Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M@dehullu-palstapersujankkaaja ja harhainen olettaja-jankkaaja ovat tämän ketjun syöpä.
Ensimmäinen kirjoittaa niitä kielellisesti töksähteleviä viestejä siitä, kuinka koko palsta on jonkun ”vanhan tutun” hallinnassa ja syyttää milloin ketäkin häneksi.
Jälkimmäinen omii ihan tavallisia kaipausviestejä luullen niitä ilmeisesti jonkun dumppaamansa miehen teksteiksi, ja sitten rääpii ja ilkeilee kaikkea ihan älytöntä ja typerää hänkin milloin kullekin.Vai ovatkohan nämä yksi ja sama henkilö?
Miksi ne on just tässä ketjussa??? Tämä on av:n paras ja vilpittömin ketju, useina päivinä en jaksa muita avatakaan kun hommapoikien paskat provot ei nappaa. Niin sitten just tähän on pesiytynyt jotain täysiä sekopäitä, jotka suoraan haukkuu ja käy muiden kirjoittelijoiden kimppuun. Ja jää vielä jankuttamaan, vaikka muut yrittävät palata ketjun aiheeseen.
Kuten tuolla edellä jo sille hullulle itselleenkin totesin, asiattomat viestit voi ilmoittaa asiattomiksi. Meinaan vastedes ilmoittaa tästä ketjusta jokaisen tekstin, joka menee toisen kirjoittelijan ahdisteluksi tai nimittelyksi tai muuksi sekoiluksi.
Täällä on Alttein, aulein ja herkin yleisö.
Joka nöyrästi kunnioittaa the MIESTÄ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, jos lähtisin pienelle matkalle yksin, niin olisiko sinulla kiinnostusta lähteä mukaan?
Kannattaa vinkata suunnitelmistasi oikeassa elämässä. Jos kaivattuni pyytäisi kasvotusten, lähtisin.
Onko kaivattusi joku näistä: E-nainen, A-nainen vai Heidi?
Itse asiassa on, mutta en ole koskaan kaipaillut häntä millään noista nimenomaisista 'nimimerkeistä'.
Mikä noista?
Miksi kiinnostuit nimenomaan minun vastauksestani?
Olen aivan varmasti väärä mies.
No, jonkinlaisena vinkkinä, että itse kysyisin samaa asiaa jokseenkin näin:
"Nainen. Jos lähtisin pienelle matkalle (yksin), olisiko sinulla kiinnostusta lähteä mukaani?"
Millä kirjaimella nimesi alkaa mies? T.E
"Ohis" eli en ole tuo aiempi mies, mutta oma nimeni alkaa E:llä. Eli terveisin,
E-mies
Ahaa! E naisen kanssa lähtee matkalle joko herra x tai sivusta esiin tullut E. Aivan! Ihan tosi tosi uskottavaa! Täällähän parveilee kävijöitä!
Yö lankesi jo ylleni. Tarkoitukseni oli lähteä kaupunkiin kadulle jolla asut, vaan univelka ja pitkän viikon pitkät aamuvuorot väsyttivät miut koneen ääreen, johon ei pitänyt jäähä pitemmäksi aikaa kuin loton tekoa varten. Nyt lähettävä käymään kaupassa. Onneksi on kaksi vapaata päivää ja saa nukkua pitkään. Voisipa joskus vielä viettää aikaa kanssasi E-nainen.
T. E-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaani on A-nainen.
Monta kirjainta kaivattusi ja sun etunimissä on yhteensä?
Syntymäajasta miinustetaan kadunnumero, jossa kohtasimme. Ja edelleen kohtaamisen vuosiluku.
Ole hyvä rakkaani, nainen ( tark.huom).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta tämä ketju suljetaan. Näin veikkaan.
On vähän semmoinen hetki ennen tuhoa -meininki täällä.
Yp ei voi sulkea, muuten alkaa olla koko paikka suljettu. Ketju on liekkinä joka päivä -yp nostaa sen. Mitään työntekijää ei tarvita deletoimaan omia kirjoittelujaan. Sitten on niinku työtön, keski-ikäinen mies, jonka koulutus peruskoulu ja ainoa työhistoriassa tämä paikka.
Juu, tiedän, ei ole arvaus.
No niin yp-hullu, oisko jo aika tehdä jotain muuta ja ns. hankkia elämä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yp ei voi sulkea, muuten alkaa olla koko paikka suljettu. Ketju on liekkinä joka päivä -yp nostaa sen. Mitään työntekijää ei tarvita deletoimaan omia kirjoittelujaan. Sitten on niinku työtön, keski-ikäinen mies, jonka koulutus peruskoulu ja ainoa työhistoriassa tämä paikka.
Mä en ainakaan ole töissä ylläpidossa ja kirjoitan tänne joka päivä..
Olen varmaan ainoa? Tässä alkaa jo epäilykset heräämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan ole töissä ylläpidossa ja kirjoitan tänne joka päivä..
Olen varmaan ainoa? Tässä alkaa jo epäilykset heräämään.
Et ole, tuo yksi vain elää harhoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastatko minua vielä? Jos kyllä, niin miksi?
Olet liian ihana, että pystyisin olemaan rakastamatta. Olet kuin minun puuttuva palanen.
Vaikka kuinka yritän sovittaa tätä meidän palapeliä yhteen, en jotenkin saa paloja sopimaan. Se tässä vähän niinkuin on ongelmana.
Tämä palsta on sellainen palapeli, jossa on paljon melkein samannäköisiä paloja. Saamasi vastaus olisi voinut olla sanasta sanaan myös minulta ;) (vaikka välttelen rakkaus -sanan käyttöä täällä). Kuulostaa siltä, että yrität koota palapeliä yksin etkä yhdessä rakkaasi kanssa, oletko varma että se on paras tekniikka? (sivusta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaani on A-nainen.
Monta kirjainta kaivattusi ja sun etunimissä on yhteensä?
Syntymäajasta miinustetaan kadunnumero, jossa kohtasimme. Ja edelleen kohtaamisen vuosiluku.
Ole hyvä rakkaani, nainen ( tark.huom).
Mikä estää oleen IRL kaivattusi A-naisen kanssa? Vai näätteks te?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet liian ihana, että pystyisin olemaan rakastamatta. Olet kuin minun puuttuva palanen.
Vaikka kuinka yritän sovittaa tätä meidän palapeliä yhteen, en jotenkin saa paloja sopimaan. Se tässä vähän niinkuin on ongelmana.
Voisitko vähän tarkentaa? Olisi mielenkiintoista kuulla.
Rakas, piditkö sä koskaan musta vai tulkitsinko sun katseet väärin?
Sain äsken Hei-viestin tuntemattomasta numerosta. Kun muuta ei kuulunut, ehdin jo hölmösti toivoa että se olet sinä. Yritin malttaa mieleni mutta en voinut sille mitään, heräsin henkiin ja tunsin kuinka jalat lakkasivat kantamasta. Selitykset sinkoilivat mielessäni ja tiesin tarkalleen mitä sinulle vastaisin, jos se vain olisit sinä. Kuka muu se olisi voinut olla!
Viimein puhelin piippasi. Ystäväni lapsi se vain laittoi viestin. Pojankoltiainen, kohta esiteini. Tainnut ihastua äidin kaveriin, sellaisia ne pikkupojat on. Pusersin hyväntuuliset toivottelut lapsenmieleltäni ja kun suljin viesti-ikkunan, maailma menetti taas värinsä.
Minulla oli lapsena kirja, jossa peikko varasti kaikki värit ja vei ne luolaansa. Nyt sillä on sinun kasvosi.
Vierailija kirjoitti:
No niin yp-hullu, oisko jo aika tehdä jotain muuta ja ns. hankkia elämä?
Miksi huolehdit asiasta, thanks, ei tarvitse. Tämä on aihe vapaa, ala deletoida jos haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian paljon kaikkea, vaikea selittää. Itse tiedät myös jos olet hän.
Ehkä haluan että kaikki jää selvittämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian paljon kaikkea, vaikea selittää. Itse tiedät myös jos olet hän.
Pitäisikö meidän puhua tämä auki kahdestaan? Itse kaipaisin sitä. Kahdestaan voitaisiin puhua yksityiskohdistakin. Nyt kaikki perustuu liikaa oletuksiin.