Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
11861/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastatko minua vielä? Jos kyllä, niin miksi?

Olet liian ihana, että pystyisin olemaan rakastamatta. Olet kuin minun puuttuva palanen.

Vaikka kuinka yritän sovittaa tätä meidän palapeliä yhteen, en jotenkin saa paloja sopimaan. Se tässä vähän niinkuin on ongelmana.

Voisitko vähän tarkentaa? Olisi mielenkiintoista kuulla.

Liian paljon kaikkea, vaikea selittää. Itse tiedät myös jos olet hän.

Älä luovuta. Uskon vakaasti, että yhteistyö rakkaasi kanssa on ongelman avain, tarpeen mukaan etsikää ylimääräistä apua ulkopuolisilta, kirjoista ja netistä. Tsemppiä! (sivusta)

Vierailija
11862/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet liian ihana, että pystyisin olemaan rakastamatta. Olet kuin minun puuttuva palanen.

Vaikka kuinka yritän sovittaa tätä meidän palapeliä yhteen, en jotenkin saa paloja sopimaan. Se tässä vähän niinkuin on ongelmana.

Älä luovuta. Uskon vakaasti, että yhteistyö rakkaasi kanssa on ongelman avain, tarpeen mukaan etsikää ylimääräistä apua ulkopuolisilta, kirjoista ja netistä. Tsemppiä! (sivusta)

Palstapsykiatri vastaa... jos kaipaat apua pipipäältä, tervetuloa vauvan lähetä terveiset ketjuun. Bonuksena ilmainen konsultaatio, ettei tarvitse yksin olla. Kivaa, eikö!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11863/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta tämä ketju suljetaan. Näin veikkaan.

On vähän semmoinen hetki ennen tuhoa -meininki täällä.

Yp ei voi sulkea, muuten alkaa olla koko paikka suljettu. Ketju on liekkinä joka päivä -yp nostaa sen. Mitään työntekijää ei tarvita deletoimaan omia kirjoittelujaan. Sitten on niinku työtön, keski-ikäinen mies, jonka koulutus peruskoulu ja ainoa työhistoriassa tämä paikka.

Juu, tiedän, ei ole arvaus.

Mä en ainakaan ole töissä ylläpidossa ja kirjoitan tänne joka päivä..

Olen varmaan ainoa? Tässä alkaa jo epäilykset heräämään.

Et ole, tuo yksi vain elää harhoissa.

Palstapsykiatri diagnosoi. Täällä käynyt tänään narsisti nainen ja nyt psykoosioireinen tapaus. Miellyttävä tunnelma, kerta kaikkiaan.

Vierailija
11864/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö meidän puhua tämä auki kahdestaan? Itse kaipaisin sitä. Kahdestaan voitaisiin puhua yksityiskohdistakin. Nyt kaikki perustuu liikaa oletuksiin.

En usko että puhuminen auttaisi, ei se muuta tätä tilannetta mihinkään. Enkä usko että olet edes hän, en usko että hän kirjoittelee täällä.

Vierailija
11865/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö meidän puhua tämä auki kahdestaan? Itse kaipaisin sitä. Kahdestaan voitaisiin puhua yksityiskohdistakin. Nyt kaikki perustuu liikaa oletuksiin.

Edellinen jatkaa vielä. Saataisiin molemmat edes tietää, mikä on tilanne reaalimaailmassa tällä hetkellä. Et tiedä kaikkea, koska minä en voi sitä täällä kertoa tunnistettavuuden vuoksi, enkä minä tiedä sinun tilannettasi.

Vierailija
11866/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olisi ollut mahdollisuus nähdä tänä viikonloppuna. Jäin kotiin, annoin muiden mennä. En halua nähdä sua. Ehkä tämä hulluus ja kielletyt tunteet haihtuvat, kun emme näe. Nyt katson Vain elämää ja juon viiniä. Ja näen kun roikut somessa onlinessa. Tulen hulluksi. Olet kaikkialla etkä kuitenkaan ole. 

Vierailija
11867/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin päivällä, oli hulinat käynnissä. Tulin nyt käymään, hulinat käynnissä.

Ennen aiheen lukitsemista sanotaan ääntiömies tyyliin, että kaivattuni asuu etunimensä kirjailemalla alkavassa kunnassa. Saman kunnan kolmas kirjain on etunimeni ensimmäinen kirjain.

Huomiseen jos ketju ei ole vielä lukittu. Samanlaisia tunnisteita ei ole luvassa, mutta en kyllä täällä yritäkään kommunikoida.

Vierailija
11868/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa viikonloppua, Annie.

Kuuntelen taas vaihteeksi Reign In Bloodia.

Olit tarhaikäinen, kun tuo lätty ilmestyi.

Vierailija
11869/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellinen jatkaa vielä. Saataisiin molemmat edes tietää, mikä on tilanne reaalimaailmassa tällä hetkellä. Et tiedä kaikkea, koska minä en voi sitä täällä kertoa tunnistettavuuden vuoksi, enkä minä tiedä sinun tilannettasi.

mutta kun me ei olla ne jotka toisiaan ikävöivät, me molemmat kaipaamme jotain toista ja luulemme nyt juttelevamme hänen kanssaan.

Vierailija
11870/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

J.S, kaipaan sua ja meidän juttuja. Ne varmaan jäi iäksi taakse?

Vierailija
11871/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mutta kun me ei olla ne jotka toisiaan ikävöivät, me molemmat kaipaamme jotain toista ja luulemme nyt juttelevamme hänen kanssaan.

Villi arvaus: olette molemmat naisia?

Vierailija
11872/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villi arvaus: olette molemmat naisia?

En tuosta toisesta tiedä mutta mä olen nainen. Mutta miehet on mun juttu.

Vierailija
11873/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain äsken Hei-viestin tuntemattomasta numerosta. Kun muuta ei kuulunut, ehdin jo hölmösti toivoa että se olet sinä. Yritin malttaa mieleni mutta en voinut sille mitään, heräsin henkiin ja tunsin kuinka jalat lakkasivat kantamasta. Selitykset sinkoilivat mielessäni ja tiesin tarkalleen mitä sinulle vastaisin, jos se vain olisit sinä. Kuka muu se olisi voinut olla!

Viimein puhelin piippasi. Ystäväni lapsi se vain laittoi viestin. Pojankoltiainen, kohta esiteini. Tainnut ihastua äidin kaveriin, sellaisia ne pikkupojat on. Pusersin hyväntuuliset toivottelut lapsenmieleltäni ja kun suljin viesti-ikkunan, maailma menetti taas värinsä.

Minulla oli lapsena kirja, jossa peikko varasti kaikki värit ja vei ne luolaansa. Nyt sillä on sinun kasvosi.

Kopioitko sä tän jostain harkekiini romaanista? Sinkoilevat ajatukset, ou jee. Intohimoinen suudelma, tähtitaivas, puistonpenkki ja kielletyt haaveet puuttuivat. Go!

Vierailija
11874/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain äsken Hei-viestin tuntemattomasta numerosta. Kun muuta ei kuulunut, ehdin jo hölmösti toivoa että se olet sinä. Yritin malttaa mieleni mutta en voinut sille mitään, heräsin henkiin ja tunsin kuinka jalat lakkasivat kantamasta. Selitykset sinkoilivat mielessäni ja tiesin tarkalleen mitä sinulle vastaisin, jos se vain olisit sinä. Kuka muu se olisi voinut olla!

Viimein puhelin piippasi. Ystäväni lapsi se vain laittoi viestin. Pojankoltiainen, kohta esiteini. Tainnut ihastua äidin kaveriin, sellaisia ne pikkupojat on. Pusersin hyväntuuliset toivottelut lapsenmieleltäni ja kun suljin viesti-ikkunan, maailma menetti taas värinsä.

Minulla oli lapsena kirja, jossa peikko varasti kaikki värit ja vei ne luolaansa. Nyt sillä on sinun kasvosi.

Kopioitko sä tän jostain harkekiini romaanista? Sinkoilevat ajatukset, ou jee. Intohimoinen suudelma, tähtitaivas, puistonpenkki ja kielletyt haaveet puuttuivat. Go!

Tällä vasta 8 ylänuolta, vaikka tilanne on kuin suoraan tosielämästä kymmenillä, eh?

Vierailija
11875/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä vasta 8 ylänuolta, vaikka tilanne on kuin suoraan tosielämästä kymmenillä, eh?

Salamana alanuolta! Vielä ehtii keksiä tähän näppärän ja uskottavan vastineen ja yön tunteina sarjapeukutella kymmenittäin.

Vierailija
11876/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että tapaisimme ja saisimme puhuttua avoimesti kaikesta. Ongelmistamme, jotka johtivat eroon ja tunteista ja toiveista joita meillä toisiamme kohtaan oli. En tiedä ollenkaan mitä oikeasti ajattelet. Olinko sulle vaan ajanviete/lelu, vai välititkö oikeasti enemmän kuin olisin uskaltanut uskoa. Teit musta surullisen naisen, mutta silti tunnen vielä että voisit olla elämäni mies.

Vierailija
11877/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin itse. Mukavaa iltaa sinullekin.

Vierailija
11878/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon että tapaisimme ja saisimme puhuttua avoimesti kaikesta. Ongelmistamme, jotka johtivat eroon ja tunteista ja toiveista joita meillä toisiamme kohtaan oli. En tiedä ollenkaan mitä oikeasti ajattelet. Olinko sulle vaan ajanviete/lelu, vai välititkö oikeasti enemmän kuin olisin uskaltanut uskoa. Teit musta surullisen naisen, mutta silti tunnen vielä että voisit olla elämäni mies.

Jatkan vielä...

Juuri nyt haluaisin vaan rutistaa sua pitkään ja lujaa, mutta hellästi, ja antaa sun tuntea kaiken sen rakkauden jota tunsin, mutta en osannut antaa kun olisit tarvinnut. Hirmuinen ikävä just sua.

Vierailija
11879/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaani on A-nainen.

Tarkoitat Anu.

Vierailija
11880/16650 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut niin onnellinen tällä viikolla, koska hetken aikaa kaikki on ollut niin kuin ennenkin ja olen nähnyt sinua. Ensi viikolla kaikki muuttuu. Ahdistaa elämässäni kaikki tällä hetkellä. Ahdistaa olla ihastunutkin, koska en uskalla tehdä asian eteen mitään ja en vain voi uskoa, että kukaan pitäisi minusta. Ja nyt se on kai myöhäistäkin. Haluaisin kokea kanssasi, mitä on rakkaus. Mitkään sanat tässä maailmassa eivät riitä kuvailemaan, miten tärkeä olet ollut minulle, vaikka en edes tunne sinua. En ole koskaan tuntenut mitään näin voimakasta. Sinäkin vaikutat aika ujolta ja epävarmalta. Jos vain pääsisimme tämän vaikeimman eli tutustumisen vaikeuden yli, uskoisin, että kanssasi olisi maailman helpointa olla. 

Hyvää yötä sinulle. Kauniita unia ja miljoonittain halauksia. Nuku hyvin. 

Ketju on lukittu.