Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Rakas. Tunnen suurta hellyyttä, kun ajattelen sinua.
Niin minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tää kaikki on tapahtunut? En edes tiedä mitä sun päässä liikkuu.
Mikä sua mietityttää eniten? Kenelle sun viesti on?
Mitä hän oikeasti tunsi ja vieläkö tuntee (ja mitä) mua kohtaan, mitä halusi, tunsiko ja tunteeko samaa kuin mitä minä tunnen häntä kohtaan, leikkikö vain koska itse olin siinä, olinko sittenkin jonkun toisen laastari tai korvike, huvia, halusiko vaan sek siä, miksi kaikki tapahtui ja miksi tapahtui. Yhdelle.
Miksi et ottaisi yhteyttä niin asian saisi selvitetyksi? Jos olisi minulle, niin sanoisin että et ollut laastari, etkä mikään korvike. Et ollut huvia vaan tunteet oli ja on todelliset, tietty halusin seksiä ja haluan edelleen. Sitä en tiedä miksi kaikki tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei harmita, että ihastuin varattuun naispuoliseen työkaveriin, mutta se harmittaa, että eksyin kesäkuussa lukemaan tätä ketjua. Lisäksi nolottaa, mitä kaikkea tänne on tullut kirjoiteltua ikävissään. No, pistetään se sitten vaikka helteen piikkiin. Loma- ja hellekausi alkaa joka tapauksessa olla ohitse, joten ei ole enää niin suurta tarvetta käydä täällä. Siksi toisekseen työpaikkani katoaa näillä näkymin altani, joten jotain ratkaisevaa tapahtuu joka tapauksessa tänä syksynä.
Mukavaa päivää kaikille kaipaajille!
Millainen kaipauksen kohde? Oot sä vielä siihen ihastunu?
Olen tietenkin. Tämä palsta vain sekoittaa kaiken. Joko hän ei ole ollut koskaan täällä tai sitten hän ei missään nimessä halua, että ulkopuoliset hoksaa. Eli parempi, että olisin pysynyt poissa täältä.
Välillämme on joka tapauksessa ollut kipinää jo ennen kuin erehdyin pistämään pääni tänne eli aion hymyillä hänelle iloisesti kun näemme seuraavan kerran elävässä elämässä.
Ajattelisitpa mua joskus. Toivoin jääväni mieleen pyörimään silloinkin kun yritit moikata muka viileenä lähtiessäs pyörälenkille sinisessä paidassas.
Oikeesti mä en ole yhdentekevä. Sun eleet paljasti sut jo kauan sitten.
Mä olen hulluna suhun vieläkin. Aina vaan.
Mä kuvittelin että sä olit kirjoittanut mulle tänne, kaikki sattui niin kohdilleen. Mikä moka oli ottaa yhteyttä, luullen että sä oisit ollut kiinnostunut musta jo alun alkaen. Ei se menny ainakaan niin. Sulla oli luultavasti ihan joku toinen ajatuksissasi ja on kai edelleen. Anteeksi. Anteeksi kun edes vaivasin. Mä siirryn pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tullut siihen johtopäätökseen, että sä tykkäät siitä että asioita ei vaan puhuta eikä ainakaan selvitetä ja milloin kukakin jää roikkumaan suhun.
Ei minua häiritse, jos joku jää roikkuu. Itse olen sujut kaikkien tekemieni päätösten kanssa, niin miksi hitossa vaivaisin mieltäni jonkun roikkujan tilanteesta. Olen selkeästi ilmaissut, ettei kiinnosta enää, ja jos ei viesti ole mennyt kupoliin niin minkäs sille mahtaa, ei ole mun murhe.
Tuskin olet se jota mä mietin ja ajattelen, mutta on sellaisia tyyppejä jotka eivät edes ilmaise onko kiinnostunut vai ei ja jättävät sitte vaan roikkumaan johonkin ihmeelliseen epätietoisuuteen siitä että onko vai eikö ole kiinnostunut, miten juttu jatkuu, on muka vaan niin "ujo" ja kohta sit se sama "ujo" notkuukin jumalaisen kauniin naisen kanssa, että se siitä ujoudesta. Joo o.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tullut siihen johtopäätökseen, että sä tykkäät siitä että asioita ei vaan puhuta eikä ainakaan selvitetä ja milloin kukakin jää roikkumaan suhun.
Ei minua häiritse, jos joku jää roikkuu. Itse olen sujut kaikkien tekemieni päätösten kanssa, niin miksi hitossa vaivaisin mieltäni jonkun roikkujan tilanteesta. Olen selkeästi ilmaissut, ettei kiinnosta enää, ja jos ei viesti ole mennyt kupoliin niin minkäs sille mahtaa, ei ole mun murhe.
Tuskin olet se jota mä mietin ja ajattelen, mutta on sellaisia tyyppejä jotka eivät edes ilmaise onko kiinnostunut vai ei ja jättävät sitte vaan roikkumaan johonkin ihmeelliseen epätietoisuuteen siitä että onko vai eikö ole kiinnostunut, miten juttu jatkuu, on muka vaan niin "ujo" ja kohta sit se sama "ujo" notkuukin jumalaisen kauniin naisen kanssa, että se siitä ujoudesta. Joo o.
On myös sellaisia tyyppejä jotka ensin pölyttävät (varmaanki jonkin sortin narsismia) ja sitten vaan antavat olla. Sellaisiakin nähty. Naisressukat jäävät haikailemaan tollaisen perään kun on joskus päässyt maistamaan lemmen- ja huomionosoituksia ja kauniita (varmaanki ulkoa opeteltuja) lorulauseita rakkaudesta ja kauniista silmistä, hurmaavasta hymystä ja seksikkäästä katseesta ym ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän oikeasti tunsi ja vieläkö tuntee (ja mitä) mua kohtaan, mitä halusi, tunsiko ja tunteeko samaa kuin mitä minä tunnen häntä kohtaan, leikkikö vain koska itse olin siinä, olinko sittenkin jonkun toisen laastari tai korvike, huvia, halusiko vaan sek siä, miksi kaikki tapahtui ja miksi tapahtui. Yhdelle.
Olitteko montakin kertaa sängyssä?
Vierailija kirjoitti:
tekis mieli tulla koputtelee sun ovea selvittääkseni pari keskenerästä asiaa, kun ei näemmä muuten ehditä törmätä.
Miks oot niin syvällä mun päässäni? Virtaat veressä ja poltat sisältäpäin.
Alan jo toivoa että oltais kännipäissään hoidettu homma alta pois sillon jo vuosia sitten ettei tarttis perääs haikailla. Mielummin olisit katumus kun saavuttamaton mikälie ikuinen rakkausriesa. Haluaisin elää omaa elämääni täysillä. En stalkata sun ja kärsiä hiljaa.
Niin. Juuri niin. Vaikken tiedä olisiko se muuttanut tätä asiaa.
Mistä tunnistaa sen onko henkilö aidon rakkauden kanssa liikkeellä vai että hän haluaa vain ajaa omaa "etuaan", päästä vain siihen tarkoitusperään että itse saa jotain itselleen kuten seksuaalisten tarpeiden tyydytys, paineiden purku?
Menee vähän asian vierestä tässä ketjussa, mutta aika lähellä silti rakkauden ja kaipauksen aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oltu kertaakaan, mutta vihjailuita siihen suuntaan tuli.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisitpa mua joskus. Toivoin jääväni mieleen pyörimään silloinkin kun yritit moikata muka viileenä lähtiessäs pyörälenkille sinisessä paidassas.
Oikeesti mä en ole yhdentekevä. Sun eleet paljasti sut jo kauan sitten.Mä olen hulluna suhun vieläkin. Aina vaan.
Nyt sä voisit antaa kyllä jotain tunnistetta kuten kaivattusi etunimen alkukirjainta.....
Kiltit naiset varokaa noita tuollaisia naisten pyörittäjiä ja hetken ajan pölyttäjiä! He ovat itse jääneet vaille aidosta välittämisestä, he eivät tiedä mitä on aito rakkaus. Suojellakseen omaa haavoittuvaisuuttaan he hylkäävät ensin, surutta, unohtavat sen siliän tien ketä milloinkin ovat pölyttäneet, ottavat uuden houkutuksen ja pölytyksen kohteen, saavat tyydytystä juuri tuosta pölyttämisestä, uutuuden viehätyksestä, osaavat esittää tunteellista, osaavat osoittaa "rakkauden" osoituksia, mutta pas kan marjat mitä feikkiä koko homma kuitenkin.
Muistan tollaisen naisten pyörittäjän, kun ravintolassa yhden kesän ajan seurasin yhden miehen meininkiä. Näitä on oikeasti! Naiset oli hulluna siihen ja silmät säihkyen sen seurassa tietty kun huomioo saivat. Muakin se kysyi kerran ja vastasin että kerro ensin kuka sun seuraava kohde on. Siihen loppui kiinnostuksensa ja sama meno jatkui varmaan syksyyn eri naisten kaa, mä lopetin siellä ravintolassa käymiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oltu kertaakaan, mutta vihjailuita siihen suuntaan tuli.
Mitä sinä tunsit silloin ja mitä tunnet nyt?
Mietin jatkuvasti, mitä sulle kuuluu. Ajatteletko ikinä mua? Mä mietin ja ajattelen sinua joka päivä ja joka ikinen tunti.
Silmät kuin tähdet,
yhtä kauniit ja kirkkaat,
Niiden valtaan jäin,
niiden lumoon palaan mielessäin.
Olet minulle unelma,
jonka toteutumista,
en odottaa malta,
hulluna sinuun,
etsin kasvojas kaikkialta.
Sinua rakas,
suudelmin kaipaan,
rakkaus sinuun,
kaiken saanut on aikaan.
En keksi syytä, miksi tänne kirjoitetuista ajatuksista pitäis kenenkään ahdistua. Ilman kokonimiä kaikki tarkatkin tunnisteet ovat anonyymejä. Vaikka rakastuneen mieli etsii pakkomielteisesti merkityksiä ja rakkaansa läsnäoloa kaikkialta, ilman rakkautta ei näin tee, vaan lukee ohi.
Jos kaivattuni olisi jollain ilveellä päätynyt tänne ketjuun ja tunnistanut itsensä (oikeasti), en häpeäisi, vaan riemuitsisin, sillä siihen vaadittaisiin samat tunteet. Ja vaikka kuulen monissa viesteissä Hänen äänensä, se on harhaa, tiedän sen. Jos taas joku toinen olisikin minusta kirjoittanut, en minä sitä näe.
Päiväkirja on hyvä vertaus.