sinusta niin paljon, etteivät mitkään sanat riitä kuvailemaan tunteitani sinua kohtaan. Kunpa saisin kertoa sen sinulle. Hyvää yötä ja lempeitä unia, rakas. Nuku hyvin.

Vierailija
11988/16650 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et maininnut sanallakaan taas tästäkään illasta. Ärsyttävä ja ilkeä olet. Miksi hemmetissä mä roikun tollasessa k-päässä?

Vierailija
11989/16650 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaak.....   ❤️

Vierailija
11990/16650 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä. Olit muuten ihan tyrmäävän näköinen siinä mekossasi, sinä yhtenä iltana. Nyt kun mä kerroin tuosta fantasiasta, niin se ilta palasi minun mieleeni niin elävänä. Voin nähdä sinut istumassa minua vastapäätä. Ja ne silmäsi. Minun tarvitsee vain sulkea silmäni, niin näen sinut niin kauniina. Tuon katseen, jota en voi unohtaa. Rakastan kaikkea sinussa.Nuku huvin.

Vierailija
11991/16650 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa mennä yksin nukkumaan. Meinasin pitää sinua tänne, mutta en vaan kehdannut. Olisitko tullut?

Vierailija
11992/16650 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämä ei paljon hymyilytä tällä hetkellä, kun olo on aina fyysisesti niin huono. Vaikken ole ollut aikoihin enää ihastunut, niin silti sun kuulumisten kuuleminen on niitä harvoja asioita, jotka saa mut nykyään hymyilemään edes hetkeksi. Oot niin aurinkoinen aina vain. Kiitos niistä pienistä hymyn aiheista :) Ihanaa että sulla menee niin hyvin. Tiedätkö että mulla on ollut jo kauan sellainen tunne,  että sulla on hyviä energioita ympärilläsi ja sun koko loppuelämä on määrätty menemään hyvin, ilman mitään kovin suuria vastoinkäymisiä. Saat vielä aikaan paljon kaikkea hienoa, sellaista mitä et osaa vielä kuvitellakaan. Saat käyttää energiasi sulle tärkeisiin asioihin ja ennenkaikkea saat hymyillä, olla tuollainen iloinen, innostunut ja onnellinen itsesi vanhaksi asti, koko elämän.

Vierailija
11993/16650 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatuksissani olen jo naisesi.

Ja minä miehesi, aatoksissain.

Vierailija
11994/16650 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä rakkaalle E-naiselle.

T. E-mies

Vierailija
11995/16650 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa mennä yksin nukkumaan. Meinasin pitää sinua tänne, mutta en vaan kehdannut. Olisitko tullut?

Olisin.

Vierailija
11996/16650 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun elämä ei paljon hymyilytä tällä hetkellä, kun olo on aina fyysisesti niin huono. Vaikken ole ollut aikoihin enää ihastunut, niin silti sun kuulumisten kuuleminen on niitä harvoja asioita, jotka saa mut nykyään hymyilemään edes hetkeksi. Oot niin aurinkoinen aina vain. Kiitos niistä pienistä hymyn aiheista :) Ihanaa että sulla menee niin hyvin. Tiedätkö että mulla on ollut jo kauan sellainen tunne,  että sulla on hyviä energioita ympärilläsi ja sun koko loppuelämä on määrätty menemään hyvin, ilman mitään kovin suuria vastoinkäymisiä. Saat vielä aikaan paljon kaikkea hienoa, sellaista mitä et osaa vielä kuvitellakaan. Saat käyttää energiasi sulle tärkeisiin asioihin ja ennenkaikkea saat hymyillä, olla tuollainen iloinen, innostunut ja onnellinen itsesi vanhaksi asti, koko elämän.

Halaus sinulle ja jaksamista sinulle <3. (sivusta)

Vierailija
11997/16650 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta rakas.

Vierailija
11998/16650 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri sanoi nähneensä sut Prismassa. Mäkin haluun! 💜

Vierailija
11999/16650 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri sanoi nähneensä sut Prismassa. Mäkin haluun! 💜

Prisma, tuo tunnettu romantiikan ja tulisen rakkauden kehto 💜

Vierailija
12000/16650 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä sitä yhtä Juhaa.

Oon katsonut kuvaas niin paljon, että muistan täysin jokaisen kasvojes kuopan ja kohouman sormeni alla. Suljen aina silmäni ja mietin miltä se tuntuisi, lämmin iho ja karhea parta. Pehmeä korvanlehti ja kuuma niska...

palaan usein miettimään miltä tunnuit halatessa. Kielletyltä.

Ja etten koskaan enää tunne sua itseeni vasten.

Eikä vähän ehkä liikaa viiniä kun tuon kirjoitin😝.

No totta kuitenkin joka sana

Ketju on lukittu.