Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, jos lähtisin pienelle matkalle yksin, niin olisiko sinulla kiinnostusta lähteä mukaan?
Kannattaa vinkata suunnitelmistasi oikeassa elämässä. Jos kaivattuni pyytäisi kasvotusten, lähtisin.
Onko kaivattusi joku näistä: E-nainen, A-nainen vai Heidi?
Itse asiassa on, mutta en ole koskaan kaipaillut häntä millään noista nimenomaisista 'nimimerkeistä'.
Mikä noista?
Miksi kiinnostuit nimenomaan minun vastauksestani?
Olen aivan varmasti väärä mies.
No, jonkinlaisena vinkkinä, että itse kysyisin samaa asiaa jokseenkin näin:
"Nainen. Jos lähtisin pienelle matkalle (yksin), olisiko sinulla kiinnostusta lähteä mukaani?"
Millä kirjaimella nimesi alkaa mies? T.E
NAINEN (on hyvä muistaa aina korostaa). Minun, mies, nimesi alkaa kirjaimella, joka on aakkosten alkupuolella. Osuiko nainen?
Ps. Matkaa en maksa sulle.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on varmaan ollut kamala elämä kun siitä on tullut tuollainen. Säälittää :(
Me kärsitään siitä vain tätä ketjua lukiessa mutta sen koko elämä on noin ahdistava, huh. Samaa luuppia päivästä toiseen.
Joo, mutta S-n-makn-serni maksaa sille hyvin mmod-aamisesta eli koneen äärellä kyhjöttämisestä ja kultamokan latkimisesta aamu seittemän ja ilta yhentoista välillä. Ja välillä aina pyrkii toisten koneille ja alapeukuttaa ensimmäisenä toisten viestejä. Tästä on puhuttu toistuvasti palstalla jo parin vuoden ajan eri ketjujen yhteydessä. T_rollaa työkseen, poistaa asiallisia viestejä ja nauttii aiheuttamastaan hämmennyksestä; miksi tällaista luonnetta kutsuttiinkaan?
Vierailija kirjoitti:
Rakastatko minua vielä? Jos kyllä, niin miksi?
Olet liian ihana, että pystyisin olemaan rakastamatta. Olet kuin minun puuttuva palanen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, jos lähtisin pienelle matkalle yksin, niin olisiko sinulla kiinnostusta lähteä mukaan?
Kannattaa vinkata suunnitelmistasi oikeassa elämässä. Jos kaivattuni pyytäisi kasvotusten, lähtisin.
Itse asiassa on, mutta en ole koskaan kaipaillut häntä millään noista nimenomaisista 'nimimerkeistä'.
Mikä noista?
"Nainen. Jos lähtisin pienelle matkalle (yksin), olisiko sinulla kiinnostusta lähteä mukaani?"
NAINEN (on hyvä muistaa aina korostaa). Minun, mies, nimesi alkaa kirjaimella, joka on aakkosten alkupuolella. Osuiko nainen?
Ps. Matkaa en maksa sulle.
Joo en mäkään ajatellut sun matkaa maksaa. Enkä taida enää haluta sua matkaseuraksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä noista?
Äidin kielen opettaja?
Vierailija kirjoitti:
Jos E-nainen kysyisi tuota E-mieheltä, vastaukseni on myönteinen. Eli ei kielteinen
Vierailija kirjoitti:
M@dehullu-palstapersujankkaaja ja harhainen olettaja-jankkaaja ovat tämän ketjun syöpä.
Ensimmäinen kirjoittaa niitä kielellisesti töksähteleviä viestejä siitä, kuinka koko palsta on jonkun ”vanhan tutun” hallinnassa ja syyttää milloin ketäkin häneksi.
Jälkimmäinen omii ihan tavallisia kaipausviestejä luullen niitä ilmeisesti jonkun dumppaamansa miehen teksteiksi, ja sitten rääpii ja ilkeilee kaikkea ihan älytöntä ja typerää hänkin milloin kullekin.Vai ovatkohan nämä yksi ja sama henkilö?
Miksi ne on just tässä ketjussa??? Tämä on av:n paras ja vilpittömin ketju, useina päivinä en jaksa muita avatakaan kun hommapoikien paskat provot ei nappaa. Niin sitten just tähän on pesiytynyt jotain täysiä sekopäitä, jotka suoraan haukkuu ja käy muiden kirjoittelijoiden kimppuun. Ja jää vielä jankuttamaan, vaikka muut yrittävät palata ketjun aiheeseen.
Kuten tuolla edellä jo sille hullulle itselleenkin totesin, asiattomat viestit voi ilmoittaa asiattomiksi. Meinaan vastedes ilmoittaa tästä ketjusta jokaisen tekstin, joka menee toisen kirjoittelijan ahdisteluksi tai nimittelyksi tai muuksi sekoiluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M@dehullu-palstapersujankkaaja ja harhainen olettaja-jankkaaja ovat tämän ketjun syöpä.
Ensimmäinen kirjoittaa niitä kielellisesti töksähteleviä viestejä siitä, kuinka koko palsta on jonkun ”vanhan tutun” hallinnassa ja syyttää milloin ketäkin häneksi.
Jälkimmäinen omii ihan tavallisia kaipausviestejä luullen niitä ilmeisesti jonkun dumppaamansa miehen teksteiksi, ja sitten rääpii ja ilkeilee kaikkea ihan älytöntä ja typerää hänkin milloin kullekin.Vai ovatkohan nämä yksi ja sama henkilö?
Miksi ne on just tässä ketjussa??? Tämä on av:n paras ja vilpittömin ketju, useina päivinä en jaksa muita avatakaan kun hommapoikien paskat provot ei nappaa. Niin sitten just tähän on pesiytynyt jotain täysiä sekopäitä, jotka suoraan haukkuu ja käy muiden kirjoittelijoiden kimppuun. Ja jää vielä jankuttamaan, vaikka muut yrittävät palata ketjun aiheeseen.
Kuten tuolla edellä jo sille hullulle itselleenkin totesin, asiattomat viestit voi ilmoittaa asiattomiksi. Meinaan vastedes ilmoittaa tästä ketjusta jokaisen tekstin, joka menee toisen kirjoittelijan ahdisteluksi tai nimittelyksi tai muuksi sekoiluksi.
Niin, yp on hyvä ja alkaa deletoida! Go!
Kohta tämä ketju suljetaan. Näin veikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä noista?
"Ohis" eli en ole tuo aiempi mies, mutta oma nimeni alkaa E:llä. Eli terveisin,
E-mies
Miehelle... Älä välitä näistä erikoisista vastauksista mitä tulee joiltakin. En minäkään välitä. Niillä ei ole mitään vaikutusta mielipiteisiini. Kukaan ei tiedä mikä tilanne oli. En jaksa vastailla sellaisiin viesteihin missä ei ole mitään mihin tarttua erityisesti. Kolahtaa.. Eihän me puhuttu ääneen mistään eikä jätetty hyvästejäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on Alttein, aulein ja herkin yleisö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastatko minua vielä? Jos kyllä, niin miksi?
Olet liian ihana, että pystyisin olemaan rakastamatta. Olet kuin minun puuttuva palanen.
Vaikka kuinka yritän sovittaa tätä meidän palapeliä yhteen, en jotenkin saa paloja sopimaan. Se tässä vähän niinkuin on ongelmana.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaani on A-nainen.
Monta kirjainta kaivattusi ja sun etunimissä on yhteensä?
Vierailija kirjoitti:
Mies, miksi et voisi sanoa edes pienen pientä tunnistetta?
Ei halua alapeukkuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kaikki viestit Heidille. Toi yksi vaan.
Kenelle muulle kirjoittelet täällä Heidin lisäksi?
No, sulle sitten tiedoksi, että en halua olla yksi yritys kymmenestä eri pokasta.
En ole väittänytkään kirjoittavani muille. En kaipaa ketään muuta.
Kaikkia noita, mieluiten yhtäaikaa.
Ystävyyskin kävisi, mutta en ehkä rakastajaksi kuin yhtenä kumppanuuden osana.
Eli jos oltaisiin ystäviä, pidettäisiin se tosiaan pelkästään platonisena.