Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
9261/16650 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdään täällä huomenna! 😊

Vierailija
9262/16650 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakas. Tule myöhemmin chattailemaan.

Kerro vähän tosta sun rakkaasta? Onko mies vai nainen? Ootte vaan 2 kertaa nähneet? Missä te näitte ton 2 kertaa?

Ihan sivusta kommentoitava, että teetköhän nyt noita moderaattorin hommia ihan oikein? Tarkoituksena on varmaan valvoa keskustelua ANONYYMILLA foorumilla, eikä liittyä mukaan keskusteluun tutkimalla keskustelijoiden viestihistoriaa I.P osoitteen perusteella? Toivottavasti joku laittaa tästä palautetta työnantajalle.

Sanoman hallitukselle vinkattu, selitteli että EN se minä ollut. Eiköhän se perille mene, kun useampi infoaa.

En tilaa tämän asian takia Sanoman lehtiä. Epäilen, että pääsee joihinkin tietokantoihin käsiksi missä tiedot tilaajista.

Epäilen, että itse sain tämän seuralaisen Ilta-Sanomiin kommentoituani. Silloin olin vielä hyväuskoinen.

Peruin muutaman lehden juuri tämän tajua ja sanoin sinne asiakaspalveluun, että syy on, että en luota, että ne tietokannat ovat turvassa ja jotkut ihmiset siellä luotettavia. Hyviä lehti olivat, että mitään muuta syytä ei ollut, että en jatkanut tilausta. Mutta lienemme yhdentekeviä ihmisiä.

Itse uskon tulleeni viime yönä marsilaisten kaappaamaksi vauvapalstan kautta. Onneksi ne katalat örkit ehtivät sädettää minut tänne takaisin juuri seitsemäksi ennen kuin heräsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9263/16650 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me taidetaan loppujen lopuksi olla niin erilaisia ettei edes kaveruudesta tulis mitään. Minä en oo mm. koskaan tykännyt juoda, käydä baareissa, en harrastanut irtosuhteita. Ei meillä ole varmaan mitään yhteistä lopulta. Sä oot elänyt ihan erilaisen nuoruuden. Mistä me edes puhuttais. Oon vähän kuin oisin aina ollut väärällä planeetalla.

Vierailija
9264/16650 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on ett onnen huipulta ei ole kuin pari työntöä sydämen pohhjalle!

Vierailija
9265/16650 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro vähän tosta sun rakkaasta? Onko mies vai nainen? Ootte vaan 2 kertaa nähneet? Missä te näitte ton 2 kertaa?

Ihan sivusta kommentoitava, että teetköhän nyt noita moderaattorin hommia ihan oikein? Tarkoituksena on varmaan valvoa keskustelua ANONYYMILLA foorumilla, eikä liittyä mukaan keskusteluun tutkimalla keskustelijoiden viestihistoriaa I.P osoitteen perusteella? Toivottavasti joku laittaa tästä palautetta työnantajalle.

Sanoman hallitukselle vinkattu, selitteli että EN se minä ollut. Eiköhän se perille mene, kun useampi infoaa.

En tilaa tämän asian takia Sanoman lehtiä. Epäilen, että pääsee joihinkin tietokantoihin käsiksi missä tiedot tilaajista.

Epäilen, että itse sain tämän seuralaisen Ilta-Sanomiin kommentoituani. Silloin olin vielä hyväuskoinen.

Peruin muutaman lehden juuri tämän tajua ja sanoin sinne asiakaspalveluun, että syy on, että en luota, että ne tietokannat ovat turvassa ja jotkut ihmiset siellä luotettavia. Hyviä lehti olivat, että mitään muuta syytä ei ollut, että en jatkanut tilausta. Mutta lienemme yhdentekeviä ihmisiä.

Itse uskon tulleeni viime yönä marsilaisten kaappaamaksi vauvapalstan kautta. Onneksi ne katalat örkit ehtivät sädettää minut tänne takaisin juuri seitsemäksi ennen kuin heräsin.

Tää oli hyvä. =) Aloitin keskustelun tästä moderaattorista ja keskustelu muuttui joksikin salaliittoteoriaksi. Ymmärtääkö ihmiset mitä moderaattori voi tehdä ja näkee? Ei se voi oikeastaan muuta tehdä kuin poistella viestejä palstalta ja lukita aiheita. Ei moderaattori mihinkään suurempiin tietokantoihin pääse, mutta foorumilla tosiaan näkee klikkauksella viestihistorian.

Eikö kukaan muu kiinnittänyt tässä joku päivä huomiota kun täällä joku kirjoitti jotain niin tämä moderaattori tuli kommentoimaan "omituinen tyyppi, etusivulla pohtii miksi naiset käyttää mielialalääkkeitä, pitäis varmaan itsensäkin popsia" tjsp.

Sitten kehtaa ehdotella mulle lääkkeitä (kun tulin sivusta kommentoimaan tätä meininkiä), jolla ei ole yhtään mt-diagnoosia eikä buranaa vahvempaa lääkekaapissa. Ettei nyt vaan olisi niin, että joku avohoitopotilas on päässyt Sanomalle töihin ehkä vähän liian vaativiin hommiin?

Vierailija
9266/16650 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta E. m>n.

Vierailija
9267/16650 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua. Olisi ihana nähdä. Nyt tiedät, missä voimme sopia tarkemmin.

Vierailija
9268/16650 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin mutta päivämäärät eivät olleet oikeat.

Vierailija
9269/16650 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää oli hyvä. =) Aloitin keskustelun tästä moderaattorista ja keskustelu muuttui joksikin salaliittoteoriaksi. Ymmärtääkö ihmiset mitä moderaattori voi tehdä ja näkee? Ei se voi oikeastaan muuta tehdä kuin poistella viestejä palstalta ja lukita aiheita. Ei moderaattori mihinkään suurempiin tietokantoihin pääse, mutta foorumilla tosiaan näkee klikkauksella viestihistorian.

Eikö kukaan muu kiinnittänyt tässä joku päivä huomiota kun täällä joku kirjoitti jotain niin tämä moderaattori tuli kommentoimaan "omituinen tyyppi, etusivulla pohtii miksi naiset käyttää mielialalääkkeitä, pitäis varmaan itsensäkin popsia" tjsp.

Sitten kehtaa ehdotella mulle lääkkeitä (kun tulin sivusta kommentoimaan tätä meininkiä), jolla ei ole yhtään mt-diagnoosia eikä buranaa vahvempaa lääkekaapissa. Ettei nyt vaan olisi niin, että joku avohoitopotilas on päässyt Sanomalle töihin ehkä vähän liian vaativiin hommiin?

Onko moderointi ulkoistettu jollekin firmalle.

En halua syyttää ketään, mutta tosiasia on, että useammat henkilöt ovat huomanneet tämän, että juuri tämän palstan kautta on hakkeroitu.

Koska useammalla on kokemus omien asiallisten, mutta jollekin henkilölle epämieluisten kommenttien salama nopea poisto niin tulee mieleen, että ei voi olla kukaan muu.

En tiedä Sanoman systeemiä enkä missään nimessä syyttää syyttömiä, mutta joku taho täällä tekee rikoksia jotka sallitaan.

Henkilö on itsevarma eikä pelkää kiinnijäämistä, se myös herättää ajatuksia...

Vierailija
9270/16650 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimesi ponnahti äsken eteeni ruutuun. YES, vain aavistuksen omainen tunnereaktio jaa siihenkin sekoittui sellaista outoa, aavistuksen negatiivista värinää. Niinhän se on, poissa silmistä, poissa silmistä. Kaikella ystävyydellä: kateeks ei käy, pidä tunkkis. Toivottavasti ei koskaan kohdatakaan. Harmittaa vain nämä märehtimiseen hukkaan heitetyt vuodet.

Vierailija
9271/16650 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimesi ponnahti äsken eteeni ruutuun. YES, vain aavistuksen omainen tunnereaktio jaa siihenkin sekoittui sellaista outoa, aavistuksen negatiivista värinää. Niinhän se on, poissa silmistä, poissa silmistä. Kaikella ystävyydellä: kateeks ei käy, pidä tunkkis. Toivottavasti ei koskaan kohdatakaan. Harmittaa vain nämä märehtimiseen hukkaan heitetyt vuodet.

Piti laittaa poissa silmistä, poissa mielestä. Ja on naiselle.

Vierailija
9272/16650 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin katkeralta silti kuullostat. Ihminen joka ei toisesta välitä eikä halua olla tekemisissä, ei lähde asiaa kirjoittelemaan erikseen millekään palstalle.

Kaikki vie aikansa. Voi viedä pitkään jos tuntee syyllisyyttä jostain.

Vierailija
9273/16650 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin, että täällä on ennen ollut tavallisia vauva. Fi, n keskustelijoita mideina. Pitääkö vielä paikkansa vai onko siirrytty johonkin firmaan?

Vierailija
9274/16650 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin katkeralta silti kuullostat. Ihminen joka ei toisesta välitä eikä halua olla tekemisissä, ei lähde asiaa kirjoittelemaan erikseen millekään palstalle.

Kaikki vie aikansa. Voi viedä pitkään jos tuntee syyllisyyttä jostain.

Ärsyttävää tyhjän pätemistä. Mistä h-tistä sä voit tän tilanteen tietää? Tätä näkee palstalla aivan kyllästymiseen asti. Kiinnostaa tietää, että miksi sun piti laittaa tuo kommentti varsinkin ketjussa, minkä idea on laittaa terveisiä eikä niinkään keskustella? Ohis

Vierailija
9275/16650 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomioithan, että syötit tiedot seuraavasti:

User: voit vapaasti valita, mitä syötät

Group: minun sukunimeni muodossa Sukunimi, huomaa iso alkukirjain ja muut pienellä.

Password: Sinun sukunimesi muodossa Sukunimippkkvvppkkvv

Perässä olevat päivämäärät ovat muodossa esim. 010118060518

Eli Password esimerkki kokonaan: Sukunimi010118060518

Ensimmäinen pvm on päivä, jolloin näimme toisemme ensimmäisen kerran ja toinen pvm, jolloin näimme viimeksi. Ja vielä vinkkinä, että toisen päivämäärän toinen numero on viisi suurempi kuin ensimmäisen pvm:n toinen nro. Huomaa isot ja pienet kirjaimet. Chatti on kuin salasanalla lukittu huone, jossa molempien pitää olla samaan aikaan voidakseen keskustella kirjoittamalla.

Vierailija
9276/16650 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

R haluaisin nähdä sut niin kovasti. Katsoa sun silmiin ja unohtaa kaiken muun.

Vierailija
9277/16650 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Group: minun sukunimeni muodossa Sukunimi, huomaa iso alkukirjain ja muut pienellä.

Ensimmäinen pvm on päivä, jolloin näimme toisemme ensimmäisen kerran ja toinen pvm, jolloin näimme viimeksi. Ja vielä vinkkinä, että toisen päivämäärän toinen numero on viisi suurempi kuin ensimmäisen pvm:n toinen nro. Huomaa isot ja pienet kirjaimet. Chatti on kuin salasanalla lukittu huone, jossa molempien pitää olla samaan aikaan voidakseen keskustella kirjoittamalla.

Mikä tuo ensimmäinen päivämäärä on?

Vierailija
9278/16650 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kaivattusi ei varmasti edes käy tässä ketjussa...

Vierailija
9279/16650 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivämäärä, jolloin näimme toisemme ensimmäisen kerran.

Vierailija
9280/16650 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivämäärä, jolloin näimme toisemme ensimmäisen kerran.

Joo, sen kerroitkin, mutta milloin tuo tapahtui? Mikä se päivä oli jolloin tapasitte? Onko siitä pitkä aika? Ja miksi et voi ottaa yhteyttä häneen oikeassa elämässä? 

Ketju on lukittu.