Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Sir Charles Spencer kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me taidetaan loppujen lopuksi olla niin erilaisia ettei edes kaveruudesta tulis mitään. Minä en oo mm. koskaan tykännyt juoda, käydä baareissa, en harrastanut irtosuhteita. Ei meillä ole varmaan mitään yhteistä lopulta. Sä oot elänyt ihan erilaisen nuoruuden. Mistä me edes puhuttais. Oon vähän kuin oisin aina ollut väärällä planeetalla.
Jos mietit tarkkaan niin ehkä se on juuri syy miksi ihastuin sinuun? Vähän kyllä loukkaavia olettamuksia toisen nuoruudesta. :/
“You'll never find a rainbow if you're looking down”
Miten niin loukkaavia. Eikö tuo ole useimpien mielestä se ihailuin ja normaalein elämäntyyli nuorena? Eikä tuo ole pelkkä olettamus. Hän on kuitenkin tykännyt tuollaisesta silminnäkijähavaintojen mukaan hieman vanhempanakin. Varmasti naurais mulle jos tietäis etten ole koskaan tykännyt tuollaisista useimpien nuoruuteen kuuluneista asioista. Toki olen yrittänyt nuorena joitain kertoja hyvin vastentahtoisesti olla baarissa ja bileissä kavereiden kanssa, mutta ikinä en ole siitä pitänyt.
Tänään oli erityisen ihanaa seisoa lähellä sinua mies, sillä olin vielä hiukan viime öisen unen tunnelmissa.
Siinä unessa me olimme sängyllä ja halailimme toisiamme. Olit niin ihanan tuntuinen ja olimme sanalla sanoen onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi vaan, että en unohda sua koskaan.
Kenelle?
Oikea ihminen ymmärtäisi ehkä tuosta viestistä.
Vierailija kirjoitti:
Sir Charles Spencer kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me taidetaan loppujen lopuksi olla niin erilaisia ettei edes kaveruudesta tulis mitään. Minä en oo mm. koskaan tykännyt juoda, käydä baareissa, en harrastanut irtosuhteita. Ei meillä ole varmaan mitään yhteistä lopulta. Sä oot elänyt ihan erilaisen nuoruuden. Mistä me edes puhuttais. Oon vähän kuin oisin aina ollut väärällä planeetalla.
Jos mietit tarkkaan niin ehkä se on juuri syy miksi ihastuin sinuun? Vähän kyllä loukkaavia olettamuksia toisen nuoruudesta. :/
“You'll never find a rainbow if you're looking down”
Miten niin loukkaavia. Eikö tuo ole useimpien mielestä se ihailuin ja normaalein elämäntyyli nuorena? Eikä tuo ole pelkkä olettamus. Hän on kuitenkin tykännyt tuollaisesta silminnäkijähavaintojen mukaan hieman vanhempanakin. Varmasti naurais mulle jos tietäis etten ole koskaan tykännyt tuollaisista useimpien nuoruuteen kuuluneista asioista. Toki olen yrittänyt nuorena joitain kertoja hyvin vastentahtoisesti olla baarissa ja bileissä kavereiden kanssa, mutta ikinä en ole siitä pitänyt.
Eiköhän se ole monille vain tapa viettää aikaa ystävien kanssa. Jos joku käy vaikka kauempana töissä niin eihän sitä arkisin tule nähtyä tärkeitä ihmisiä, joten silloin ihmiset menevät viihteelle että arkipäivät eroavat viikonlopuista. Harva missään yökerhoissa käymisistä nauttimalla nauttii. Kiva ihastus sulla jos nauraisi sulle... =(
Katson vaan niitä kuvia joissa ollaan me kaks. Ihan tavallisessa yhteydessä otettuja. Kukaan ei arvaisi koskaan mitään eikä ne varmaan sinullekaan merkkaa mitään.
Jakaisin ne jossain jos kehtaisin. Jollain yleisesti sopivalla meistä kertomattomalla tägillä. Erilainen työpäivä, mitä näitä nyt on.
Kuulin tänään kun varta vasten puhuit puhelimessa muista naisista, kun sen ja sen kanssa olet viestitellyt. Miks mä tästäkin pahoitan mielen. Ja nään et sä olet vaan hyvällä tuulella kun huomaat miten reagoin vaikka koitan peittää. En tajua miks vaivaudun. Miksen voi lopettaa tuntemasta?!
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä on näin hankalaa meidän välillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä on näin hankalaa meidän välillä?
Siksi, että välitän sinusta aivan liikaa. On vaikeaa olla normaali seurassasi, kun joudun pidättelemään kaikkia niitä tunteita, joita minulla on sinua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas. Tule myöhemmin chattailemaan.
Kerro vähän tosta sun rakkaasta? Onko mies vai nainen? Ootte vaan 2 kertaa nähneet? Missä te näitte ton 2 kertaa?
Ihan sivusta kommentoitava, että teetköhän nyt noita moderaattorin hommia ihan oikein? Tarkoituksena on varmaan valvoa keskustelua ANONYYMILLA foorumilla, eikä liittyä mukaan keskusteluun tutkimalla keskustelijoiden viestihistoriaa I.P osoitteen perusteella? Toivottavasti joku laittaa tästä palautetta työnantajalle.
Sanoman hallitukselle vinkattu, selitteli että EN se minä ollut. Eiköhän se perille mene, kun useampi infoaa.
En tilaa tämän asian takia Sanoman lehtiä. Epäilen, että pääsee joihinkin tietokantoihin käsiksi missä tiedot tilaajista.
Epäilen, että itse sain tämän seuralaisen Ilta-Sanomiin kommentoituani. Silloin olin vielä hyväuskoinen.
Peruin muutaman lehden juuri tämän tajua ja sanoin sinne asiakaspalveluun, että syy on, että en luota, että ne tietokannat ovat turvassa ja jotkut ihmiset siellä luotettavia. Hyviä lehti olivat, että mitään muuta syytä ei ollut, että en jatkanut tilausta. Mutta lienemme yhdentekeviä ihmisiä.
Itse uskon tulleeni viime yönä marsilaisten kaappaamaksi vauvapalstan kautta. Onneksi ne katalat örkit ehtivät sädettää minut tänne takaisin juuri seitsemäksi ennen kuin heräsin.
Tää oli hyvä. =) Aloitin keskustelun tästä moderaattorista ja keskustelu muuttui joksikin salaliittoteoriaksi. Ymmärtääkö ihmiset mitä moderaattori voi tehdä ja näkee? Ei se voi oikeastaan muuta tehdä kuin poistella viestejä palstalta ja lukita aiheita. Ei moderaattori mihinkään suurempiin tietokantoihin pääse, mutta foorumilla tosiaan näkee klikkauksella viestihistorian.
Eikö kukaan muu kiinnittänyt tässä joku päivä huomiota kun täällä joku kirjoitti jotain niin tämä moderaattori tuli kommentoimaan "omituinen tyyppi, etusivulla pohtii miksi naiset käyttää mielialalääkkeitä, pitäis varmaan itsensäkin popsia" tjsp.
Sitten kehtaa ehdotella mulle lääkkeitä (kun tulin sivusta kommentoimaan tätä meininkiä), jolla ei ole yhtään mt-diagnoosia eikä buranaa vahvempaa lääkekaapissa. Ettei nyt vaan olisi niin, että joku avohoitopotilas on päässyt Sanomalle töihin ehkä vähän liian vaativiin hommiin?
Onko moderointi ulkoistettu jollekin firmalle.
En halua syyttää ketään, mutta tosiasia on, että useammat henkilöt ovat huomanneet tämän, että juuri tämän palstan kautta on hakkeroitu.
Koska useammalla on kokemus omien asiallisten, mutta jollekin henkilölle epämieluisten kommenttien salama nopea poisto niin tulee mieleen, että ei voi olla kukaan muu.
En tiedä Sanoman systeemiä enkä missään nimessä syyttää syyttömiä, mutta joku taho täällä tekee rikoksia jotka sallitaan.
Henkilö on itsevarma eikä pelkää kiinnijäämistä, se myös herättää ajatuksia...
Niin tekee työssään rikoksen, tyyppi ei ole lehden toimittajan alainen ( kysyin), ei näe käyttäjää vieras ( kysyin), mutta EI saa varmasti tehdä poliittista propagandaa duunissa, osallistua ylipäätään keskusteluihin ( kysyin). Henkilö on itsevarma juuri siksi, ettei sitä valvota. Valtaa kun antaa lapsen tasolle jääneelle juopolle, joka fanittaa hallista & Jeesusta, on naiseton, köyhä, läski ja täynnä omaa erinomaisuuttaan ja luulee illuminaattia todeksi, koska netti1!!1! lopputulos tämä.
Tiedän tyypin, tunnistin, tuttu menneestä ( huh ), koska tällä saa irviä julkkiksia ja vihjailla, katsotaan palstapersua syyskuulla, vika yritys päästä stagelle... sitten saa kirjoittaa IHAN MITÄ VAAN NIMELLÄ!
Oho! Aamulla kyttäsi ketjua kommentti hyväksytään tarkistuksen jälkeen yllä olevaan.
Tyyppi on harhainen kännissä. Mutta rahaton joutuu roikkumaan työssään.
Rakas. Tänään tein ruokaa pitkän kaavan mukaan ja ajattelin tietysti, mitähän olisit siitä pitänyt.
Nähdäänköhän huomenna? Yritetäänkö löytää hetki aikaa jutella kahdestaan? Jos ei kahdestaan onnistu, niin edes porukassa?
Ja lauantaina takaisin todellisuuteen. Ei nähty eikä varsinkaan juteltu ja muutenkin oli ihan paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Rakas. Tänään tein ruokaa pitkän kaavan mukaan ja ajattelin tietysti, mitähän olisit siitä pitänyt.
Mitä ruokaa teit?
Olit tänään ihana mies. Joskus mietin, näetkö minut samoin kuin minä sinut. Kun tykkää toisesta niin paljon, että hän näyttää lähes syötävän suloiselta.
Tunsitkohan silloin joskus yhtään mitään? Olisiko se voinut olla täysin yksipuolista? Mitä se kaikki edes oli? Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ruokaa teit?
Tuoretta suomalaista järvessä vapaana elänyttä kalaa lisukkeilla. On siinä jonkin verran tekemistä, kun käsittelee ja laittaa itse fileeksi.
Mä en halua sun kanssa mitään enää, sä oot kyllä sulonen, mut en halua jättää mun nykystä elämää sun vuoksesi. Koitetaan pystyy oleen kuitenkin normaaleja toistemme seurassa, en haluis et alat vihaan mua.
Muillakin näköjään tullut sellaiset fiilikset, ettei halua kaivattunsa kanssa enää mitään.
Mulla ei ole kyllä nykyisessä elämässä jätettävää ja voisin olla hänen kanssaan ystävä, mutta muilla tavoin ei enää oikein kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Mä en halua sun kanssa mitään enää, sä oot kyllä sulonen, mut en halua jättää mun nykystä elämää sun vuoksesi. Koitetaan pystyy oleen kuitenkin normaaleja toistemme seurassa, en haluis et alat vihaan mua.
Naiselta miehelle vai mieheltä naiselle?
Halusitko joskus hänen kanssaan jotain enemmän?
Olet niin fiksu. Olet varmasti inhan ihana työkaveri kaikessa viisaudessasi. Mitäs me tavalliset tyhmät maanmatoset SINUN rinnallasi olisimmekaan, onneksi kaltaisiasi on muutamakin yhteiskunnassamme pyörittämässä maailmankaikkeutta.