Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Me taidetaan loppujen lopuksi olla niin erilaisia ettei edes kaveruudesta tulis mitään. Minä en oo mm. koskaan tykännyt juoda, käydä baareissa, en harrastanut irtosuhteita. Ei meillä ole varmaan mitään yhteistä lopulta. Sä oot elänyt ihan erilaisen nuoruuden. Mistä me edes puhuttais. Oon vähän kuin oisin aina ollut väärällä planeetalla.
Jos mietit tarkkaan niin ehkä se on juuri syy miksi ihastuin sinuun? Vähän kyllä loukkaavia olettamuksia toisen nuoruudesta. :/
“You'll never find a rainbow if you're looking down”
Tänään minulle tuli tunne että olet jo unohtanut minut mies. Olet ehkä löytänyt jo uuden. Olo on vähän haikea mutta kyllä tästä selviän jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tänään minulle tuli tunne että olet jo unohtanut minut mies. Olet ehkä löytänyt jo uuden. Olo on vähän haikea mutta kyllä tästä selviän jotenkin.
Miksi sinulle tuli sellainen tunne?
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua. Olisi ihana nähdä. Nyt tiedät, missä voimme sopia tarkemmin.
Jos olisi eräältä niin olisi ihana tulla sinne mutta en uskaltaisi.
Hymyilen kun ajattelen sua. Mun mahassa on perhosia kun saan sulta viestin. Odotan sovittua tapaamista jännittäen. Puhun hölmöjä sun seurassa ja olen näkemisen jälkeen onnellinen pöhkö.
Sä tiedät että pidän susta, tiedät että oot mun mielestä huippu tyyppi koska olen sen sulle kertonut. Sitä et tiedä, että olen ihastunut suhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulle tuli sellainen tunne?
En tiedä, jostain se vain tuli.
Jännä juttu kun tuossa jotkut keskustelee siitä päivästä jolloin ovat nähneet ekan kerran niin mietin omaa tapausta. En tiedä näkikö hän minua sinä päivänä kun oli se tilaisuus. Vaikka puhuin jotain siinä niin hän ei katsonutkaan minua. Vähän ihmettelin.
Virheitä koodissa.
Joku kivikaudella.
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu kun tuossa jotkut keskustelee siitä päivästä jolloin ovat nähneet ekan kerran niin mietin omaa tapausta. En tiedä näkikö hän minua sinä päivänä kun oli se tilaisuus. Vaikka puhuin jotain siinä niin hän ei katsonutkaan minua. Vähän ihmettelin.
Niin mäkin mietin. Mutta siitä on noiiin 16 vuotta ja pari viikkoa. Hittooko sitä päivälleen noin pitkälle muistaa :D
Vierailija kirjoitti:
Nimesi ponnahti äsken eteeni ruutuun. YES, vain aavistuksen omainen tunnereaktio jaa siihenkin sekoittui sellaista outoa, aavistuksen negatiivista värinää. Niinhän se on, poissa silmistä, poissa silmistä. Kaikella ystävyydellä: kateeks ei käy, pidä tunkkis. Toivottavasti ei koskaan kohdatakaan. Harmittaa vain nämä märehtimiseen hukkaan heitetyt vuodet.
Sä olet kyllä jotenkin niin reppana, ja niin kulahtanut kaikkine "pidä tunkkis" fraaseines jota tykkäät käyttää joka kerta, ku olet taas kerran hyvästejä jättämässä. Sun puupäähän ei mene tosiasia, että sua en ole takaisin ottamassa millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin mutta päivämäärät eivät olleet oikeat.
Huomioithan, että syötit tiedot seuraavasti:
User: voit vapaasti valita, mitä syötät
Group: minun sukunimeni muodossa Sukunimi, huomaa iso alkukirjain ja muut pienellä.
Password: Sinun sukunimesi muodossa Sukunimippkkvvppkkvv
Perässä olevat päivämäärät ovat muodossa esim. 010118060518
Eli Password esimerkki kokonaan: Sukunimi010118060518
Ensimmäinen pvm on päivä, jolloin näimme toisemme ensimmäisen kerran ja toinen pvm, jolloin näimme viimeksi. Ja vielä vinkkinä, että toisen päivämäärän toinen numero on viisi suurempi kuin ensimmäisen pvm:n toinen nro. Huomaa isot ja pienet kirjaimet. Chatti on kuin salasanalla lukittu huone, jossa molempien pitää olla samaan aikaan voidakseen keskustella kirjoittamalla.
Älkää vaan menkö tuonne. Johan tuo on enemmän kuin epäilyttävää, että tuo trollaa chatista joka helvetin päivä ja monta kertaa. Jotain vilunkia siinä on. Pakkomielle ainakin. Epätoivonenkin.
Se päivä sit koitti että lähdit. Ehkä pääsen tästä joku päivä, ehkä joskus sattumalta kohdataan ja olen tässä vieläkin. Ehkä joskus puhutaan.
Heippa sit. Oot ajatuksissa <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin mutta päivämäärät eivät olleet oikeat.
Huomioithan, että syötit tiedot seuraavasti:
User: voit vapaasti valita, mitä syötät
Group: minun sukunimeni muodossa Sukunimi, huomaa iso alkukirjain ja muut pienellä.
Password: Sinun sukunimesi muodossa Sukunimippkkvvppkkvv
Perässä olevat päivämäärät ovat muodossa esim. 010118060518
Eli Password esimerkki kokonaan: Sukunimi010118060518
Ensimmäinen pvm on päivä, jolloin näimme toisemme ensimmäisen kerran ja toinen pvm, jolloin näimme viimeksi. Ja vielä vinkkinä, että toisen päivämäärän toinen numero on viisi suurempi kuin ensimmäisen pvm:n toinen nro. Huomaa isot ja pienet kirjaimet. Chatti on kuin salasanalla lukittu huone, jossa molempien pitää olla samaan aikaan voidakseen keskustella kirjoittamalla.Älkää vaan menkö tuonne. Johan tuo on enemmän kuin epäilyttävää, että tuo trollaa chatista joka helvetin päivä ja monta kertaa. Jotain vilunkia siinä on. Pakkomielle ainakin. Epätoivonenkin.
Voi olla epätoivoinen. Voi olla pakkomielekin. Mitä se meille kuuluu? Jos sun ÄO olisi edes 100 niin ymmärtäisit, että eihän tuonne pääse tosiaan kuin se yksi ihminen chattityypin lisäksi. Sitä en ihan ymmärrä miksi tehdä noin vaikeaksi jos kumpikin tietää toistensa sukunimetkin, mutta mitäpä se mulle kuuluu... Joskus tietty vahvasti ihastuneena voi ajatella vähän liian monimutkaisesti asioita.
Nuoret muuten käyttää Kik chat sovellusta anonyymeihin tapaamisiin/keskusteluihin.
Tiedoksi vaan, että en unohda sua koskaan.
Vuosi vuodelta olemme lähempänä toisiamme.
Vierailija kirjoitti:
Vuosi vuodelta olemme lähempänä toisiamme.
Kuinka niin, oletko muuttanut?
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi vaan, että en unohda sua koskaan.
Kenelle?
Edelleen kaipaan sua. Ei se siitä ole mihinkään kadonnut vaikka sanotaan, että aika auttaa.
Näkemistä auttaa jos ehdotat tapaamista :)