Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Ihastuminen, rakastuminen ja rakkauden tunteet laittavat pään ja kehon sekaisin. Kyllä siinä "normaalikin" ihminen ilman mitään diagnooseja sekoaa, tunteet viskelee laidasta laitaan, alkaa ajattelemaan milloin mitäkin. (sivusta)
Nykyään tuntuu että normaalista vähänkin poikkeava saa jonkun mt-diagnoosin tai mt-lausunnon. Miksi ei anneta tilaa normaalille tuntemiselle ja tunteille? (sivusta taas tämäkin)
Vierailija kirjoitti:
Ihastuminen, rakastuminen ja rakkauden tunteet laittavat pään ja kehon sekaisin. Kyllä siinä "normaalikin" ihminen ilman mitään diagnooseja sekoaa, tunteet viskelee laidasta laitaan, alkaa ajattelemaan milloin mitäkin. (sivusta)
Tiedän ja muistan. En kuitenkaan itse koskaan tuntenut mitään vihaa sitä ihmistä kohtaan joka herätti (ja herättää vieläkin) suuria tunteita.
Ikävääääääääääää. Tule mun luo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen, että jonain päivänä päädymme vastatusten ja sinä hymyilet kuin silloin. Nauramme kuinka elämä on vienytkään meitä mukanaan ja antanut paljon. Kuin ohimennen mainitsisin sinulle miten ihastunut silloin joskus sinuun olin ja sinä hämmästyisit, kaikesta huolimatta et olisi arvannut että se olin minä. Väärinkäsitystä, hirvittävä määrä väärinkäsitystä, sinäkin olit tuntenut saman, mutta et uskaltanut, se oli liian hullua, niin harvinaisen vahva tunne. Ja minä olin kaiken aikaa oikeassa, olisit ollut hän, joka on mahdoton ohittaa, unohtaa. Kuinka olimme hölmöjä ja kävelimme pelokkaina toisistamme ohi, vaikka sydän huusi henkihieverissä pysähdy, älä mene, jää tähän! Tässä hän nyt oli, sinun suuri rakkautesi. Olit onnekas kun sait kokea jotain sellaista. Katsoisin sinua hiljaa hetken ennen kuin tiemme erkanisivat. Ja vaikka se rakkaus jäi tapahtumatta, lopulta elämä meni kuitenkin juuri niin kuin piti, ajattelisimme kumpikin, emmekä katsoisi taakse.
Tämä on kaunista, mutta niin surullista. Mieluummin sitä ottaisi ei niin kauniin, mutta edes jokseenkin onnellisen lopun.
Onnellinen yksille mutta ei kaikille. Kenen onni on tärkein?
Jos kaksi oikein toisiaan rakastaa ja pysyvät silti erossa, ovat he varmaankin onnettomia. Ja sitten on ne mahdolliset perheet, jotka vaistoavat ettei se rakastunut ole onnellinen ja haluaisi jotain muuta. Perhekään ei voi hyvin tai ainakaan minä en voisi voida, jos minun kumppani haluaisi jotain muuta. Itse näkisin, että useamman on mahdollista olla onnellinen rakkauden voittaessa. Muussa tapauksessa yhtälössä on koko ajan kaksi onnetonta. Toisessa tapauksessa kaikkien aikuisten on mahdollista olla onnellisia. Lapset kyllä huomaavat jos vanhempien suhde ei ole kunnossa ja silloin on parempi kaksi onnellista vanhempaa uusine kumppaneineen kuin hampaat irvessä yhdessä, mutta onnettomina. Ehkä muut eivät tarvitse kumppaniltaan sitä tunnetta, että hän todella rakastaa juuri minua. En pystyisi olemaan muutoin toimivassa suhteessa jos tietäisin etten ole ykkönen. Vaikea sen päälle olisi rakentaa toimivaa, tunnelmaltaan lapsille varmaa perhettä, ainakin minun olisi.
Minä, minun, minua, etten ole ykkönen, minun. Siinäpä vasta epäitsekäs ja toiset huomioiva ihminen! Kaikenlaisia selityksiä sitä aina löytyykin tilanteen ja petoksen niin vaatiessa. Vaikka ajatellaan sitten lasten puolesta jos ei muuta enää keksitä. Ps. Kuka ja mikä takaa että eron jälkeen on kaksi onnellista vanhempaa uusine kumppaneineen? Puhumattakaan heittopusseista? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppi, koska alkaa oikeasti vaikuttamaan että suurimmalla osalla ei ole kaikki ihan kunnossa.
Onko sinulla mt-diagnoosia? Jos ei ole niin painakaa nuoli ylös, jos on niin nuoli alas.
Tarkoititko sää gallupin laatija että sää tota noin niin voisit jotenkii olla avuksi heille jotka apua tarvii vai mikä motiivi, mitä sää ajattelit tällä gallupilla?
Hän on taitava diagnoosin tekijä peruskoulupohjalta ja arvioimaan lääkitystä ja psykoterapian toimivuutta.
Osaamista myös lihavuuden hallintaan ja etnisten ryhmien genetiikkaan ja käytökseen liittyen. Naisten käyttäytyminen myös vahvuusaluetta.
Hän tekee arvion jalona ilmaiseksi, tulkitsee ja ratkaisee Googlen avulla! Homot älkööt vaivautuko.
IKÄVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ja muistan. En kuitenkaan itse koskaan tuntenut mitään vihaa sitä ihmistä kohtaan joka herätti (ja herättää vieläkin) suuria tunteita.
Niin, toisilla täällä on kaivattunsa kanssa sellainen historia, ettei vihan tunteetkaan ole vieraita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään minulle selvisi lopullisesti se, että en ole merkannut sinulle yhtään mitään. Olen ollut vain yksi pano muiden joukossa.
Minä niin rakastuin sinuun. Avasin sulle sydämeni, kerroin paljon asioistani sinulle. Mulla lli mukana tässä elämäni. Riskeerasin paljon vuoksesi, mutta näemmä ihan turhaan.
Heippa! Nyt me jatketaan tästä ihan eri suuntiin ja taakseni en enää vilkuile. Turha enää yrittää huomenna saada mieltäni muuttumaan. Päätös tulee pysymään. Sulla on ollut jo niin monta mahdollisuutta ja olet ne kaikki hukannut.
Voi ettää eeeiiih!! Kuin se nyt tuollaisen sun kaltaisen Universumin lahjan on mennyt potkiin kauemmaksi? Olitko kuitenkin sittenkin yhtä paskiainen häntä kohtaan, kuin mikä viestistäsikin välittyy että olet paskiainen 😂😂😁😂
Olet juuri niin sekaisin kuten arvelinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, toisilla täällä on kaivattunsa kanssa sellainen historia, ettei vihan tunteetkaan ole vieraita.
Miksi kaivata vihattua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaivata vihattua?
Kuule kun tilanteet ja ihmiset eivät ole mustavalkoisia joko/tai-kokonaisuuksia, eikä vihan tunteet sulje pois rakastamista.
Huom: täällä vihan tunteita ilmaiseva ihminen tuskin VIHAA sitä ihmistä kuitenkaan, aika harva ketään vihaa vaikka vihaisia joskus ovatkin.;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollaisessa vaiheessa täältä viestien omiminen viittaa siihen, että mielenterveys ei ole todellakaan kunnossa. Harhaisia hulluja, joiden pitäisi ihan omaksi parhaakseen lopettaa internetin käyttäminen. Ei mene enää ihastumisesta johtuvan "psykoosin" piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään minulle selvisi lopullisesti se, että en ole merkannut sinulle yhtään mitään. Olen ollut vain yksi pano muiden joukossa.
Minä niin rakastuin sinuun. Avasin sulle sydämeni, kerroin paljon asioistani sinulle. Mulla lli mukana tässä elämäni. Riskeerasin paljon vuoksesi, mutta näemmä ihan turhaan.
Heippa! Nyt me jatketaan tästä ihan eri suuntiin ja taakseni en enää vilkuile. Turha enää yrittää huomenna saada mieltäni muuttumaan. Päätös tulee pysymään. Sulla on ollut jo niin monta mahdollisuutta ja olet ne kaikki hukannut.
Voi ettää eeeiiih!! Kuin se nyt tuollaisen sun kaltaisen Universumin lahjan on mennyt potkiin kauemmaksi? Olitko kuitenkin sittenkin yhtä paskiainen häntä kohtaan, kuin mikä viestistäsikin välittyy että olet paskiainen 😂😂😁😂
Eli olet paskiainen, joka ei vaan tajua ettei kelpaa sille toiselle. Voi sua, on varmasti kova kolaus kun olet kuvitellut itsesi vähintään Universumin lahjaksi, jolle ei sanota ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollaisessa vaiheessa täältä viestien omiminen viittaa siihen, että mielenterveys ei ole todellakaan kunnossa. Harhaisia hulluja, joiden pitäisi ihan omaksi parhaakseen lopettaa internetin käyttäminen. Ei mene enää ihastumisesta johtuvan "psykoosin" piikkiin.
Okei, tässä siis puhuttiinkin vain niistä vihaisista jotka ”omii” toisten viestejä?
Itsekin olen täällä joskus (useammankin kerran ja pidemmän ajanjakson ajan) purkanut vihaani, mutta kirjoitin kyllä omat viestini enkä luullut kenenkään täällä kirjoittavan minulle tai minusta.
Kuvittelin, että tässä nyt paheksuttiin yleisesti kaikkia niitä, jotka ilmaisevat aggressioitaan täällä, mutta ilmeisesti mielisairauden raja meneekin toisten viestien ”omimisessa”?
Onko siis mielisairasta kokea ja purkaa vihan tunteita, vai omia viestejä ja kuvitella täällä olevien viestien olevan itselle tarkoitettuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet paskiainen, joka ei vaan tajua ettei kelpaa sille toiselle. Voi sua, on varmasti kova kolaus kun olet kuvitellut itsesi vähintään Universumin lahjaksi, jolle ei sanota ei.
Sivusta kysyttävä, että mikä on sinun motiivisi vitt uilla tuolle kirjoittajalle? Kyllä munkin mielestä tossa tilanteessa tyhmää laittaa tuollainen viesti jollekin anonyymille foorumille kun pitäisi ihan itsensä takia selvittää kasvotusten oikean ihmisen kanssa (väärinkäsitys aina mahdollinen enkä nyt 100% luottaisi naisena toisen naisen sanaan miehestä), mutta en nyt ihan ymmärrä miksi aiheen "kylähullun" pitää alkaa haukkumaan henkilökohtaisesti jotakin toista ihmistä. Meinasitko, että liittyy sinuun jotenkin? Onko vauvafoorumin ylläpidolla näppinsä pelissä tässäkin tapauksessa vai tunnistitko tuon kirjoittajan ylläpitäjäksi?
No voi Sari sun sentään... joo EN ole päässyt yli sun minihameista ja korkkareista. Tuskin kukaan on. Toivottavasti uudessa duunissa homma luistaa.
Olen rakas nyt siellä, missä näimme ensimmäisen kerran. Ilma on upean kesäinen. Se tuo mieleen muistoja sinusta. Tule, niin kerron sinulle kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, tässä siis puhuttiinkin vain niistä vihaisista jotka ”omii” toisten viestejä?
Itsekin olen täällä joskus (useammankin kerran ja pidemmän ajanjakson ajan) purkanut vihaani, mutta kirjoitin kyllä omat viestini enkä luullut kenenkään täällä kirjoittavan minulle tai minusta.Kuvittelin, että tässä nyt paheksuttiin yleisesti kaikkia niitä, jotka ilmaisevat aggressioitaan täällä, mutta ilmeisesti mielisairauden raja meneekin toisten viestien ”omimisessa”?
Onko siis mielisairasta kokea ja purkaa vihan tunteita, vai omia viestejä ja kuvitella täällä olevien viestien olevan itselle tarkoitettuja?
En ole lääkäri enkä pysty tekemään diagnooseja, mutta kyllähän se että omii viestejä viittaa siihen että kaikki ei ole kunnossa. Epätoivoisesti ihastuneena harhat nyt voidaan jotenkin selittää (ja menee ajan kanssa ohitse), mutta jos on kunnolla historiaa takana ja päättää tosissaan vastata johonkin yhden lauseen anonyymeihin viesteihin niin täyttä vihaa ja muita negatiivisia tunteita sisältävillä viesteillä niin ehkä avohoito ei ole oikea hoitomuoto.
Muutenkin mun on kyllä sanottava, että ehkä joku toinen aihe/foorumi voisi olla noille vihanpurkamisille tarkoitettu. Miksi sinun tarvitsee ne negatiiviset tunteet oksentaa sellaiseen ketjuun missä fiiliksen pitäisi olla positiivinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yp yllättäen deletoi, että tämä tyyppi ei ole the A. Se on joku muukin hiffannut tyypin itserakkauden, ylimielisyyden, harhaisuuden ja luonteen ilkeyden ja pimeyden ( suuruusharhoja). Viiteen vuoteen nähty, mutta oli aika iisi tunnistaa palstalta.
Juu uskon, eikä tämä ole mikään vittuilu galluppi. Yllättävän yleisiä ymmärtääkseni nykyään. Esimerkiksi yllättävän monilla nuorilla naisilla syömishäiriöitä jne jotka taidetaan nykyään laskea mt-ongelmiksi. Juuri tuosta syystä päätin laittaa kun jotkut käyttäytyvät todella sekavasti ja agressiivisesti. Melkein voisi sanoa, että vaarallisia jo tekstien perusteella, vaikka mitään suoria tappouhkauksia en muista lukeneenikaan.