Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
11521/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsuudenmaisemissa oli helpompi katsella tähtitaivasta. Vähemmän valosaastetta ja vähemmän pilviä. Tuijottelin tänään iltapäivällä kuuta. Viime kerrasta olikin aikaa.

Haluaisin nähdä sinun hymyilevän. Valitse lapsesi ja vaadi itsellesi enemmän aikaa. Saisinpa sinut edes todella hyväksi ystäväksi.

Tämä voisi olla mulle. Tuskinpa siltikään on. Samassa tilanteessa olevia on varmasti lukuisia. Kaipaan sinua mies, en saa sua pois mun päästä. Sä et halua nähdä minua kai. Hyvin olet onnistunut välttelemään. Kyllä tiedän että joskus katsot mitä mulle ”kuuluu”. En vain uskalla enää sanoa mitään. Ne ajatukset oli sinulle. Ei kenellekään muulle.

Mä ja mun sydän meni jotenkin lopullisesti rikki tässä hetki sitten. Elämässä sattuu kaikenlaista. Koitan päästä tästä eteenpäin. Ja pääsenkin. Tarvisin apua. Tarvisin sinua. Mutta en uskalla enää toivoa kun pelkään että menen vain enemmän rikki. En edes muista mikä se lapsellinen toivo vielä joku aika sitten oli, miten en nähnyt mitään.

Jospa sinulla kaikki hyvin.

Vierailija
11522/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minä kirjoitellut tänne edelleen, mutta jos ja kun oikeasti rakastan, minun on aivan pakko lopettaa tänne kirjoittaminen ja tukea ja rakastaa häntä mieluummin oikeassa elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11523/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä. Voisitko sinä kertoa missä ja miten haluaisit meidän tapaavan? Minä olen ehdottanut jo niin monenlaista. Rakastan sinua niin paljon, että jokainen päivä ilman sinua, aurinkoni, on liikaa. Hyvää yötä ja helliä suudelmia vartalollesi rakas.

Oletko se sama joka on saanut pakit kertaalleen whatsappissa?

Vierailija
11524/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen minä kirjoitellut tänne edelleen, mutta jos ja kun oikeasti rakastan, minun on aivan pakko lopettaa tänne kirjoittaminen ja tukea ja rakastaa häntä mieluummin oikeassa elämässä.

Olet ihana. Olisitpa minun hän. Mutta et kuitenkaan ole.

Vierailija
11525/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisivatpa muutkin kaipaavat yhtä rohkeita kuin sinä.

Vierailija
11526/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on ihan hyvä itsereflektoinnin väline.:)

Täällä konkretisoituu myös hyvin se, että vaikka rakastuminen onkin universaali tunne yleisinhimillisine piirteineen, voi erot kokemuksissa ja lähestymiskulmissa olla silti aivan valtavat.

Vierailija
11527/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukkaset tuli ja nyt etoo kaikki, varsinkin tää palsta. Mut hei, yritin ihan oikeesti, en vaan palstalla vaan oikeessa elämässä, onhan seki jo jotain.

Vierailija
11528/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukkaset tuli ja nyt etoo kaikki, varsinkin tää palsta. Mut hei, yritin ihan oikeesti, en vaan palstalla vaan oikeessa elämässä, onhan seki jo jotain.

Mitä kävi? Rohkaistuitko kertomaan tunteistasi tän ketjun innoittamana?

Vierailija
11529/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että uskalsit. Itse muistan edelleenkin, kuinka rakastunut olin erääseen naiseen vuonna 1998. Lopulta minun oli pakko sanoa ääneen, että rakastan vähän liikaakin. Hän sitten sanoi suoraan, että olen tulkinnut aivan oikein, että hän rakastaa minua ihmisenä valtavan paljon, mutta että siinä kaikki. Oli helpottavaa, että asiasta puhuttin, sillä sen jälkeen uskalsin ajatella muitakin naisia ja muutamaa kuukautta myöhemmin päädyin kuin päädyinkin yhteen erään puolitutun naisen kanssa, joka oli ollut salaa rakastunut minuun jo aika pitkään. En vain ollut tajunnut! Seurasi yli kymmenen vuoden avoliitto. Kumpikin nainen on tätä nykyä valitettavasti poissa elämästäni, mutta jokin osa minusta rakastaa heitä molempia edelleenkin.

Vierailija
11530/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen mun pää kääntyy katsomaan onko autosi ruuduissaan. Niin turhaan. Ei koskaan enää ole.

Vierailija
11531/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Once in a lifetime kirjoitti:

Rakastan sinua, koska lähelläsi on niin hyvä olla. Se on paikka, johon tahtoisi vain jäädä ja rakastaa. En ole ennen kokenut mitään vastaavaa. Jos tunnet samoin, niin katsotaan yhdessä mitä tämä on.

Aloittajan lisäyksenä vielä:

Olet koko ajan ajatuksissani.

Vierailija
11532/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Once in a lifetime kirjoitti:

Rakastan sinua, koska lähelläsi on niin hyvä olla. Se on paikka, johon tahtoisi vain jäädä ja rakastaa. En ole ennen kokenut mitään vastaavaa. Jos tunnet samoin, niin katsotaan yhdessä mitä tämä on.

Aloittajan lisäyksenä vielä:

Olet koko ajan ajatuksissani.

Kerro hänestä jotain? Mihin hänessä rakastuit? Tietääkö hän sinun tunteistasi?

Vierailija
11533/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on Anun kaipaaja?

Hevonperseessä. Ja hyvä niin.

Vierailija
11534/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaksesi saamasi rakkaus on yhtä suurta kuin se rakkaus, mitä jaat toiselle.

Niin se menee💕

Vierailija
11535/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennään joskus katsomaan tähtiä yöllä. Johonkin paikkaan, missä mikään ei häiritse meitä. Tähtien katselu on yksi romanttisimpia asioita, jonka tiedän. Rakastan tähtitaivasta ja voisin tuijottaa sitä ikuisuuden. Sinun kanssasi se olisi vielä parempaa. Voisin näyttää sinulle tähtikuvioitakin, jos et tunne niitä. Mieleeni tuli kylmä talviyö ja tähtikirkas taivas ja taivaankannen halki kulkeva linnunrata. Sinun kanssasi haluaisin jakaa ne hetket. Hyvää yötä sinulle ja kauniita unia. Nuku hyvin. 

Kaunis haave sinulla. Toivottavasti pääset joskus tähtitaivaan alle kaivattusi kanssa.

Vierailija
11536/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on Anun kaipaaja?

Hevonperseessä. Ja hyvä niin.

Oletpa ilkeä ihminen. Hän kirjoittaa kauniita viestejä kaivatulleen, mutta sinä osaat näköjään vain ilkeillä.

Vierailija
11537/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-mies😍❤😍

Vierailija
11538/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T-mies😍❤😍

Siis sulla on joku paha fiksaatio johonkin T-mieheen? Onks se tehnyt sulle jotain vai miksi täällä sekoilet?

Vierailija
11539/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa! :) Mäkin tein saman päätöksen viikkoja sitten ja paria tunnisteetonta viestiä lukuunottamatta pysynyt kannassa. Palstan lukeminen aiheuttaa muutenkin nykyään lähinnä pään pyörittelyä. Monelle tämä on ihan selvästi pelkkää fantasiaa ilman aikomustakaan tehdä mitään asioiden eteen. Se heille sallittakoon jos auttaa henkisesti.

En väitä tietäväni mitä rakkaus on, mutta tota sanaa ylikäytetään täällä, vaikka 1/3 viesteistä on syyllistäviä tai haukkuvia. Sen verran kuitenkin tiedän, että se on pyytteetöntä eikä silloin ajatella itsekkäästi. Nämä syyllistävät/haukkuvat ihmiset eivät osaa rakastaa eivätkä tule koskaan osaamaan.

Vierailija
11540/16650 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsuudenmaisemissa oli helpompi katsella tähtitaivasta. Vähemmän valosaastetta ja vähemmän pilviä. Tuijottelin tänään iltapäivällä kuuta. Viime kerrasta olikin aikaa.

Haluaisin nähdä sinun hymyilevän. Valitse lapsesi ja vaadi itsellesi enemmän aikaa. Saisinpa sinut edes todella hyväksi ystäväksi.

Tämä voisi olla mulle. Tuskinpa siltikään on. Samassa tilanteessa olevia on varmasti lukuisia. Kaipaan sinua mies, en saa sua pois mun päästä. Sä et halua nähdä minua kai. Hyvin olet onnistunut välttelemään. Kyllä tiedän että joskus katsot mitä mulle ”kuuluu”. En vain uskalla enää sanoa mitään. Ne ajatukset oli sinulle. Ei kenellekään muulle.

Mä ja mun sydän meni jotenkin lopullisesti rikki tässä hetki sitten. Elämässä sattuu kaikenlaista. Koitan päästä tästä eteenpäin. Ja pääsenkin. Tarvisin apua. Tarvisin sinua. Mutta en uskalla enää toivoa kun pelkään että menen vain enemmän rikki. En edes muista mikä se lapsellinen toivo vielä joku aika sitten oli, miten en nähnyt mitään.

Jospa sinulla kaikki hyvin.

Huh, onpa tuttuja tuntemuksia! Kävinkö juuri aikakoneella lähimenneisyydestä käsin kirjoittamassa tuon?

Ketju on lukittu.