Joku lähettänyt 607 kpl työpaikkahakemusta eikä ole saanut töitä, mitä järkeä?
Eikö tuo työttömien järkyttävä kyykytys voitais jo lopettaa?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vaan 60? Mulla 200
Opettele LUKEMAAN!
Noin vähä....
Viime vuonna laitoin vähintään yhden joka päivä.
Nolla kutsua haastatteluun.
Yli 10 vuotta työttömänä, muutama vuosi eläkkeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Noin vähä....
Opettele LASKEMAAN!
Noin vähän? Konalan puppatrolli väittää aina paskaketjuissaan lähettäneensä vaatimattomat 11000 hakemusta...
"Hulluutta on tehdä samaa asiaa uudestaan ja uudestaan ja odottaa erilaisia tuloksia." -Albert Einstein
Eikös siinä jutussa tavallaan myös kerrottu, että työttömät hakee työpaikkoja, mutta eivät halua töitä. Kerrottiin, että laittavat jo työhakemukseen etteivät halua tulla valituksi.
Kyllähän jotkut huutelee, että työttömyyskorvaus juoksee kun vain tekee neljä työpaikkahakemusta kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan 60? Mulla 200
Opettele LUKEMAAN!
Sori känyllä jäi 7 näkyvistä
No ihan uskottavaa. Hain 90-luvulla 492 työpaikkaa. Pääsin n. 10 haastatteluun ja lopulta tarjottiin jopa kahta eri työpaikkaa. Oli ,se älytöntä, jos on nytkin!
Vierailija kirjoitti:
Vaan 60? Mulla 200
Yli kolme kertaa enemmän kuin sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Noin vähä....
Vuoden ajan yksi päivässä on noin 356. Tuo on laittanut 607. Onko se sinusta vähän verrattuna omiisi?
Vierailija kirjoitti:
"Hulluutta on tehdä samaa asiaa uudestaan ja uudestaan ja odottaa erilaisia tuloksia." -Albert Einstein
No mutta, sehän ei ole työttömien valinta vaan heidän on ihan pakko. Ei nyt aleta työttömiä siitä syyllistämään ja hulluiksi nimittelemään.
Eikö tuon hyödyttömän pummin voisi jo lopettaa. Toinen vaihtoehto on että tuet pois ja yrittäjänä rikastumaan. Työttömänä laiskottelevat tuhosivat kansantalouden ja ne on laitettava vastuuseen teoistaan kovimman kautta.
Vierailija kirjoitti:
Eikös siinä jutussa tavallaan myös kerrottu, että työttömät hakee työpaikkoja, mutta eivät halua töitä. Kerrottiin, että laittavat jo työhakemukseen etteivät halua tulla valituksi.
Kyllähän jotkut huutelee, että työttömyyskorvaus juoksee kun vain tekee neljä työpaikkahakemusta kuukaudessa.
Ei sellaista laiteta ellei haluta karenssia. Älä usko kaikkea mitä sinulle työttömien halveksimiseksi uskotellaan.
Olisiko koulussa kannattanut opetella jotain hyödyllistä kuten lukemaan, kirjoittamaan ja laskemaan vai mikä mättää hakijalla. Sen ymmärrän että kukaan ei halua palkata mitään osaamattomia, haisevia, tatuoituja, läskejä, suomen kieltä osaamattomia yms.
Olisi varmaan tehokkaampaa tehdä vähemmän mutta parempia hakemuksia. Ei tuollaista hakemusmäärää kukaan pysty kohdentamaan mihinkään työpaikkaan, joten ne on bulkkipaskaa: geneerisiä haennyttätäkinpaikkaamuttenjaksaajatella -mukahakemuksia.
En mäkään enää tosissani viitti hakea. Turhaa hommaa. Persut ja kokkarit kusi homman.
Naurattaa ihan. Mitä porukat valittaa ettei töitä olisi. Kyllä niitä on, mutta niille on jo tekijät. Kyykytikyy😁
Terveisin työtön 595€/kk
Mut hei, onneksi ei ole lapsia, voin aina pakata rinkan täyteen ja lompsia vaikka hollantiin töihin. Mikäs pakko se täällä on asua?
Kyllä minä ainakin uskon. Olen itsekin lähettänyt satoja hakemuksia, muutamaan haastatteluun on tullut kutsu, vielä en ole päässyt töihin.
Perustulo