Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisen haluaisit sen meidän kohtaamisen olevan jos se joskus tapahtuu? Nopea tervehtiminen ohimennen vai jotain muuta?
Valitsin tietoisesti sanan ’kohtaaminen’ enkä esim. näkeminen tai tapaaminen, sillä on eri asia kohdata kuin nähdä tai tavata.
Kohtaamista siis toivon, en mitään ohimennen morottelua.:)
Naiselta miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisen haluaisit sen meidän kohtaamisen olevan jos se joskus tapahtuu? Nopea tervehtiminen ohimennen vai jotain muuta?
Valitsin tietoisesti sanan ’kohtaaminen’ enkä esim. näkeminen tai tapaaminen, sillä on eri asia kohdata kuin nähdä tai tavata.
Kohtaamista siis toivon, en mitään ohimennen morottelua.:)Pillua, purtavaa, pedit ja piilopaikka kahdelle.
En tarvitse piusaa tai piilopaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkaiset nykyään somekuvia, joissa näkyy vain puolet tai 1/3 sun kasvoista. Miksi? Olet komea mies. Haluaisin nähdä sinut kokonaan. Olet rakas. Älä peittele itseäsi, vaikka olet vanhentunut. Olet silti komea. Älä häpeä itseäsi vaan kanna itsesi ja kilosi ylpeästi, mies.
Kiitos kannustuksesta. Kaiketi. Olenko vanhentunut yhtä ihanasti kuin Ron Jeremy?
Vähintään. Ja alapeukuttajille tiedoksi: kyseessä ei ole varattu vaan sinkku, jolla ei ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtaamista siis toivon, en mitään ohimennen morottelua.:)Naiselta miehelle?
Juu :)
Jos olet tunnistanut mielestäsi täältä itsellesi osoitetun anonyymin viestin/viestejä peukuta ylös joo, alas ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin viettää kanssasi aikaa kahdestaan, sinua hellästi rakastaen.
M
Ei tää ikävä vaan hälvene vaikka kuinka yritän.
R
Mitä sinä mies ajattelet minusta nyt kun ei olla nähty ikuisuuksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin viettää kanssasi aikaa kahdestaan, sinua hellästi rakastaen.
Möööh, hän ei ikinä kirjoittaisi noin eli en ole kaivattusi.;(
Hyvää yötä rakas E-nainen
T. E-mies
Sillä teidän keskuuteenne on pujahtanut eräitä ihmisiä... He likapilkkuina teidän rakkausarerioilla julkeasti kemuilevat ja itseään kestitsevät. He ovat vedettömiä tuulten ajeltavia pilviä, paljaita syksyisiä puita, hedelmättömiä, kahdesti kuolleita, juurineen maasta reväistyjä, rajuja meren aaltoja jotka vaahtoavat omia häpeitään.
JUUDAAN KIRJE, Raamattu.
Tänä yönä sinulla olisi mahdollisuus pujahtaa viereeni nukkumaan ;) Saattaisin kyllä pelästyä pahemman kerran ;D
Suljen silmäni, kuvas nään
mä tunnen sen, oot lähelläin..
Tää tunne repii mut rikki. Toivottavasti sulla on kaikki hyvin. Ehkäpä unissani olen sun lähelläsi. Öitä.
Vierailija kirjoitti:
Suljen silmäni, kuvas nään
mä tunnen sen, oot lähelläin..Tää tunne repii mut rikki. Toivottavasti sulla on kaikki hyvin. Ehkäpä unissani olen sun lähelläsi. Öitä.
Jos olisit kaivattuni, sanoisin että olen rikki minäkin. En tiedä miten tämä menee ohi.
Hyvää yötä rakas.
Musta on hellyttävä ajatella että sinä olet herkkä. Herkkä myös kiihtymään nollasta sataan. Tunsin sen pienistä ja isoista henkäyksistä... En sais miettiä tällaisia. Hyvää yötä kuitenkin pikkuinen..
Kauniille naiselle kirjoitti:
En ole unohtanut sinua, vaikka jo yli kaksi vuotta on kulunut siitä kun viimeeksi tavattiin. Sä olit jo silloin päättänyt, että se oli viimeinen kerta. Silloin en sitä ymmärtänyt ja jäin sua lohduttomasti kaipaamaan, kun katosit mun tavorittamattomiin. Ymmärrän, ettei sulla ollut silloin muuta mahdollisuutta ja olen itse asiassa ylpeä sun vahvuudestasi, kun pidit pääsi ja lähdit. Se teki musaa tosi kipeää. En ole ikinä surrut mitään niin paljon kuin sitä etten sua saanut. En mä olisi edes sua saanut silloin haluta ja molemmat me se tiedettiin. Olin silti silloin valmis ihan kaikkeen, jos olisit tullut edes vähän vastaan. Ehkä me saadaan joskus uusi mahdollisuus.
Miks ihmeessä sä kuvittelet, että tulis toinen mahis jos nainen on sut jo kertaalleen paskiaiseks todennut ja helvataan elämästään heivannut??
Vierailija kirjoitti:
Kauniille naiselle kirjoitti:
En ole unohtanut sinua, vaikka jo yli kaksi vuotta on kulunut siitä kun viimeeksi tavattiin. Sä olit jo silloin päättänyt, että se oli viimeinen kerta. Silloin en sitä ymmärtänyt ja jäin sua lohduttomasti kaipaamaan, kun katosit mun tavorittamattomiin. Ymmärrän, ettei sulla ollut silloin muuta mahdollisuutta ja olen itse asiassa ylpeä sun vahvuudestasi, kun pidit pääsi ja lähdit. Se teki musaa tosi kipeää. En ole ikinä surrut mitään niin paljon kuin sitä etten sua saanut. En mä olisi edes sua saanut silloin haluta ja molemmat me se tiedettiin. Olin silti silloin valmis ihan kaikkeen, jos olisit tullut edes vähän vastaan. Ehkä me saadaan joskus uusi mahdollisuus.
Miks ihmeessä sä kuvittelet, että tulis toinen mahis jos nainen on sut jo kertaalleen paskiaiseks todennut ja helvataan elämästään heivannut??
No kun on Universumin lahja eikä paskiainen- omasta mielestään. Sanoppa nyt tollaselle että kuule se oli nyt tässä, piste.😅😂
Hyvää yötä, rakas. Niin valtava ilo aina siitä pienestä toivosta, että saisimme yhteistä aikaa. Ja kun se ei toteudu, niin tuntuu, että jäljelle jää vain tyhjyys. Jos tämä ei ole rakkautta, niin mikä sitten? Iloa sinulle, sillä sinä olet minulle rakkain. Nuku hyvin.
Näin minäkin ajattelen. Harmi kun kadotimme toisemme matkan varrelle.