Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä. Olit muuten ihan tyrmäävän näköinen siinä mekossasi, sinä yhtenä iltana. Nyt kun mä kerroin tuosta fantasiasta, niin se ilta palasi minun mieleeni niin elävänä. Voin nähdä sinut istumassa minua vastapäätä. Ja ne silmäsi. Minun tarvitsee vain sulkea silmäni, niin näen sinut niin kauniina. Tuon katseen, jota en voi unohtaa. Rakastan kaikkea sinussa.Nuku huvin.
Tämä voisi olla minullekin. Kirjoitat niin kauniisti että moni toivoo sinua omakseen😚
Olen ajatellut sinua siitä illasta lähtien todella paljon. Ollaan nähty muutamia kertoja pikaisesti sen jälkeen, ei hetkeäkään kahdestaan.
Haluaisitko rakastella kanssani mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä. Olit muuten ihan tyrmäävän näköinen siinä mekossasi, sinä yhtenä iltana. Nyt kun mä kerroin tuosta fantasiasta, niin se ilta palasi minun mieleeni niin elävänä. Voin nähdä sinut istumassa minua vastapäätä. Ja ne silmäsi. Minun tarvitsee vain sulkea silmäni, niin näen sinut niin kauniina. Tuon katseen, jota en voi unohtaa. Rakastan kaikkea sinussa.Nuku huvin.
Tämä voisi olla minullekin. Kirjoitat niin kauniisti että moni toivoo sinua omakseen😚
Olen ajatellut sinua siitä illasta lähtien todella paljon. Ollaan nähty muutamia kertoja pikaisesti sen jälkeen, ei hetkeäkään kahdestaan.
Miksette? Tuohan on selkeesti molemminpuolista!
Sovitaanko nyt niin että ensi viikolla nähdään ja jutellaan tämä meidän juttu selväksi?
Mä oon ihastunut väärään ihmiseen, en pääse tästä tunteesta eroon.
Vierailija kirjoitti:
Sovitaanko nyt niin että ensi viikolla nähdään ja jutellaan tämä meidän juttu selväksi?
Täytyisi sopia varmaan muuta kuin palstan kautta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin jos tuo viesti minulle olisi. Puoli ketjua toivoo sen olevan itselleen, minä mukaanlukien😳
Rakastan sinua ja haluan niin paljon että jos olisit nyt täällä.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin jos tuo viesti minulle olisi. Puoli ketjua toivoo sen olevan itselleen, minä mukaanlukien😳
Tämä ketju onkin oikein oiva paikka ruokkimaan ihmisten harhoja. Lähetetään tarpeeksi yleispäteviä ja ylimalkaisia viestejä ja kukin omii itselleen. Oikea elämä on palstan ulkopuolella. Jos ihmisillä olisi rohkeus lähettää samat viestit kaipaamansa henkilön puhelimeen niin voisi olla että ei olisi tarvetta kaipailla toista netissä anonyymina.
Teit ikävästi mies. Olet pyytänyt useasti anteeksi mutta onko sillä mitään merkitystä jos sama käyttäytymismalli vain jatkuu? Olisi ollut mukava kuulla sinunkin näkökulmasi ja selitys teoillesi, mutta taisi nyt jäädä kuulematta. Välitän sinusta vieläkin, kaikesta huolimatta ja olet usein ajatuksissani.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua ja haluan niin paljon että jos olisit nyt täällä.....
Tulenko heti?
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti kyllä. Ajattelen usein millaista se olisi. Varmasti aika täydellistä, koska rakastan ja haluan sinua niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju onkin oikein oiva paikka ruokkimaan ihmisten harhoja. Lähetetään tarpeeksi yleispäteviä ja ylimalkaisia viestejä ja kukin omii itselleen. Oikea elämä on palstan ulkopuolella. Jos ihmisillä olisi rohkeus lähettää samat viestit kaipaamansa henkilön puhelimeen niin voisi olla että ei olisi tarvetta kaipailla toista netissä anonyymina.
Niin ja siis jos ei ole tarpeeksi historiaa takana niin oikeasti kannattaa ajatella niin, että eihän minun tarvitse niitä tunteita suoraan kertoa vaan tehdä jotenkin muuten tikusta asiaa. Eipä niitä rakkaudentunnustuksia suhteissakaan ihan heti kerrota, koska moni säikähtää niitä. Usein kun olen lueskellut niin on tullut tunne että useat täällä kuvittelee hyppäävänsä välittömästi parisuhteeseen ennen deittailua tai ensimmäisiä treffejä.
Mitä jos olisinkin sinulle pettymys? Seksi ei sujuisikaan, mun jutut olisi sun korviin ihan tyhmiä. Olisinkin ihan erilainen mitä olit kuvitellut.
Joopa joo. Sulla niitä naisia riittää. Olen vaan yksi niistä. Yksi, jota käyt panemassa silloin kun sulle sopii. Muuta et halua. :(
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos olisinkin sinulle pettymys? Seksi ei sujuisikaan, mun jutut olisi sun korviin ihan tyhmiä. Olisinkin ihan erilainen mitä olit kuvitellut.
Se riski pitää ottaa. Olisi kuitenkin ihana olla hänen kanssaan kahvilla, kuunnella pehmeää ääntä ja uppoutua niihin silmiin, koskea karvaista käsivartta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti kyllä. Ajattelen usein millaista se olisi. Varmasti aika täydellistä, koska rakastan ja haluan sinua niin paljon.
Haluaisin nyt ensalkuun edes suudella sinua...
Oletko mies muuten kuinka seksuaalinen? Eli tykkäätkö siitä, että seksiä on usein vai kaipaatko sitä vähemmän ja muut asiat tärkeämpiä?
Vierailija kirjoitti:
Teit ikävästi mies. Olet pyytänyt useasti anteeksi mutta onko sillä mitään merkitystä jos sama käyttäytymismalli vain jatkuu? Olisi ollut mukava kuulla sinunkin näkökulmasi ja selitys teoillesi, mutta taisi nyt jäädä kuulematta. Välitän sinusta vieläkin, kaikesta huolimatta ja olet usein ajatuksissani.
Joskus tunteita on niin paljon, ettei vain pysty käyttäytymään kuten haluaisi. Kysyitkö häneltä selitystä, ehkä olisit saanut sellaisen?
Laittaisit nyt sitä viestiä.